וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשקלון ניצחה 0:4 את ראשון לציון ועלתה למקום הרביעי

צמד של אבוחצירה ושערים של עידן שריקי וניר נחום הכריעו עבור יובל נעים. רמת השרון חמישית אחרי שלושער של עידו דוידוב ומהפך גדול ב-2:4 על קרית גת. קטמון ומכבי יבנה נפרדו ב-1:1

שחקני הפועל אשקלון חוגגים. קובי אליהו
ניצחון גדול. עידן שריקי והחברים/קובי אליהו

המחזור ה-24 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים, במרכזם עמדה ההצגה של הפועל אשקלון, שעלתה למקום הרביעי עם 0:4 מוחץ בראשון לציון. הפועל ניר רמת השרון נצמדה אף היא לחבורה המובילה לאחר שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:4 על עירוני קרית גת. הפועל קטמון ומכבי יבנה נפרדו בתיקו.

הפועל ראשון לציון - הפועל אשקלון 4:0

ניצחון גדול לקבוצתו של יובל נעים. שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם 35 נקודות וקיוו לנצח ולטפס למקום הרביעי. בפועל רק האשקלונים הופיעו לאצטדיון הסופרלנד, וניצחו בקלות. ירדן אבוחצירה פתח את החגיגה בדקה השלישית והשלים צמד עם הקפצה יפה בדקה ה-65, כשבתווך מצאו את הרשת גם עידן שריקי (45) וניר נחום (61) שכבש חמישה שערים בששת המשחקים האחרונים. אשקלון רק שתי נקודות מהכרטיס לליגת העל.

עירוני קרית גת - הפועל ניר רמת השרון 4:2

המארחת קיוותה לנצל את איבוד הנקודות של נצרת עילית ולהיפרד מהמקום האחרון, אבל איבדה יתרון 0:2 ונחלה עוד הפסד. ההתחלה הייתה מצוינת, כאשר שי דוד (10) ואדי אדרי (18) העלו את קבוצתו של ארז בנודיס ליתרון מהיר. עידו דוידוב צימק עוד לפני סיום המחצית הראשונה (39), ולאחר הרחקתו של שי דוד (56) במחצית השנייה, הוא השלים שלושער גדול (69 ו-81). בן בן יאיר השלים את הניצחון של רמת השרון בתוספת הזמן. בעקבות הניצחון עלו שחקניו של ליאור זדה למקום החמישי.

הפועל קטמון - מכבי יבנה 1:1

האורחת לא הצליחה לנצל יתרון מספרי ב-26 הדקות האחרונות ונותרה ללא ניצחון בטדי על אחת הירושלמיות מאז 2009. הפועל קטמון קיוותה לחזור למקומות המוליכים לפלייאוף העליון והוליכה בזכות שער בנגיחה של גולן חרמון, אקס מכבי יבנה, בדקה ה-17. אלא שהיבנאים הגיבו בדקה ה-30 עם בעיטה של גיא חדידה מחוץ לרחבה ולא ניצלו כאמור את הרחקתו של מיקו ממן (64). יבנה עם חמישה משחקים ללא ניצחון, מקדימה בחמש נקודות את הפועל ירושלים הנמצאת במקום המוליך למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully