וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה את סמפדוריה 1:3, קבלת פנים חמה למוריניו

ד'אמברוסיו (23), מירנדה (57) ואיקרדי (73) כבשו לנראזורי לעיני המיוחד, שצפה מהיציע: "זה הבית, למה שלא אחזור לכאן?" 1:3 לוורונה על קייבו בדרבי. בשישי: רק 0:0 ליובה עם בולוניה

פול פוגבה שחקן יובנטוס. AP
נאפולי תוכל לעקוף את יובנטוס ולחזור לפסגה. פול פוגבה/AP

המחזור ה-26 בסרייה א' נפתח הערב (שישי) עם הפתעה בבולוניה, שם הקבוצה המקומית עצרה את הדהירה של יובנטוס עם 0:0. בשבת ניצחה ניצחה אינטר 0:2 את סמפדוריה.

בולוניה - יובנטוס 0:0

הגברת הזקנה סוף סוף נעצרה אחרי 15 ניצחונות ליגה רצופים כשלא הצליחה לכבוש מול החבורה העקשנית של רוברטו דונאדוני. יובה הגיעה למשחק עם מכת פציעות לא פשוטה, כל זאת לקראת המפגש עם באיירן מינכן בשבוע הבא במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. אלכס סנדרו וסמי חדירה לא היו בסגל וחסרו מאוד למסימיליאנו אלגרי, שגם החליט להעניק מנוחה לפאולו דיבאלה. סימונה זאזה ואלברטו מוראטה לא הצליחו לכבוש, כשמנגד עמנואלה ג'אקריני כמעט הכריע עבור בולוניה.

שחקני אינטר חוגגים. AP
חוזרים לתלם. שחקני אינטר/AP

אינטר - סמפדוריה 1:3

שחקניו של רוברטו מנצ'יני איבדו גובה לאחרונה, אך הערב הם הצליחו לאגור שלוש נקודות, שבוע לפני הקרב הגדול עם יובנטוס. סמפדוריה, לעומת זאת, רושמת משחק שמיני רצוף ללא ניצחון. דנילו ד'אמברוסיו ניצל את האין-הגנה של האורחת כדי לכבוש בדקה ה-23, ולקטוע את הרצף המדהים של כובשי הנראזורי - מאז דצמבר 2014 ועד היום, כבשו לאינטר רק שחקנים שלא נולדו באיטליה. ז'ואאו מירנדה נגח פנימה את השני בדקה ה-57, ומאורו איקרדי חגג את השלישי בדקה ה-73, לאחר שדהר מקו מחצית המגרש. מרקו קוואליירלה רק צימק בתוספת הזמן.

ז'וזה מוריניו הגיע למשחק וזכה לקבלת פנים חמה מאוהדי אינטר. "זה כמו לבוא הביתה", אמר "המיוחד" על התשואות להן זכה מהאוהדים להם הביא טרבל ב-2010. "זה מרגיש כאילו לא הייתי פה שישה ימים, לא שש שנים. מוראטי תמיד יהיה הנשיא שלי. האם יכול להיות שאחזור ביום מן הימים? למה לא? חזרתי לצ'לסי, אז למה שלא אחזור לאינטר?"

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
המאמן ז'וזה מוריניו. AP
קבלת פנים חמה. מוריניו/AP

ורונה - קייבו 1:3

הדרבי דלה סקאלה היה חם כתמיד, ובסופו ורונה הצליחה להשיג ניצחון שני בלבד העונה, ומתוק במיוחד, במשחק אותו שתי הקבוצות סיימו בעשרה שחקנים. ורונה הצליחה להשיג 12 נקודות ב-12 משחקיה תחת דלנרי, 6 יותר מאשר השיגה ב-14 המשחקים הראשונים. לוקה טוני כבש את השער הראשון בדקה ה-29, אחרי שהחטיא פנדל שבעט ברגל ימין, וכבש את הריבאונד ברגל שמאל. ג'אמפאולו פאציני הכפיל בדקה ה-57, ארתור לוניטה חתם את התוצאה בדקה ה-94. ברג'יו פליסייר צימק זמנית (72), דקה אחרי שמוראס הורחק מוורונה, אבל ספולי הורחק מקייבו (79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully