וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 1:1 לנאפולי מול מילאן, יובנטוס נותרה בפסגה

האליפות בורחת? הפרטנופי סגרו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ונותרו במרחק נקודה מהגברת הזקנה, אחרי החמצות רבות במחצית השנייה. אינסינייה קבע יתרון זמני (39), בונאבנטורה השווה (44)

שחקן נאפולי לורנצו אינסינייה. רויטרס
למשך חמש דקות זה הלך לכיוון הנכון. אינסינייה חוגג/רויטרס

רק לפני כמה שבועות נאפולי נראתה בדרך לסקודטו ראשון אחרי 29 שנה, אבל אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, כולל תיקו והפסד בסרייה A, התואר הנחשק עשוי לחמוק מבין האצבעות. הפרטנופי סיימו הערב (שני) רק ב-1:1 ביתי עם מילאן ונותרו במקום השני בליגה האיטלקית, נקודה פחות מיובנטוס, לה הפסידה בשבוע שעבר. בשבוע הבא מצפה לחבורה של מאוריציו סארי קרב קריטי מול פיורנטינה, בו היא תקווה לצאת לדרך חדשה.

גונסאלו היגואין וחבריו עלו למשחק עם ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים מול הרוסונרי, אבל נתקלו בקשיים מהדקה הראשונה ועד האחרונה. בחצי השעה הראשונה נרשמו מצבים לא רעים בשני הצדדים, ולקראת סוף המחצית שתי הקבוצות כבשו. לורנצו אינסינייה הקפיץ את אצטדיון סאן פאולו לשמיים בדקה ה-39 עם בעיטה מ-25 מטר שפגעה באבאטה, שינתה כיוון, והתגלגלה באיטיות לרשת של ג'אנלואיג'י דונארומה. ארבע דקות עברו, ומילאן השיגה את שער השוויון. הונדה הגביה, בונאבנטורה נותר בלתי מכוסה והמשיך ברגל שמאל לפינה הקרובה של פפה רינה ולרשת.

ככל שהדקות עברו מאוריציו סארי זרק עוד ועוד כלים התקפיים לכל הדשא, אבל זה לא עזר לו כדי להשיג את שער הניצחון המיוחל. גונסאלו היגואין החמיץ מקרוב בדקה ה-82, אל כדורי רשם החמצה איומה מקו החמש כשבעט הישר לידיו של דונארומה בדקה ה-90, ושריקת הסיום הותירה את נאפולי מאוכזבת מאוד. תיקו שני למילאן בשלושת המשחקים האחרונים.

שחקן מילאן ג'אקומו בונבנטורה. רויטרס
נקודה יקרה. בונאבנטורה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully