וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד כבר מספידים: "נגמר אפקט זידאן בריאל מדריד"

המאזן של זיזו דומה לזה של בניטס, הקבוצה מקרטעת בליגה אחרי המשחקים באירופה, ומאז המינוי, הפער מבארסה רק גדל. וגם: רונאלדו רב עם החברים והיריבים, הכעס של הצרפתי כלפי חאמס והמספרים שממחישים: ריאל בדרך לעוד עונה מאכזבת, גם הקוסם זיזו לא יכול לעזור

one

בווידאו: ריאל מדריד חוזרת עם 1:1 מאכזב מול מלאגה

אכזבה גדולה בריאל מדריד, אחרי התיקו 1:1 מול מלאגה אמש (ראשון) שמשמעותו ברורה: האליפות הלכה. עם מינויו של זינאדין זידאן הייתה אופטימיות גדולה בברנבאו ואמונה שדברים ישתנו, אבל למעשה, מאז שהצרפתי הפך למאמן הקבוצה ברצלונה הגדילה את הפער מריאל בארבע נקודות נוספות: מפער מינוס חמש למינוס תשע (למעשה זידאן נכנס במינוס שתי נקודות, אבל לברצלונה היה משחק חסר). "אפקט זיזו נגמר", קראה הכותרת ב"מארקה", ומסמלת את ההתפכחות מהאופוריה הראשונית.

אם זה לא מספיק, בריאל מדריד מבקרים שוב את חאמס רודריגס. ליתר דיוק מאמן ריאל מדריד הוא זה שמבקר את הקולומביאני. זידאן נשאל על היכולת של הקשר, וענה: "נכון, הוא בירידה. משהו קרה לו. אני הייתי ממליץ לו להיפגש עם פסיכולוג, אולי זה יעזור לו לחזור ליכולתו".

רונאלדו החמיץ פנדל, מלאגה וריאל מדריד נפרדו ב-1:1 בלה רוסלדה

למרות הפער מברצלונה, זידאן מבטיח: "לעולם לא נרים ידיים"

מה נותר לריאל מדריד עד תום העונה?

באנגליה חושפים: "היתרון הסודי" של ברצלונה

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם זינדין זידאן. רויטרס
משימה קשה. זידאן/רויטרס

כך או כך, כעת הפער עומד על תשע נקודות, ולנוכח הקצב של צבירת הנקודות של ברצלונה - שאיבדה עד עתה העונה 12 נקודות בלבד ב-25 משחקים - קשה להאמין שתפסיד עד סוף העונה עשר נקודות ב-13 משחקים, במיוחד בכושרה הנוכחי (וזאת בהנחה שריאל תצבור את מלוא הנקודות). בנוסף, לריאל מצפה כבר במחזור הבא משחק מול אתלטיקו מדריד, ובהמשך מפגשים מול סביליה ובקאמפ נואו מול בארסה.

מתברר שהמאזן של זידאן לא שונה מזה של קודמו: ריאל מדריד שיחקה שמונה משחקים תחת הצרפתי, והמאזן הוא שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו עם הפרש שערים הוא פלוס 20. גם תחת בניטס ריאל מדריד השיגה בשמונת המשחקים הראשונים שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, עם הפרש שערים פלוס 19. זידאן בינתיים מפגיז בבית, אבל בחוץ עם שתי תוצאות תיקו בארבעה משחקים. כמו כן, הבעיה העיקרית של ריאל היא התפקוד שלה אחרי משחקי ליגת האלופות: הבלאנקוס לקחו רק 11 נקודות מתוך 21 אפשריות אחרי משחקים בליגת האלופות.

הפער בין ריאל מדריד לברצלונה עומד על תשע נקודות, ורק קבוצה אחת בהיסטוריה הצליחה להדביק פער של תשע נקודות ולזכות באליפות, וזאת לא הייתה ריאל מדריד. ברצלונה בעונת 1998/99 מחקה פער 9 נקודות, אבל כשנותרו 24 משחקים לתום העונה, ולא 13.

צפו: רונאלדו מתווכח בלי הפסקה עם החברים מריאל ורב עם שחקני מלאגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully