וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו: "ההגעה לאולסטאר זו מחווה לבלאט", לאב: "ניצח 66% מהמשחקים"

מאמן הקאבס נתן קרדיט לאקס אחרי שקיבל את המינוי היוקרתי: "אני והצוות מתרגשים". הפורוורד התלוצץ ופרשן המקורב ללברון ניתח: "יש לו דם על הידיים בפיטורי בלאט, אבל הוא פיטר רק שני מאמנים לאורך כל הקריירה"

צילום מסך

בווידאו: ווינדהורסט מנתח את היחסים בין בלאט ללברון בראיון לשליחנו לגמר ה-NBA אשתקד

משחק האולסטאר של ה-NBA ייערך בעוד קצת יותר משבועיים, אך ב-NBA מתעסקים ביממה האחרונה בעיקר במינוי של מאמן קליבלנד, טיירון לו, למאמן נבחרת המזרח במשחק היוקרתי, למרות שברזומה שלו שלושה משחקים בלבד בתור מאמן ראשי.

בקליבלנד חגגו את המינוי היוקרתי של המאמן הצעיר, שאחרי ה-93:115 על פיניקס, מחזיק כרגע במאזן של 1:2 בקאבס, וקווין לאב אף צחק ואמר: "מה אתם רוצים, הוא ניצח 66 אחוזים מהמשחקים שלו".

לו דווקא החליט לתת קרדיט לבלאט ואמר: "זו מחווה לבלאט, לשחקנים ולצוות שדחף אותנו עד למאזן הזה. זה יהיה כבוד גדול לייצג את קליבלנד. הצוות שלי מתרגש וזה רגע מיוחד עבור הארגון". אגב, קובי בריאנט, שיפתח נגד לו בחמישייה של נבחרת המערב, יערוך את האולסטאר ה-18 שלו. כשבריאנט שיחק באולסטאר הראשון שלו בשנת 1998, לו עדיין היה הפוינט גארד של מכללת נברסקה.

מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
"דם על הידיים". בלאט/AP

במקביל, העיסוק בחלק של לברון ג'יימס בפיטורי בלאט לא יורד מהכותרות. הפרשן הבכיר של ESPN, בריאן ווינדהורסט, שנחשב למקורב לג'יימס, כתב טור גדול סביב השאלה האם לברון "קובר מאמנים" בעקבות דבריו של לברון אמש ("מעולם לא המעטתי בערך מאמן, אך אני לא נמנע מהבעת דעה").

ווינדהורסט ציין שבמהלך כל הקריירה של לברון, רק שני מאמנים פוטרו בקבוצות בהן שיחק. האחד, פול סילאס, כשג'יימס היה בן 20 והשני הוא בלאט. עם זאת, אפשר להניח שיש לו חלק בפיטורי מייק בראון ב-2010, למרות שהיה שחקן חופשי. חלק פעיל או לא? זו כבר שאלה לדן גילברט.

למרות הכל, ווינדהורסט טוען: "לברון דומיננטי מאוד וחלק מהאנשים שהיו איתו בצוות המקצועי התקדמו והפכו למאמנים ראשיים. עם זאת, יש לו 'דם על הידיים' בכל הנוגע לפיטורי בלאט. לברון חותר תחת מאמנים? אפשר להגיד שכן, הוא גם לא נתן כבוד לחלק מהמאמנים שלו והוא גם אמר בעבר שהוא לא 'יכבה את האיי קיו כדורסל' שלו בעקבות הוראות מאמן.

עם זאת, קשה להגיד שהוא קובר מאמנים, כל המאמנים שלו לימדו אותו משהו. אפשר להגיד שבלאט לימד אותו להיות סבלני. כל מאמן הטיב מהעבודה של המאמן הקודם, אך מי שקיבל את הכל הוא לברון, שהפך לשחקן טוב יותר.

נסו למצוא את בלאט בציוץ הבא של הקאבלירס

מאמינים לו? צפו בהצהרה של טיירון לו

אותנו זה עדיין מצחיק: בארה"ב לא מוותרים ללברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully