וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:2 לאינטר על בולוניה, יובנטוס גברה 0:1 על ססואלו

הנראזורי עלו למקום הרביעי בזכות שערים של פרישיץ' וד'אמרוסיו. בריאנזה צימק. שער אדיר של פאולו דיבאלה סידר 3 נקודות חשובות לגברת הזקנה (36). בופון שבר את שיאו המיתולוגי של דינו זוף

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. רויטרס
ביצוע גדול. דיבאלה/רויטרס

המחזור ה-29 בסרייה A יצא לדרך כבר אמש (שישי), כשהאלופה והמוליכה יובנטוס גברה בביתה 0:1 על ססואלו. בשבת, אמפולי וסמפדוריה נפרדו ב-1:1, ואינטר תארח בהמשך את בולוניה.

יובנטוס - ססואולו 0:1

מספר ימים לפני גומלין ליגת האלופות מול באיירן, הגברת הזקנה הגדילה את הפער בפסגה מנאפולי לשש נקודות, נקמה בססואלו על ההפסד 1:0 בסיבוב הראשון, וקטעה רצף של חמישה משחקים ללא הפסד. המארחת כמובן פתחה בלחץ גדול, ולאחר החמצה גדולה של סמי חדירה, דאג פאולו דיבאלה הנפלא להרגיע מעט את הרוחות כשמצא את הרשת בדקה ה-36, עם בעיטה מסובבת מבריקה מקצה הרחבה הישר לחיבורים. עד הסיום הספיק חדירה להחמיץ פעם נוספת, וזה נגמר ב-0:1 קטן למוליכה. במהלך המשחק עקף ג'יאנלואיג'י בופון העילאי את דינו זוף, עם 926 דקות ללא ספיגה - הכי הרבה בתולדות המועדון. רק לסבסטיאנו רוסי (1993/94) רצף ארוך יותר (929 דקות) בליגה האיטלקית.

אינטר - בולוניה 1:2

הנראזורי חיברו ניצחון שני ברציפות ועלו למקום הרביעי באופן זמני על חשבון פיורנטינה. איבן פרישיץ' (72) ודנילו ד'אמברוסיו (76) כבשו לאינטר, פרנקו בריאנזה רק צימק בדקה ה-90. האורחת סיימה רצף של שלושה משחקים בהם סיימה ב-0:0. עד היום, בולוניה לא הפסידה באף אחד משלושת ביקורי הליגה האחרונים שלה אצל אינטר.

משחק נוסף:

אמפולי - סמפדוריה 1:1
לאמפולי: ונסן לאוריני (82). לסמפדוריה: פאביו קוואליארלה (41)

שחקני אינטר חוגגים. AP
שחקני אינטר חוגגים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully