וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מיאמי מתעניינת בעומרי כספי ותציע את טיילור ג'ונסון תמורתו

האם דווקא הפורוורד הישראלי שמצטיין העונה יהיה חלק מהזעזוע בסגל של הקינגס בעקבות רצף הכישלונות? כתב 'מיאמי הרלד' טען שההיט מנהלים מגעים לטרייד שינחית אותו בפלורידה

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מול כריס קופלנד שחקן מילווקי באקס. AP
דווקא הוא ישלם את המחיר? עומרי כספי/AP

האם עומרי כספי בדרך לקבוצתו הרביעית ב-NBA? אית'ן סקולניק, הכתב הבכיר של 'מיאמי הרלד', ציין הלילה (בין שלישי לרביעי) בתכנית הרדיו שלו שמיאמי מנסה לצרף את הפורוורד הישראלי של סקרמנטו בטרייד תמורת טיילר ג'ונסון. סקולניק מבהיר שהעסקה רחוקה מלהיות סגורה, אך רבים ברחבי הרשת כבר מיהרו לצטט את דבריו. בסקרמנטו דיווחו השבוע על מגעים בין ההיט לקינגס בנוגע להעברת רודי גיי לפלורידה, ונראה שאם או בלי קשר לכך, עלתה גם מועמדותו של כספי לקבוצה של אריק ספולסטרה.

הדיווח הזה מגיע בעיצומם של ימים סוערים בבירת קליפורניה, שערער את מעמדו של ג'ורג' קארל אחרי שמונה הפסדים בתשעת המשחקים האחרונים. ההערכות היו שהמאמן הוותיק נמצא על סף פיטורים, אבל אתמול בערב הכריז הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, ולאדה דיבאץ, שקארל יישאר, ושכרגע השינוי שהקינגס יבצעו יהיה בסגל השחקנים ולא בעמדת המאמן.

כספי בן ה-27 נמצא בעיצומה של העונה הטובה בקריירה שלו, עם ממוצעים של 12.3 נקודות (42.2% לשלוש) ו-6.4 ריבאונדים למשחק ב-29.5 דקות לערב, והוא אחד המרוויחים העיקריים מסגנון המשחק של קארל, תחתיו הוא פורח מאז הגעתו לסקרמנטו בשלהי העונה שעברה.

ג'ונסון בן ה-23 הוא שוטינג גארד בשנתו השנייה בליגה, שקולע העונה 8.7 נקודות למשחק ב-38% מחוץ לקשת, אך לא צפוי לחזור לשחק העונה אחרי שקרע לפני כשבועיים שריר בכתפו. באתר האוהדים "SACTOWNROYALTY" התייחסו לטרייד וכתבו: "ג'ונסון יהיה תוספת נחמדה לסגל של הקינגס, אבל לא צריך לשקול ברצינות לוותר על כספי בשבילו, בטח לאור סימני השאלה על בריאותו. הקינגס צריכים עזרה עכשיו, וג'ונסון לא יכול לספק להם את זה".

סקרמנטו צנחה בעקבות התקופה הרעה שלה למקום העשירי במערב עם מאזן 31:21, במרחק של חמישה משחקים וחצי מהמקום המוליך לפלייאוף, בעוד שאם יגיע למיאמי, כספי יגיע כמעט בוודאות לפלייאוף, מאחר וההיט נמצאים במקום החמישי במזרח עם מאזן של 24:29.

עוד באותו נושא

רק כספי ועוד שני שחקנים הופיעו לאימון, רונדו: "איך ננצח ככה?"

לכתבה המלאה
עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
"מצרך נדיר בסקרמנטו". עומרי כספי/AP

בינתיים כספי המשיך לסחוט מחמאות מהתקשורת האמריקאית, ונכלל ברשימת "האולסטארים על שם לוק וולטון" של זאק לואו מ-ESPN, שבוחר בכל שנה לפני האולסטאר את חמישיית השחקנים המשלימים שהכי הרשימו אותו העונה. אחרי שבחר בכספי כאחד המחליפים בנבחרת המקורית שלו, כתב לואו: "העובדה שהחבר הקטן של בוגי קאזינס עלה לקינגס פחות משלושה מיליון דולר לעונה היא כישלון קולקטיבי לליגה".

"רק סטף קרי ודמיאן לילארד קלעו יותר שלשות ממרחק של מעל 8.5 מטר מכספי העונה", המשיך לואו. "הוא מרווח את המשחק לפיק אנד רולים ולפוסט אפים של קאזינס, וכשהיריבים מרחיקים אותו מקשת השלוש הוא מגיב עם כניסות מתוזמנות בזכות יורו-סטפ שמטעה את שומריו וקליעות בקשת מופלאה. הוא יודע למסור את המסירה הנכונה ויש לו חוש למצוא תפרים פתוחים בהגנות. הוא שומר חזק וחוזר במהירות להגנה במשחק המעבר, מה שהופך אותו למצרך נדיר בסקרמנטו. העמדה שהכי מתאימה לו היא כנראה פאוור פורוורד בסגנון של סמול בול, אבל הקינגס היו טובים יותר כשהוא על המגרש העונה בכל מיני הרכבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully