וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן חגגה בדרבי, נאפולי בפסגה, ניצחון 12 ליובנטוס

הרוסונרי נהנו משערים של אלכס, באקה וניאנג ב-0:3 על אינטר. מאנצ'יני זעם והורחק, איקרדי החמיץ פנדל. נאפולי הביסה 1:5 את אמפולי ושמרה על הפסגה למרות ה-0:4 של יובנטוס על קייבו

שלט של אוהדי נאפולי: "100 אחוז אלופים". GettyImages
אוהדי נאפולי במסר ליובנטוס/GettyImages

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית ננעל הערב (ראשון) עם ה-0:3 הגדול של מילאן על אינטר בדרבי המילאנזי. במשחק שפתח את היום, הביסה האלופה יובנטוס את קייבו 0:4 בחוץ והעבירה את הלחץ לנאפולי, שעמדה בו בצורה יפה וחזרה לפסגה עם 1:5 ביתי על אמפולי. שלושה משחקים הסתיימו ללא שערים, ביניהם ה-0:0 של פיורנטינה במראסי של גנואה.

אלכס שחקן מילאן (משמאל) חוגג שער מול אינטר לצד יוראי קוצקה. רויטרס
אלכס חוגג עם יוראי קוצקה/רויטרס

מילאן - אינטר 0:3

ניצחון יוקרתי לרוסונרי, שנקמו בסטייל ביריבה העירונית על ההפסד בסיבוב הראשון והתבססו במקום השישי, מרחק חמש נקודות בלבד מאינטר הרביעית. רוברטו מאנצ'יני בחר לפתוח עם הרכש הטרי אדר במקום מאורו איקרדי, אבל זה לא ממש הטריד את חברו/עוזרו לשעבר סינישה מיכאילוביץ' שרשם את ניצחונו הגדול ביותר כמאמן מילאן. הבלם אלכס נגח את הראשון אחרי כדור חופשי של קייסוקה הונדה בדקה ה-35 ומאנצ'יני העצבני זעם כשהשופט לא העניק פנדל בעקבות עבירה על אדר בפתיחת המחצית השנייה, צעק לעברו "אתה צריך להתבייש" ושילם על כך בהרחקה. בדקה ה-70 אינטר קיבלה פנדל, אבל מי שניגש הוא איקרדי שעלה חסר חשק מהספסל שש דקות קודם לכן ובעט לקורה. קרלוס באקה ניצל זאת בדקה ה-73 כדי להמשיך מקרוב אל הרשת את כדור הרוחב של אמבאיי ניאנג, שחתם בעצמו את התוצאה בחלוף שלוש דקות אחרי איבוד כדור של דוידה סנטון והגנה איומה של אינטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר מורחק. רויטרס
התעצבן ושילם את המחיר. רוברטו מאנצ'יני/רויטרס

נאפולי - אמפולי 1:5

ניצחון שישי ברציפות לנאפולי, שנתנה ליובנטוס ליהנות בפסגה קצת יותר משעתיים לפני שחזרה להוביל את הליגה האיטלקית עם הצגה בסן פאולו. מאוריציו סארי פגש את קבוצתו לשעבר והופתע בדקה ה-28 כשהארגנטינאי לאונרדו פארדס בעט כדור חופשי חזק אל הרשת של פפה ריינה. אלא שחמש דקות לאחר מכן גונסאלו היגואין נגח את ה-22 שלו העונה בליגה אחרי אסיסט של לורנצו אינסינייה, שהשלים מהפך בעצמו עם כדור חופשי אומנותי בדקה ה-37. מיקלה קמפורזה כבש שער עצמי בדקה ה-51 ועל הרביעי של נאפולי היה חתום חוסה קאייחון, אחרי בישול של דריס מרטנס בדקה ה-83. קאייחון חתם את התוצאה והשלים צמד אישי בדקה ה-88.

- לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
כדור חופשי מבריק. לורנצו אינסינייה/GettyImages

קייבו - יובנטוס 4:0

הגברת הזקנה ממשיכה בדהירה אל עבר המקום הראשון. אחרי ה-0:3 הגדול על אינטר בגביע האיטלקי, המשיכה האלופה במומנטום כשהפעם הביסה בחוץ את קייבו - ורשמה משחק חמישי ברציפות שבו היא מנצחת ולא סופגת כלל. אלברו מוראטה כבש את השער הראשון לאחר שסטפן ליכטשטיינר ניסה לבעוט לשער, אך במקום זאת בישל לחלוץ הספרדי שארב בתוך הרחבה. מוראטה השלים צמד בדקה ה-40, כששוב כבש מקרוב, הפעם מבישול של סמי חדירה. בדקה ה-61 גם אלכס סנדרו כבש, גם כן מתוך הרחבה, הפעם כשפול פוגבה אמון על האסיסט. הצרפתי כבש בעצמו את הרביעי, אחרי שעבר באין מפריע שלושה משחקני ההגנה של היריבה ומקרוב קבע את תוצאת המשחק. יובנטוס עם 12 ניצחונות ליגה רצופים.

– שחקני יובנטוס חוגגים. GettyImages
חגיגה בקייבו. שחקני יובנטוס מרוצים/GettyImages

משחקים נוספים

בולוניה - סמפדוריה 2:3
לבולוניה: אנתוני מונייה (12), גודפרד דונסה (24), מתיאה דסטרו (87 בפנדל). לסמפדוריה: לואיס מוריאל (54), חואקין קוראה (80)

גנואה - פיורנטינה 0:0

טורינו - ורונה 0:0

אודינזה - לאציו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully