וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל אשקלון השפילה את הפועל פתח תקוה ועלתה למקום ה-2

החבורה של יובל נעים הובילה 0:3 כבר בהפסקה בדרך ל-1:3 בחוץ על המלאבסים המפורקים. מ.ס. אשדוד המשיכה לדהור לליגת העל עם 0:3 על מכבי יבנה. קטמון ניצחה את רמת השרון בדקה ה-93

מאמן הפועל פתח תקוה, גיא צרפתי. ברני ארדוב
מה יהיה הסוף? צרפתי/ברני ארדוב

חמישה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-26 בליגה הלאומית. המוליכה מ.ס אשדוד הביסה 0:3 את מכבי יבנה, הפועל פתח תקוה שוב הפסידה, 3:1 בבית להפועל אשקלון. נועלת הטבלה, מכבי קרית גת, ספגה 2:1 ביתי נגד בית"ר תל אביב/רמלה, הפועל ראשון לציון והפועל רמת גן נפרדו ב-1:1 והפועל קטמון ניצחה 0:1 בדקה ה-93 את הפועל ניר רמת השרון.

seperator

מ.ס אשדוד - מכבי יבנה 0:3

הטיסה של אשדוד בחזרה לליגת העל נמשכה עם ניצחון קליל, החמישי ברציפות, מול יריבה שמצדה רשמה שבעה מחזורים ללא ניצחון. מאוריסיו הברזילאי כבש שער בכורה כבר בדקה השנייה, מיכאל אוחנה הכפיל (19) וגדי קינדה חתם (90).

הפועל פתח תקוה - הפועל אשקלון 3:1

מסכת ההשפלות של המלאבסים נמשכת ואחרי משחק שישי ללא ניצחון תחת גיא צרפתי, הם צללו למקום החמישי. אשקלון מנגד, עם מחצית ראשונה מושלמת, זינקה למקום השני המוביל לליגת העל. עידן שריקי (8), ירדן אבוחצירה (37) וניראל מחפוד (43) חגגו, בן מלכה (47) רק צימק.

הפועל קטמון - הפועל ניר רמת השרון 0:1

איזו דרמה אדירה בטדי. אחרי ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים, מתיאס מרטין כבש בדקה ה-93 שער ניצחון קריטי, ששלח את קטמון למקום השביעי ועשוי להביא אותה לפלייאוף העליון. עוד יותר מכך, כרגע הקבוצה מירושלים רחוקה רק שלוש נקודות מהמקום השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. ניב אהרונסון
במקום השני. נעים/ניב אהרונסון

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 1:1

משחק הצמרת הזה הסתיים בחלוקת נקודות שלא טובה לאף אחת מהקבוצות. רמת גן, שהוביל מהדקה ה-17 משער של דידייה ברוסו, שלישית כעת עם 40 נקודות. לראשון, שאיזנה משער של יוסף אבו לאבן (81), יש נקודה פחות והיא רק שישית בטבלה.

מכבי קרית גת - ביתר תל אביב/רמלה 2:1

ניצחון משמעותי לאורחים, שסיבך את קרית גת עוד יותר וקירב אותה לחזרה לליגה א'. סוהיל ארמלי (11) ורוסלן ברסקי (37) כבשו, תימור אביטן רק צימק בפנדל (73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully