וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: פליקס נעים סיכם ויחתום

29.2.2016 / 19:15

אחרי שגיא לוי ואלי כהן (השריף) סירבו להגיע, הבעלים של הקבוצה החליט למנות את המאמן שפוטר במהלך העונה מהפועל כפר סבא. נעים יהיה המאמן השלישי העונה אחרי מנחם קורצקי וגיא צרפתי

הפועל פתח תקוה יוצאת לדרך חדשה. פליקס נעים סיכם הערב (שני) בקבוצה ויחתום מחר על חוזהו בקבוצה מהליגה הלאומית במטרה להשיג עלייה שנייה לליגת העל בתוך שנתיים אחרי שעשה את זה עם הפועל כפר סבא בעונה שעברה. כזכור, המלאבסים ניסו להחתים את גיא לוי ואלי כהן השריף, אך הניסיונות הללו כשלו ולכן הוחלט למנות את נעים.

פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
צפוי להיות המאמן השלישי של הפועל פתח תקוה העונה. פליקס נעים/מגד גוזני

נעים, שפוטר במהלך העונה מהפועל כפר סבא אותה הוליך בקיץ לליגת העל, היה מועמד להגיע להפועל פתח תקוה כבר אחרי שקורצקי עזב את המועדון לנתניה, אך גלנט העדיף בסופו של דבר למנות את גיא צרפתי. אולם, תחת שרביטו של צרפתי הקבוצה הידרדרה מהמקום הראשון למקום החמישי אחרי שלא הצליחה לנצח בששת המחזורים האחרונים ובמחזור החולף הפסידה בביתה להפועל אשקלון.

המטרה הברורה של נעים תהיה להעלות בחזרה את הפועל פתח תקוה לליגת העל. הקבוצה אומנם לא ניצחה בשישה משחקים עם צרפתי בתפקיד, אך עדיין רחוקה רק שתי נקודות מהמקום השני שמוליך לליגת העל, כאשר במחזור הקרוב תתארח הקבוצה אצל הפועל ניר רמת השרון.

עדכון ראשון: 12:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully