וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.ס אשדוד בורחת לליגה, בני לוד הפסידה, ניצחון דרמטי לראשל"צ

הקבוצה של רוני אוואט השיגה ניצחון רביעי רצוף, 1:2 בחוץ על מכבי הרצליה ופתחה פער של 8 נקודות מהמקום השלישי. בית"ר תל אביב רמלה ניצחה 2:3 את לוד השנייה, רמה"ש - ראשון לציון 2:1

המחזור ה-25 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים, כאשר גולת הכותרת הייתה ניצחונה הרביעי הרצוף של מ.ס אשדוד, 1:2 בחוץ על מכבי הרצליה השוקעת. בני לוד השנייה שוב מעדה עם 3:2 בחוץ מול בית"ר תל אביב רמלה והפועל ראשון לציון ניצחה 1:2 בחוץ את רמת השרון. משחקים נוספים: הפועל ירושלים - הפועל נצרת עילית 2:1, הפועל עפולה - מכבי אחי נצרת 0:2.

שחקני מ.ס אשדוד, ניבאלדו, גדי קינדה, משה אוחיון. ברני ארדוב
בורחים לליגה. משה אוחיון מקבל חיבוקים מחבריו החדשים/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - מ.ס אשדוד 2:1

הזעזוע בעמדת המאמן עשה רק טוב לאשדוד, שנמצאת בדרך הבטוחה בחזרה לליגה העל ואחרי הניצחון במחזור הקודם על הפועל פתח תקוה הקבוצה מהדרום פתחה פער של שמונה נקודות מהמקום השלישי עם ניצחון רביעי רצוף. ניבאלדו, הבלם שהגיע מיבנה בחלון ההעברות, כבש בנגיחה לאורחים כבר אחרי שתי דקות. דור הלוי השווה כעבור 11 דקות, אבל המחליף דין דויד שנהנה מעונה נהדרת כבש את שער הניצחון אחרי שעה של משחק.

בית"ר תל אביב/רמלה - בני לוד 2:3

בני לוד שוב מפספסת הזדמנות לברוח להפועל פתח תקוה במקום השני ואחרי ההפסד מול הפועל רמת גן במחזור הקודם, הקבוצה של אזברגה נחלה הפסד נוסף מול קבוצה שלא כבשה בששת משחקיה האחרונים אך התפוצצה הפעם עם שלישייה. רן בן שמעון כבש למארחים כבר אחרי דקה, אבל אדריאן הורדוביי השווה כבר בדקה השישית. בן שמעון השלים צמד והחזיר את היתרון למארחים בדקה ה-11 ועלי מוחמד הוסיף את השלישי עוד לפני המחצית (40). סאלם אבו סיאם החזיר תקווה לאורחים עם שער מצמק בפנדל שלוש דקות אחרי ההפסקה, אבל האורחים לא הצליחו להשוות ושוערם סתיו פלזנטל הורחק בתוספת הזמן.

עירוני רמת השרון - הפועל ראשון לציון 2:1

דווקא משחק מרכז הטבלה בגרונדמן שלא היה טעון כלל, הפך למשחק החם של המחזור כאשר כרבע שעה לפני הסיום קובי מוסא סימן תנועה מתגרה לאוהדי ראשון שזעמו וחלק מהם התקוטטו עם אוהדים של רמת השרון. בין הצדדים התפתחה מהומה שהופסקה רק אחרי התערבות המאבטחים במקום. על המגרש הכתומים יצא מחוייכים עם ניצחון שהושג בזכות עדן שרם. בדקה 14 עדן שרם העלה את ראשון ליתרון בנגיחה מכדור רוחב של שון מלכה. בדקה 31 קובי מוסא השווה אחרי טעות של מתן עמבר ששמט כדור בתוך רחבת החמש, אבל שרם החזיר את היתרון לאורחים (51) ועמוק בתוספת הזמן עמבר שוער ראשון שמר על שלוש הנקודות כשעצר פנדל רשלני של רובי דבורה.

משחקים נוספים

הפועל ירושלים - הפועל נצרת עילית 2:1
להפועל ירושלים: אסף לוי (48), לנצרת עילית: ירדן כהן (65), רועי עטר (90).

הפועל עפולה - מכבי אחי נצרת 0:2
לעפולה: עזאת חלאיילה (10), ספואן זועבי (90).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully