וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בכורה חלומית לאל שעראווי ברומא, דניס נפרד מאטאלנטה עם שער

החלוץ שהצטרף ממונאקו כבש בעקב ב-1:3 של הג'אלורוסי על פרוזינונה. הקפטן הארגנטינאי החמיץ פנדל וכבש מהריבאונד ב-1:1 האמוציונלי מול ססואולו. ג'ילארדינו כבש לפאלרמו ב-1:1 מול קארפי

המחזור ה-22 בסרייה A נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים, במרכזם עמד ניצחונה של רומא 1:3 על פרוזינונה. עוד לפני כן, קארפי ופאלרמו סיימו ב-1:1, ואילו חרמן דניס נפרד מאטאלנטה עם שער ב-1:1 הביתי מול ססואולו.

סטפן אל שעראווי רומא. רויטרס
איזו בכורה חלומית. אל שעראווי חוגג/רויטרס

רומא - פרוזינונה 1:3

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, הג'אלורוסי קיבלו יריבה בהזמנה וחזרו למסלול הניצחונות מול פרוזינונה החלשה, המדורגת אחת לפני אחרונה בטבלה. לוצ'יאנו ספאלטי עמד על הקווים וראה את סטפן אל שעראווי כובש שער בכורה חלומי לקבוצתו. ראג'ה נאינגולן פתח את מסכת הכיבושים כשהכניע את שוער האורחים עם בעיטה תוך כדי שכיבה מתוך הרחבה בדקה ה-18. דניאל צ'ופאני השווה (24) לאורחים, אבל שלוש דקות אחרי ההפסקה הגיעה הרגע של אל שעראווי שהגיע ממונאקו וכבש שער נהדר כשהסיט עם העקב כדור רוחב של המגן הבוסני ארווין זוקאנוביץ', גם הוא בהופעת בכורה. אקורד הסיום היה שייך למיראלם פיאניץ' שקיבל כדור עומק מפרנצ'סקו טוטי האלמותי ובעט לפינה הרחוקה בדקה ה-84.

חרמן דניס שחקן אטאלנטה נפרד מהאוהדים. GettyImages
ערב מרגש. חרמן דניס עם בנו/GettyImages

אטאלנטה - ססואולו 1:1

חרמן דניס נפרד מאטאלנטה אחרי ארבע שנים וחצי, ובמשחקו האחרון לפני החזרה לאינדפנדיינטה כבש שער שווין שסידר לאטאלנטה תיקו שלישי ברציפות. דומניקו ברארדי דחק מקרוב בדקה ה-27, אבל דניס הארגנטינאי החמיץ פנדל בדקה ה-32 והשווה מהריבאונד עבור הנראזורי. בדקה ה-82 נכנס חלוץ הרכש מרקו בוריילו במקום דניס, שזכה לתשואות רמות מהקהל בברגמו ולחיבוק חם ממאמנו אדי רייה. הקפטן עזב.

אלברטו ג'ילארדינו שחקן פאלרמו חוגג. GettyImages
שותף לשיא עם טוטי ובאג'ו. אלברטו ג'ילארדינו/GettyImages

קארפי - פאלרמו 1:1

חלוקת נקודות בקרב התחתית. קארפי ניצחה את שני משחקיה האחרונים במודנה, אבל בדקה ה-24 אלוף העולם אלברטו ג'ילארדינו השתחרר משמירה ברחבה ובעט פנימה את השישי שלו העונה במדי פאלרמו. קארפי הייתה הקבוצה ה-38 שהחלוץ הוותיק כבש לרשתה בסרייה A - שיא ליגה משותף יחד עם פרנצ'סקו טוטי ורוברטו באג'ו. למרות זאת, המארחת הצליחה לחלץ נקודה עם פנדל מדויק של המחליף מתאו מנקוזו בדקה ה-74, והמרחק שלה מחוף מבטחים עומד על ארבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully