וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:1 דרמטי לאשקלון עם יבנה, ראשון לציון הובסה 4:1 ברמלה

וואיל מריסאת (41) העלה את קבוצתו של יובל נעים ליתרון, אך רפי עמוס השווה בתוספת הזמן, והאשקלונים פספסו הזדמנות להתבסס במקום השלישי. שלושער לאוגו ב-2:5 של עפולה על האחרונה קרית גת

ואיל מריסאת שחקן הפועל אשקלון (שמאל) מול וונדרסון שחקן בני סכנין. לירון מולדובן
השער שלו לא הספיק. מריסאת/לירון מולדובן

המחזור ה-27 בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים. הפועל אשקלון לא ניצלה את אובדן הנקודות של כל קבוצות הצמרת, מלבד מ.ס. אשדוד שנראית בדרך הבטוחה של ליגת העל, וספגה שוויון בתוספת הזמן ב-1:1 עם מכבי יבנה . הפועל ראשון לציון פספסה הזדמנות להצמד אליה עם תבוסה 4:1 לבית"ר תל אביב/רמלה. האחרונה מכבי קרית גת המשיכה בדרכה לעבר ליגה א', עם הפסד 5:2 להפועל עפולה.

הפועל אשקלון - מכבי יבנה 1:1

יובל נעים המורחק ראה מהיציע את קבוצתו סופגת בתוספת הזמן ומפספסת הזדמנות לפתוח פער של ארבע נקודות במקום השני, רגע לפני קרב הצמרת מול המוליכה מ.ס. אשדוד. הפועל אשקלון לא הרשימה, אבל נגיחה לרשת של ואיל מריסאת, שחגג שער בכורה בדקה ה-41 אחרי הרמה מצד שמאל, סידרה לה יתרון. המארחת לא ניצלה מצבים טובים להגדיל את יתרונה, ובדקה השלישית של תוספת הזמן נענשה על יד המחליפים של יבנה. דוד רביבו הגביה כדור חופשי ורפי עמוס נגח בקשת פנימה. אשקלון עם 11 משחקי ליגה ללא הפסד, אבל איבדה שתי נקודות יקרות. מכבי יבנה עם שמונה משחקים ללא ניצחון, אך עם נקודה יקרה להמשך מאבקי התחתית.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל ראשון לציון 1:4

האורחים היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות משערו של גל לוי (9), אך דניאל שוורצבוים (27), מתן חוזז (47), סוהיל ארמלי (71) ויונתן כהן (87) השאירו את שלוש הנקודות ברמלה. שחקניו של אופיר חיים היו יכולים למצוא את עצמם במקום השלישי במקרה של ניצחון, אך הובכו ופספסו את ההזדמנות. המארחים מטפסים מקום אחד בטבלה, למקום העשירי.

אופיר חיים מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
פספוס. אופיר חיים/ברני ארדוב

הפועל עפולה - מכבי קרית גת 2:5

עפולה עם משחק שביעי ברציפות ללא הפסד, הפעם על חשבון סוגרת הטבלה האומללה מהדרום. תימור אביטן (8) העלה את האורחים ליתרון מפתיע, אך צמד של יובל שוואט (44 ,48) ושלושער של המושאל מקרית שמונה, אוגו אזוצ'וקוו (52, 58, 70) דאגו לניצחון קל עבור קבוצתו של אייל לחמן, ולמקום השביעי בטבלה. עומר מולאי עוד צימק (63), אך כמובן שזה לא הספיק לניצחון רביעי של קבוצתו, שליקטה שלוש נקודות ליגה לאחרונה באמצע דצמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully