וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות דחוקים לנאפולי ויובנטוס הלוהטות לפני משחק העונה

היגואין (69) חגג שער 24 העונה וסידר למוליכת הטבלה 0:1 על קארפי, קואדרדו ודיבאלה העניקו לגברת הזקנה ניצחון ליגה 14 ברציפות, עם 0:2 על פרוסינונה. רומא ניצחה 1:2 את סמפדוריה

שחקן יובנטוס, חואן קואדרדו. AP
איזה משחק ענק מצפה לנו במחזור הבא. קואדרדו/AP

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שמונה משחקים. במשחק המוקדם נפרדו ורונה ואינטר ב-3:3 סוער, ולאחר מכן דאגו שתי המוליכות נאפולי (0:1 על קארפי) ויובנטוס (0:2 על פרוסינונה) לנצח שני משחקים דחוקים מול שתיים מהקבוצות החלשות בליגה. רומא נצמדה לצמרת עם 1:2 על סמפדוריה. מילאן ואודינזה נפרדו ב-1:1.

שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. Maurizio Lagana, GettyImages
ושמישהו ינסה לעצור אותו. היגואין/GettyImages, Maurizio Lagana

נאפולי - קארפי 0:1

זה הלך קשה מאוד, אך בסופו של דבר מוליכת הטבלה חגגה ניצחון ליגה שמיני ברציפות, שבוע לפני הקרב הגדול עם יובנטוס. המדורגת 18 ערב המחזור התגוננה היטב, אך פנדל של גונסאלו היגואין בדקה ה-69 הכריע את ההתמודדות. הארגנטינאי הלוהט חוגג שער שער 24 העונה, והוא במקום הראשון במירוץ לנעל הזהב האירופית. רגע לפני שריקת הפתיחה אוהדי נאפולי הניפו תמונות של שחקן הקבוצה, קאלידו קוליבאלי, זכר לאירוע המכוער במחזור הקודם, אז אוהדי לאציו נהמו לעברו והמשחק בין השתיים הופסק למספר דקות.

פרוסינונה - יובנטוס 2:0

גם סגנית המוליכה עבדה קשה מאוד מול המדורגת 19, וגם היא ניצלה וחגגה ניצחון ליגה 14 ברציפות (!), ומשחק ליגה חמישי ברציפות ללא ספיגה. חואן קואדרדו דחק מקרוב כדור רוחב של אלכס סנדרו בדקה ה-73, ופאולו דיבאלה שם את הדובדבן על הקצפת עם שער יפהפה בתוספת הזמן. כעת הכל מוכן למשחק העונה, בשבוע הבא מול נאפולי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדי נאפולי במחווה לקאלידו קוליבאלי. AP
מחווה יפה של אוהדי נאפולי לקוליבאלי/AP

רומא - סמפדוריה 1:2

אחרי תוצאות התיקו של אינטר ופיורנטינה, רומא רצתה להיצמד לחבורה המובילה, ולנצח בפעם השלישית ברציפות. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הגיע אלסנדרו פלורנצי ראשון לכדור שנהדף מהגנת סמפדוריה, ונגח בעוצמה את הראשון לפינה. בדקה ה-50 הבקיע דייגו פרוטי את שערו הראשון העונה, בבעיטה נהדרת מהאוויר, לאחר הכנה מצוינת של סטפן אל שעראווי. שבע דקות לאחר מכן האורחים צימקו את התוצאה לאחר בלבול בהגנה הרומאית, בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה של פרננדו, אך זה לא הספיק. מצבה של סמפדוריה מוסיף להיות קשה, והיא נמצאת חמש נקודות מעל הקו האדום בלבד.

ורונה - אינטר 3:3

הנראזורי הגיעו למשחק לאחר ה-0:1 על קייבו במחזור הקודם, שקטע רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. בצד הכחול של מילאנו קיוו לרשום ניצחון שני ברציפות כדי לחזור לחלק העליון של הטבלה, אך ליריבה היו תוכניות אחרות לגמרי. אף על פי שהבלם הקולומביאני ג'ייסון מוריו נגח את היתרון של אינטר כבר בדקה השמינית, ורונה הגיבה במהרה עם שני שערים בדקות 12 ו-16 של פיליפ הלאנדר וארוס פיזאנו בהתאמה (שניהם בנגיחות, שניהם מבישולים של לוקה מארונה) לפני שכבשה את השלישי, גם כן בנגיחה (ארתור יוניצה, בישול של מארונה) בדקה ה-57. אינטר לא נשברה ובדקה ה-61 מאורו איקרדי כבש מעמדת נבדל, לפני שאיבן פרישיץ' נעזר בבישול של רודריגו פלאסיו כדי לקבוע 3:3 בדקה ה-78.

שחקן רומא דייגו פרוטי. GettyImages
שער בכורה העונה. פרוטי/GettyImages

מילאן - אודינזה 1:1

הרוסונרי הגיעו להתמודדות עם שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך ירדו בחזרה לקרקע ופספסו הזדמנות לעקוף לפחות באופן זמני את רומא שבמקום החמישי. פאבלו ארמרו העלה את המארחת ליתרון (17) לאחר הצלה כפולה מדהימה של ג'אנלואיג'י דונארומה, אמבאיי ניאנג דאג להשוות (48) ולחגוג שער שלישי ברציפות. קווין פרינס בואטנג המחליף כמעט הכריע את המשחק, אך הפצצה שלו בדקה ה-82 ננעצה במשקוף, והוצלה מקו השער.

משחקים נוספים:

טורינו - קייבו 2:1
לטורינו: מרקו בנאסי (19), לקייבו: ברונו פרס (עצמי, 34), ואלטר בירסה (72, פנדל)

ססואלו - פאלרמו 2:2
לססואלו: גרגורי דפרל (45), סימונה מיסירולי (50), לפאלרמו: פרנקו ואסקס (30), אורוש ג'ורג'ביץ' (53)

אטאלנטה - אמפולי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully