וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי מתוסכל, גם ברשת זועמים על אי הכללתו בתחרות השלשות

הישראלי הביע את אכזבתו בטוויטר, גולשים רבים תהו מדוע לא ישתתף באירוע המסורתי בסוף שבוע האולסטאר בזמן שרק שניים משמונת המתחרים שנבחרו מחזיקים באחוז טוב משלו מחוץ לקשת

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס עם סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
נמנע המפגש הנוסף ביניהם. כספי וקרי/GettyImages

בעוד בארצות הברית חוגגים את הקרב הגדול הנוסף בין סטפן קרי וקליי תומפסון בתחרות השלשות הקרובה, ברחבי הליגה ביקרו את רשימת המשתתפים הסופית שתיקח חלק במאורע - רשימה שמלבד הספלאש בראדרס, כוללת גם את ג'יי ג'יי רדיק, כריס מידלטון, ג'יימס הארדן, כריס בוש, קייל לאורי ודווין בוקר.

מהזווית הישראלית, כמובן שקשה להתעלם מאי הכללתו של עומרי כספי: נכון להיום, פורוורד סקרמנטו מדורג שישי באחוזים מחוץ לקשת ברחבי הליגה, עם 44 - שיא קריירה כמובן - תוך שהוא מקדים את כל יתר המשתתפים מלבד רדיק (ראשון בליגה עם 48 אחוז) וקרי (רביעי, עם 45). לשם השוואה, דווין בוקר מדורג 12 בעמודת האחוזים מחוץ לקשת (41.8), כריס מידלטון 15 (41), קייל לאורי 30 (38.8), כריס בוש 47 (36.6), והארדן 71 (34.9).

הלם לא פחות נרשם בארצות הברית מההחלטה שלא לזמן לתחרות השלשות את קוואי לאונרד, שמדורג שני באחוזים עם 47, ודורג עד לא מזמן ראשון. גם המדורג שלישי ג'ראד דאדלי (45.9) והחמישי ג'ורג' היל (44.3) לא זכו לטלפון מהליגה.

כספי צייץ SMH - כלומר, "מנענע את ראשי"

גם באינטרנט כועסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully