וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: בני לוד סיימה ב-0:0 ביתי מול הפועל עפולה

הקבוצה של אזברגה איבדה הזדמנות לעלות אל המקום השני לאחר שסיימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ליגה. אחי נצרת ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים, שירדה מתחת לקו האדום. נצרת עילית - מכבי הרצליה 0:2

יקיר שינה שחקן בני לוד. ברני ארדוב
משחק מאכזב ליקיר שינה ולוד/ברני ארדוב

המחזור ה-26 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים, כמיטב המסורת. בני לוד והפועל עפולה נפרדו ב-0:0, אחי נצרת ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים והפועל נצרת עילית ניצחה 0:2 את מכבי הרצליה.

בני לוד - הפועל עפולה 0:0

הקבוצה של סלימאן אזברגה ממשיכה בתקופה הרעה שלה. אמנם בני לוד לא ספגה הפסד שלישי ברציפות, אבל גם 0:0 ביתי מול הפועל עפולה לא משרת יותר מדי את המטרות של הקבוצה, שנמצאת במאבקי העלייה לליגת העל. לוד שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-41 ואיבדה אפשרות לעלות למקום השני ממנו עולים ליגה. הפועל עפולה של אייל לחמן במקום העשירי עם 36 נקודות.

אחי נצרת - הפועל ירושלים 0:1

הירוקים הצליחו להתאושש מההפסד להפועל עפולה במחזור שעבר והשיגו ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. אחי נצרת ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים משער של יאיא פטי בדקה ה-79 ועלתה אל המקום ה-11 עם 36 נקודות. הפועל ירושלים ירדה בשל כך מתחת לקו האדום עם 23 נקודות בלבד.

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה 0:2

אחרי 15 משחקי ליגה שחונים ללא ניצחון, הצליחה הקבוצה הצפונית לחזור לחייך ולהשיג שלוש נקודות חשובות מאוד. הפועל נצרת עילית ניצחה 0:2 את מכבי הרצליה בזכות פנדל מוצלח של ירדן כהן ושער נוסף של רועי עטר (87), הבן של ראובן. הקבוצה מהצפון עלתה למקום ה-14 ומעל הקו האדום עם 24 נקודות, בעוד הרצליה במקום התשיעי עם 37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully