וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס חזרה לפסגה עם 0:2 על אטאלנטה, שיא חדש לבופון

אנדראה ברצאלי ומריו למינה כבשו לאלופה בברגמו, השוער הוותיק השלים 836 דקות ללא ספיגה וקבע שיא בתקופת שלוש הנקודות. ססואולו ניצחה 0:2 את מילאן, 1:3 לאינטר על פאלרמו

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
ממשיך לעשות נפלאות. ג'יג'י בופון/רויטרס

יובנטוס שבה הערב (ראשון) לפסגת הליגה האיטלקית, אחרי שניצחה 0:2 בברגמו את אטאלנטה, במשחק בו ציין ג'יג'י בופון האגדי שיא חדש. מילאן שמרה על המסורת מול ססואולו והפסידה לה בחוץ 2:0, כשבמשחק המוקדם של היום נפרדו טורינו ולאציו ב-1:1. אינטר חתמה את הערב עם 1:3 על פאלרמו.

אטאלנטה - יובנטוס 2:0

האלופה חזרה לפסגה בעזרת ניצחון בברגמו, במהלכו תפס את הכותרות ג'אנלואיג'י בופון. השוער הוותיק שמר על רשת נקייה משחק תשיעי ברציפות וקבע שיא לתקופה בה מחלקים שלוש נקודות באיטליה - 836 דקות ללא ספיגה. בכל ההיסטוריה, רק דינו זוף (903 דקות) וסבסטיאנו רוסי (929) מקדימים אותו. אנדראה ברצאלי העלה את יובנטוס ליתרון בדקה ה-24, כשהבקיע מקרוב את שערו הראשון אחרי כמעט ארבע שנים והשני בסך הכול בשש שנים ביובנטוס. מריו למינה המחליף חתם את תוצאת המשחק עם מבצע אישי בדקה ה-86, בו היתל בשלושה שחקנים, עבר אחד בין הרגליים ובעט עם החלק החיצון אל הרשת מ-17 מטרים.

אנדראה ברצאלי שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
לא רגיל לכבוש. אנדראה ברצאלי/רויטרס

אינטר - פאלרמו 1:3

אחרי הפסד הליגה ליובנטוס וההדחה הדרמטית בפנדלים בגביע מול האלופה, הנראזורי הוציאו קצת עצבים על פאלרמו האומללה, שלא ניצחה בשבעת המחזורים האחרונים ומקדימה את הקו האדום בנקודה בלבד. פאלרמו מעולם לא ניצחה את אינטר בסן סירו, והפעם נקלעה לפיגור של שני שערים כבר אחרי רבע משחק, בעקבות שערים של אדם ליאיץ' עם בעיטה נהדרת בימין (11) ומאורו איקרדי שהסיט בנגיעה את כדור הרוחב של רודריגו פלאסיו (23). פרנקו ואסקס הארגנטינאי צימק בדקת הסיום של המחצית הראשונה, אבל איבן פרישיץ' חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-54 כשצלל כדי לנגוח לרשת את ההרמה של איקרדי.

מאורו איקרדי שחקן אינטר חוגג מול האוהדים. GettyImages
על הגובה. מאורו איקרדי/GettyImages

ססואולו - מילאן 0:2

עונה שלישית ברציפות שמילאן מגיעה לאצטדיון ברג'יו אמיליה ומשאירה בו את כל הנקודות. ססואולו התרגלה לנצח את הרוסונרי בבית, וגם הפעם עשתה את העבודה כדי לצמק מהם את הפער במקום השישי לשלוש נקודות בלבד. אלפרד דאנקן, בוגר מחלקת הנוער של אינטר, שלח טיל אדיר לחיבורים של ג'אנלואיג'י דונארומה בדקה ה-27, אחרי מסירה מנקודת הקרן של דומניקו ברארדי. שער בכורה של דאנקן במדי ססואולו. מילאן חיפשה שוויון, אבל בדקה ה-71 היה זה ניקולה סאנסונה שקבע 0:2 וסידר ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה המפתיעה של אוזביו די פרנצ'סקו. גם הרחקתו של גרגואר דפרל הצרפתי (76) לא הפריעה למארחים. מילאן מפסידה לראשונה אחרי תשעה משחקי ליגה.

- אלפרד דאנקן שחקן ססואולו חוגג. GettyImages
קרע את הרשת. אלפרד דאנקן/GettyImages

משחקים נוספים

טורינו - לאציו 1:1
לטורינו: אנדראה בלוטי (12),.ללאציו: לוקאס ביגליה (78 בפנדל)

פרוזינונה - אודינזה 0:2
לפרוזינונה: דניאל צ'ופאני (12), לאונרדו בלנשארד (60)

גנואה - אמפולי 0:1
לגנואה: לוקה ריגוני (48)

בולוניה - קארפי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully