וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר הפצוע ייעדר כחודש, ג'ורג' קארל נשאר בסקרמנטו

כוכב הבולס נפצע בברכו ויחמיץ את האולסטאר, פאו גאסול יחליפו. מאמנו של כספי נשאר כרגע בתפקיד. דיבאץ: "עובדים על הבעיות". ההיט יפרישו את הגופיה של שאק. גריפין הושעה מ-4 משחקים

שחקן שיקגו בולס ג'ימי באטלר מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס לוק רישאר אמבה א מוטה. AP
ייעדר מהאולסטאר. באטלר/AP

ג'ימי באטלר, ללא ספק שחקנה החשוב ביותר של שיקגו בולס, צפוי להיעדר בין שלושה לארבעה שבועות בשל פציעה בברכו. באטלר, שמעמיד השנה ממוצעים נהדרים של 22.4 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק, נפגע כבר במהלך הרבע השני של משחק קבוצתו מול דנבר ביום שישי האחרון.

באטלר יחמיץ בשל הפציעה את משחק האולסטאר, שייערך בטורונטו ביום ראשון הקרוב. מי שיחליפו בסגל המזרח למשחק הוא חברו לקבוצה, פאו גאסול, שירשום בכך את הופעתו השישית במעמד.

מבחינת הקבוצה, פגרת האולסטאר מגיעה בזמן לא רע בכלל, שכן עוד לפני פציעתו של באטלר היא הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים. שיקגו, הנמצאת כרגע במקום השביעי במזרח עם מאזן 24:27, נאבקת כמובן על כניסה לפלייאוף, ולשם כך היא צריכה את באטלר בכשירות מלאה.

מאמן סקרמנטו קינגס ג'ורג' קארל. AP
בינתיים נשאר. קארל/AP

בצד המערבי של הליגה, מנסים בסקרמנטו להשתיק את השמועות לפיהן המאמן ג'ורג' קארל עומד להיות מפוטר מהקבוצה. בהודעה ששחרר הג'נרל מנג'ר של הקינגס, ולאדה דיבאץ, נכתב: "ג'ורג' הוא המאמן של הקבוצה, ואנו עובדים ביחד על הבעיות שלנו". על פי דיווח של כתב ESPN מארק שטיין, דיבאץ כבר החליט על פיטוריו של המאמן, אך שינה את דעתו בעקבות פגישה ארוכה בין השניים.

קבוצתו של עמרי כספי, שחולמת על כניסה לפלייאוף השנה, לא מצליחה לשמור על יציבות והתדרדרה לאחרונה למאזן 31-21, אחרי שהצליחה לנצח פעם אחת בלבד בתשעת משחקיה האחרונים.

בלייק גריפין, הפורוורד של לוס אנג'לס קליפרס, הושעה מארבעה משחקים ללא שכר בעקבות התקרית בה היכה את עובד הקבוצה, מתיאס טסטי. גריפין, שהיה בתהליך שיקום מפציעה בזמן התקרית, שבר את ידו במהלכה וצפוי להעדר 4-6 שבועות נוספים בשל כך. ההשעיה תכנס לתוקף רק כאשר יחלים מהפציעה. על פי הודעת הקליפרס, גריפין יתרום את הסכום בו נקנס לארגון צדקה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שאקיל אוניל במדי המיאמי היט. AP
כבוד גדול. שאק/AP

חדשות חגיגיות מגיעות ממיאמי, שם ההיט הודיעו שיתלו, בטקס חגיגי שיתרחש בתחילת העונה הבאה, את הגופייה מספר 32 של הקבוצה, מספרו של הסנטר האגדי שאקיל אוניל. שאק יהפוך לשחקן השלישי בלבד בתולדות ההיט שגופייתו מופרשת, לאחר אלונזו מורנינג וטים הארדוויי. אוניל הוא הקלע השביעי בטיבו בתולדות ה- NBA, הוא במקום השמיני בחסימות וה-14 בריבאונדים.

שאקיל שיחק שלוש שנים וחצי במיאמי, ולקח חלק בזכייה באליפות הראשונה בתולדות הקבוצה ב-2006. נשיא הקבוצה, פט ריילי, הסביר מדוע החליטה הקבוצה לחלוק את הכבוד לאיש הגדול: "שאקיל אוניל הוא אחד משחקני הצמרת האמיתיים גדולים בתולדות הליגה, ואחד הגדולים ללבוש את הגופייה של המיאמי היט. אנחנו מאוד גאים לתלות את הגופייה שלו לצד אלו של מורנינג והארדוויי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully