וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק 1:1 ביתי להפועל פתח תקוה מול הפועל קטמון

גיא צרפתי עם תיקו שלישי בשלושה משחקים מאז מונה למאמן המלאבסים. ברנקו מיכאלוביץ' (20) כבש לזכותם, מתיאס מרטין איזן (35), ליאור אסולין הורחק. אחי נצרת ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן

ליאור אסולין הפועל אשקלון. ניב אהרונסון
איבד את קור הרוח. אסולין/ניב אהרונסון

המחזור ה-23 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. הפועל פתח תקוה שוב לא הצליחה לנצח וסיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל קטמון. מכבי הרצליה הרביעית סיימה ב-1:1 מול הפועל עפולה בחוץ, בית"ר תל אביב/רמלה סיימה ב-0:0 מול הפועל נצרת עילית, הפועל אשקלון ניצחה 0:2 אץ מכבי קרית גת והפועל רמת גן הפסידה 1:0 לאחי נצרת.

seperator

הפועל פתח תקוה - הפועל קטמון 1:1

גיא צרפתי עם שלושה משחקים ושלוש תוצאות תיקו. למרות זאת, הפועל פתח תקוה עדיין במקום הראשון עם 39 נקודות, לפחות עד שמ.ס. אשדוד ובני לוד ישלימו את המשחקים שלהן. המלאבסים עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-20 משער של ברנקו מיכאלוביץ', אבל מתיאס מרטין איזן בדקה ה-35. בדקה ה-84 נפרד חלוץ פתח תקוה ליאור אסולין מהמשחק עם כרטיס אדום לאחר עימות אלים עם שחקני היריבה. אור ועקנין הורחק אצל קטמון בעקבות המהומה. בדקות הסיום היו עימותים בין אוהדי הפועל פתח תקוה ביציעים.

הפועל עפולה - מכבי הרצליה 1:1

אייל לחמן כבר ראה איך הוא משיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות, אבל בסופו של דבר נאלץ להסתפק ב-1:1 מול מכבי הרצליה בבית. אור אליהו כבש לעפולה בדקה ה-60 והורחק כעבור תשע דקות. אודוקפה אוגוגו הצליח לאזן בדקה ה-83.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
איבד שתי נקודות. לחמן/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת 1:0

הירוקים הצליחו להשיג ניצחון חוץ מרשים מאוד, שנראה כי משאיר להם סיכוי להידבק לחבורת הצמרת. הפועל רמת גן עם תוצאה מאכזבת מאוד מבחינתה, בטח בבית. גל ספיר כבש את השער היחיד כבר בדקה ה-29.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל נצרת עילית 0:0

עמיר תורג'מן רשם בכורה כמאמן ולא השיג תוצאה מרשימה במיוחד. בית"ר תל אביב רמלה סיימה ב-0:0 ביתי מול הפועל נצרת עילית האחרונה ועוד בבית.

הפועל אשקלון - עירוני קרית גת 0:2

הקבוצה של יובל נעים לא ממש התקשתה בדרבי הדרומי נגד עירוני קרית גת החלשה. הפועל אשקלון ניצחה אותה 0:2 ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-35, מה שקירב אותה לחלק העליון של הטבלה. ניר נחום כבש את הראשון בדקה ה-20 ועידן שריקי השלים בדקה ה-58. שלוש נקודות יקרות לאשקלון. קרית גת נותרה מתחת לקו האדום עם 18 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully