וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: גדי קינדה, ניב זריהן וטום בן זקן האריכו חוזיהם בחמש שנים

8.3.2016 / 13:20

מוליכת הלאומית מתכוננת לחזרה המסתמנת לליגת העל, לשחקני הבית מייעדים תפקידים משמעותיים. המאמן רוני אוואט קרוב לוודאי ימשיך אם הקבוצה תעלה. כ-2,000 צופים יגיעו למשחק הצמרת מול הפועל אשקלון

מאמן מ.ס אשדוד, רוני אוואט. ברני ארדוב
יאמן בליגת העל? אוואט/ברני ארדוב

תוצאות המחזור האחרון (ה-27) בליגה הלאומית, שירתו את מ.ס. אשדוד שעשתה בשבועות האחרונים צעדים גדולים לקראת חזרה לליגת העל בתום עונה אחת בליגה השנייה. ביום שישי הקרוב תארח אשדוד את הפועל אשקלון למשחק צמרת ולראשונה העונה מעריכים במועדון כי למעלה מ-2,000 צופים יהיו באיצטדיון הי"א, כשרובם אוהדי הקבוצה.

שחקני הקבוצה גדי קינדה, ניב זריהן וטום בן זקן האריכו באחרונה את חוזיהם וחתמו על חוזים חדשים במ.ס. אשדוד לחמש שנים. השלושה השתחררו מצה"ל ובאשדוד החליטו לפתוח את חוזיהם הישנים ולהחתים אותם על חוזים חדשים ארוכי טווח. קינדה וזריהן, שחקני הנבחרת הצעירה, זוכים להתעניינות גדולה מצד קבוצות בליגת העל, אבל באשדוד מייעדים להם תפקיד משמעותי בעונה הבאה שאמורה להיות עונת החזרה לליגת העל. בן זקן שמשחק כמגן ימני השתפר מאוד העונה.

למרבית השחקנים באשדוד שאינם נמנים עם שחקני הבית הצעירים של הקבוצה אין חוזים לעונה הבאה. ניבאלדו הברזילאי, משה אוחיון וגם חן עזריאל שמהווים פקטור משמעותי בהגעה של הקבוצה לעמדה בה היא קרובה להעפיל ליגה לא חתומים לעונה נוספת.

גם מאמן הקבוצה רוני אוואט לא חתום לעונה הבאה, אבל קרוב לוודאי שאם יעמוד במשימה, ישאיר אותו ג'קי בן זקן לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully