וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות במכבי תל אביב: "הלוואי שנשחק יותר התקפי"

21.2.2016 / 7:03

דוחקים בבוס להעז יותר ("לא צריך לפחד"), שוכחים מיוקאנוביץ' ("איתו בטוח לא היינו אלופים") ואפילו מתחילים להתגעגע לוורמוט ("שחקן מסוגו זה בדיוק מה שחסר"). למרות הניצחון, לא רגוע במכבי תל אביב. וגם: בגרמניה שמו לב למספרים של זהבי

one

חילוקי דעות בתוך מכבי תל אביב באשר לסיבות המובילות את הקבוצה לשחק בצורה כל כך בינונית. חלק משחקני הקבוצה הביעו אמש (שבת) אחרי הניצחון 1:2 על הפועל חיפה תקווה כי אחרי מה שקרה אתמול בבלומפילד מול הפועל חיפה, המאמן פטר בוס יתחיל להעז יותר. "הלוואי שנתחיל לשחק יותר התקפי", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "הרי כל הרעיון היה לשחק יותר התקפי מאיך שהקבוצה נראתה בתקופה של סלבישה יוקאנוביץ'. במשחק בית מול הפועל חיפה אין מקום לשלושה קשרי מרכז שדה. לא צריך לפחד לעלות עם ארבעה שחקנים קדמיים כפי שהיה במחצית השנייה אחרי החילופים".

אבל יש גם דעות אחרות במועדון. "זה לא משנה כמה שחקני התקפה ישחקו. ברגע שנשחק מול קבוצות שמגנות עם אחד עשר שחקנים מאחורי הכדור, תמיד יהיה לנו קשה להבקיע", אמר גורם במועדון. "זו הבעיה העיקרית ושחקן אחד אופנסיבי או דפנסיבי שלנו לא יעשה את ההבדל".

מאמן מכבי תל אביב פטר בוס. יוסי ציפקיס
עדיין אין טביעת אצבע שלו. בוס/יוסי ציפקיס

במכבי גם מדברים על עייפות מנטלית וגם פיזית. בוס העניק לשחקנים שני ימי מנוחה בשבוע שעבר וגם היום הוא יאפשר עוד 24 שעות של חופש מאימונים. "הקבוצה הזו כבר שיחקה בצורה תחרותית באמצע חודש יולי", הזכיר גורם במועדון אמש. "אין קבוצה בארץ ששיחקה כל כך הרבה משחקים העונה וזה טבעי שיש עייפות".

יחד עם זאת, טוענים במועדון שהרעב לתארים אצל השחקנים עדיין קיים אבל מודים שהמזל של הקבוצה הוא שיוקאנוביץ' הוחלף בבוס. "אם יוקאנוביץ' היה נשאר, לא היינו זוכים באליפות", אמרו אמש במכבי. "לא בטוח שנזכה עם בוס, אבל עם יוקאנוביץ' בוודאות לא היינו זוכים כי הקבוצה כבר הייתה בירידה והוא לא היה מסוגל להעיר אותה כי הוא עצמו כבר היה כבוי ובלי הרבה חשק".

ג'ורדי קרויף מגלה בינתיים סבלנות כלפי האופן בו מכבי משחקת תחת בוס והוא עדיין משוכנע כי ההולנדי יכול להוציא יותר מהשחקנים כאשר הם יישמו את מה שהוא מבקש מהם במשחקים. כך או אחרת, רבים במכבי מסכימים כי אחד הדברים שהכי חסרים לקבוצה הוא קשר יצירתי שלא מבקש כל הזמן את הכדור לרגל. "על פניו שוכחים שאיבדנו את גילי ורמוט בחלון ההעברות ולא הבאנו שום דבר במקום", מזכירים בקבוצה. "ורמוט לא ממש תרם לנו, אבל שחקן מסוגו רק צעיר ונמרץ יותר זה בדיוק מה שחסר היום לקבוצה. מישהו שיפיח רוח חיים וייתן קצת יותר דינמיות בקישור".

עוד באותו נושא

פטר בוס מתוסכל: "זו לא מכבי תל אביב שאני רוצה לראות"

לכתבה המלאה
סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מתגעגעים. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

בכל מה שקשור למאבק המתמשך מול הפועל באר שבע, נמשכו אמש העקיצות כשפטר בוס אמר כי הוא יישב לצפות ביום שני במשחק של באר שבע וינסה לראות איך היא מתמודדת עם הלחץ שכרוך בלשחק אחרי מכבי תל אביב. נוסא איגייבור הודה כי עדיף לשחק לפני באר שבע, אבל אין לו יותר מדי אשליות לקראת המשחק של באר שבע מול בני יהודה.

"אני מניח שהם ינצחו את בני יהודה", אמר הקשר. "אבל ברור שזה תמיד טוב לשחק לפני היריבה. אני חושב שהלחץ הוא על שתי הקבוצות. הם מובילים את הטבלה ומטבע הדברים יש עליהם לחץ ואנחנו רודפים אחריהם והיינו רגילים כל הזמן לניצחונות, כך שגם עלינו יש עכשיו לחץ".

ברק יצחקי סובל מפציעה ולא נכלל אתמול בסגל. עמרי בן הרוש סיים את המשחק עם מכה ברגלו וייבדק היום. בקבוצה היו מרוצים מהאופן בו חזר אורלנדו סה לעניינים ובטוחים כי הוא יוסיף הרבה כוח לחלק הקדמי בהמשך.

ערן זהבי מתוך האתר הגרמני sport1. סריקה מתוך sport1.de, ספק 500
ערן זהבי מתוך האתר הגרמני sport1/ספק 500, סריקה מתוך sport1.de

אגב, ביצועיו המרשימים של ערן זהבי הגיעו גם לגרמניה, ובאתר "sport1" הגרמני העלו כותרת "לבנדובסקי! רונאלדו! זהבי? כובשי השערים באירופה", וציינו את נתוניו של כוכב מכבי תל אביב. נכתב כי "שמו הוא זהבי, והוא בכלל משחק כקשר. הוא לא הצליח בפאלרמו, חזר לישראל, והעונה יש לו 24 /שערים ב-22 משחקים - ממוצע השערים הטוב מבין שלושת הכובשים המצטיינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully