וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשדוד הביסה את קטמון ועלתה לפסגה, רק תיקו לבני לוד

הקבוצה מעיר הנמל ניצלה את המעידה של לוד ואת העובדה שהפועל פתח תקוה תשחק רק ביום שני כדי להפעיל למקום הראשון אחרי 0:3 מוחץ. אחי נצרת-רמה"ש 0:3, הרצליה-בית"ר ת"א 0:1

שחקן מ.ס אשדוד, רועי בקל. מגד גוזני
הצגה של אשדוד. בקל/מגד גוזני

המחזור ה-22 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך כאשר מ.ס. אשדוד עלתה לפחות זמנית לפסגה עם 0:3 על הפועל קטמון, בעוד בני לוד נותרה מאחוריה לאחר 1:1 ביתי מול הפועל אשקלון. מכבי הרצליה ניצחה 0:1 דרמטי את בית"ר תל אביב רמלה, אחי נצרת הביסה 0:3 את רמת השרון ואילו עפולה ניצחה 1:2 בטדי את הפועל ירושלים.

seperator

מ.ס. אשדוד - הפועל קטמון 0:3

אשדוד ניצלה את המעידה של לוד ועם הצגה ביתית הצליחה להעפיל לפסגה, לפחות זמנית. אחרי הפסד ליגה והדחה מהגביע, המארחת התאוששה בעוד קטמון התפרקה דווקא לאחר שמונה מחזורים ללא הפסד. חן עזריאל (9), מיקי סירושטן (67) ורועי בקל (73) כבשו.

בני לוד - הפועל אשקלון 1:1

לוד לעומת זאת, פספסה את הצ'אנס שלה להיות ראשונה עד יום שני לכל הפחות ונבלמה אחרי שני ניצחונות. אשקלון, שהעפילה השבוע לרבע גמר הגביע, השיגה נקודת חוץ טובה לאחר שניר נחום איזן בדקה ה-51 את שער היתרון של מוראד אבו ענזה בדקה התשיעית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. ניב אהרונסון
נקודה יפה בלוד. נעים/ניב אהרונסון

אחי נצרת - הפועל ניר רמת השרון 0:3

נצרת הגיעה בכושר רע ואחרי ארבעה הפסדים בחמישה משחקים. רמת השרון דווקא באה בתקופה טובה, אבל המשחק היה חד צדדי. נאעל חוטבא (4), מוחמד חטיב (32) ומואמן סאלח (54) כבשו.

מכבי הרצליה - בית"ר תל אביב רמלה 0:1

האורחת הייתה אחראית על הפתעת השבוע עם ניצחון חוץ בפנדלים על רעננה בגביע ועלייה לרבע הגמר. כנראה ש-120 הדקות הללו התישו אותה, כי דווקא הרצליה, אחרי שלושה הפסדים, ניצחה משער של ז'ורדן פושה בדקה ה-87.

הפועל ירושלים - הפועל עפולה 2:1

40 שניות לקחו לירושלים, שבמחזור האחרון התפוצצה עם רביעיית חוץ מול בית"ר תל אביב רמלה, לעלות ליתרון משער של גיא כהן, אבל מוחמד בדארנה איזן (42) ויובל שוואט הפך בפנדל שלא היה (49).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully