וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה את קייבו 1:3 ונצמדה לפחות זמנית ליובנטוס

הפרטנופי נקלעו לפיגור ביתי כבר אחרי 60 שניות, אבל עשו קאמבק והשתוו לגברת הזקנה בפסגה. גונסאלו היגואין שוב כבש, קיריקש וחוסה קאייחון הוסיפו. בשישי: רומא הביסה את פיורנטינה 1:4

גונסאלו היגואין נאפולי חוגג שער. Maurizio Lagana, GettyImages
ממשיך לחורר את הגנות הסרייה A/GettyImages, Maurizio Lagana

המחזור ה-28 בליגה האיטלקית יצא לדרך כבר אמש (שישי) עם משחק גדול בין רומא לפיורנטינה, שהסתיים ב-1:4 ענק לג'אלורוסי עם תצוגה של מוחמד סלאח, שכבש צמד. סמפדוריה הביסה 0:3 את ורונה האחרונה ובמשחק השני של שבת, נאפולי ניצחה 1:3 את קייבו.

seperator

רומא - פיורנטינה 1:4

הג'אלורוסי חגגו על הוויולה באולימפיקו. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי השיגה ניצחון שביעי ברציפות וצימקה את הפער מהמוליכה יובנטוס לחמש נקודות, באופן זמני כמובן, אך בעיקר השיגה נקודות חשובות במאבק על המקום השלישי.

רומא המשיכה במומנטום שלה בשבועות האחרונים ושוב עשתה זאת ללא פרנצ'סקו טוטי, ששוב ישב על הספסל ונכנס רק בדקה ה-76. סטפן אל שעראווי, שהתברר כחיזוק משמעותי מאוד בינואר, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-22. כוכב המשחק, מוחמד סלאח, הכפיל בדקה ה-25 לפני שדייגו פרוטי הוסיף בדקה ה-38. יוסיפ איליצ'יץ' הצליח לצמק בפנדל על סף המחצית (45), אך סלאח השלים צמד בדקה ה-58 והוציא את כל הרוח מהמפרשים של קבוצתו הקודמת. תבוסה כואבת לפאולו סוזה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סטפן אל שעראווי שחקן רומא חוגג. GettyImages
חגיגה. אל שעראווי/GettyImages

ורונה - סמפדוריה 3:0

ניצחון שני ברציפות של וינצ'נזו מונטלה ושחקניו, הממשיכים בהתרחקות מהקו האדום. ורונה האחרונה התפרקה בחצי השעה הראשונה והיא בדרך הבטוחה לירידה. הקפטן רוברטו סוריאנו כבש עבור סמפדוריה כבר בדקה השישית, אנטוניו קסאנו הכפיל בחלוף חמש דקות אחרי טעות אומללה של מוחמד פארס, ולזארוס כריסטודולופולוס היווני ירה מהאוויר פנימה אחרי הרמה מימין של לורנצו דה סילבסטרי בדקה ה-30.

שחקני סמפדוריה חוגגים עם אנטוניו קסאנו (משמאל). GettyImages
ניצחון קל. אנטוניו קסאנו חוגג, משמאל/GettyImages

נאפולי - קייבו 1:3

הפרטנופי לא רוצים לתת לאליפות לברוח ואחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, הם סופסוף השיגו שלוש נקודות מול היריבה ממרכז הטבלה, שהפסידה בסן פאולו לראשונה מזה כשלוש שנים. 60 שניות בלבד מהפתיחה הימם ניקולה ריגוני את האצטדיון כולו עם חטיפת כדור, פריצה קדימה ובעיטה מחוץ לרחבה לחיבורים. אלא שפיפיטה היגואין הגיב במהרה ובעט פנימה מקרוב אחרי כדור רוחב בדקה השישית. שבע דקות להפסקה הושלם המהפך, כאשר ולאד קיריקש הרומני, שהיה אשם בשער של קייבו, נגח פנימה מחמישה מטרים. בדקה ה-70 סגר חוסה קאייחון עניין אחרי בישול של אלאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully