וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ממשיכה לנצח, 0:1 למילאן על טורינו

אל שעראווי כבש שער מרהיב בפתיחה והשלים צמד ב-1:3 של הג'אלורוסי בחוץ על אמפולי. טוטי נשאר על הספסל. לוקה אנטונלי כבש לרוסונרי (45) שהתקרבו לאינטר החמישית

סטפן אל שעראווי שחקן רומא חוגג. GettyImages
בכושר נהדר. סטפן אל שעראווי/GettyImages

המשחק המרכזי במסגרת המחזור ה-27 בליגה האיטלקית יפגיש את המוליכה יובנטוס עם אינטר המאכזבת ביום ראשון. עוד לפני כן, רומא עלתה הערב (שבת) זמנית למקום השלישי עם 1:3 על אמפולי. מילאן ניצחה 0:1 את טורינו ונצמדה לאינטר השישית.

לוקה אנטונלי מילאן. AP
שער ניצחון חשוב. לוקה אנטונלי/AP

אמפולי - רומא 3:1

ניצחון שישי ברציפות לג'אלורוסי, שעלו זמנית למקום השלישי. כוכב המשחק היה סטפן אל שעראווי, שהבקיע צמד והעלה את מאזנו לארבעה שערים בחמישה משחקי ליגה מאז הצטרף לרומא. הפרעוני סובב בדקה החמישית מ-22 מטרים לחיבורים של לוקאש סקורופסקי המושאל מרומא, שהגיב מאוחר בדקה ה-27 לבעיטה של מיראלם פיאניץ' ובדקה ה-75 שמט כדור ואפשר לאל שעראווי להשלים צמד. שער עצמי מוזר של ארווין זוקאנוביץ' (22) הספיק לשוויון זמני עבור אמפולי, שסופרת שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון ואיבדה בתוספת הזמן את מריו רוי. פרנצס'קו טוטי נכלל בסגל אחרי הסערה הגדולה, אבל לא שותף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא על הספסל. GettyImages
על הספסל בפנים קפואות. פרנצ'סקו טוטי/GettyImages

מילאן - טורינו 0:1

לאחר שבשני המחזורים האחרונים ניצחה בדרבי את אינטר 0:3 וסיימה ב-1:1 מול נאפולי החזקה, מילאן המשיכה את המומנטום עם ניצחון קטן אבל חשוב שקירב אותה עד כדי נקודה מאינטר החמישית. לוקה אנטונלי כבש את שער הניצחון ממש על סף ההפסקה אחרי שהשתלט על כדור קרן ובעט מקרוב פנימה מהאוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully