וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס מתוסכל: "זו לא מכבי תל אביב שאני רוצה לראות"

20.2.2016 / 19:48

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-1:2 על הפועל חיפה: "הקצב היה נמוך, אחרי שהכנסתי שני חלוצים הדברים נראו טוב יותר, אבל אי אפשר לפתוח עם הרכב כזה". אלי כהן: "תחושת פספוס"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב התקשתה מאוד הערב (שבת) מול הפועל חיפה, אבל גברה עליה 1:2 בזכות פנדל של ערן זהבי בדקה ה-70 ושער של טל בן חיים בדקה ה-80. האלופה צימקה לפחות זמנית את הפער מהפועל באר שבע לשתי נקודות. האדומים מהכרמל נאבקו ונלחמו, אבל נותרו שבוע נוסף מתחת לקו האדום.

בן חיים חוגג/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, סיכם: "היינו חייבים לנצח ולכן הכנסתי חלוץ והוצאתי קשר אחורי. בסוף שיחקנו עם ארבעה חלוצים - זה סיכון - אבל מהרגע הזה הקצב היה גבוה ויצרנו הרבה מצבים. כמובן שאני רוצה שהקבוצה תשחק בקצב גבוה, אבל אי אפשר לפתוח עם הרכב כזה כי זה מסוכן מדי".

לאתר הרשמי של הקבוצה אמר המאמן: "אני לא מרוצה מזה ששיחקנו טוב 20 דקות. אני רוצה לראות מכבי טובה גם בשאר המשחק. שיחקנו לא טוב, הקצב היה נמוך ולא הצלחנו לפרוץ את החומה של הפועל חיפה. נגענו יותר מדי פעמים בכדור ולא היינו יצירתיים. ניסינו לשנות והכנסנו עוד שני חלוצים ומשם הדברים נראו יותר טוב וראינו מכבי אחרת. מאז שהגעתי תמיד שיחקנו אחרי באר שבע, אז אני אצפה ביום ראשון במשחק ואראה איך הם מתמודדים עם הלחץ".

מאמן הפועל חיפה, אלי כהן: "הרגשה של פספוס. מכבי שלטה והחזיקה בכדור, אבל הייתה לנו הזדמנות של תומר סוויסה לעלות ל-0:1. אנחנו צריכים לדעת להבקיע מצבים כאלה. אני הולך מכאן מעודד כי עשינו פיייט גדול, שיחקנו עם הקרבה, לא התפרקנו. השוער עשה עבודה טובה בסך הכול, אבל זה לא עניין של שוער, אנחנו צריכים להסתכל על כל הקבוצה. אנחנו צריכים להרים את עצמנו, יש פה קבוצה טובה שיכולה לצאת מהמצב הזה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully