וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אף פעם לא המעטתי בערך מאמן, אבל אני לא נמנע מהבעת דעה"

כוכב קליבלנד סירב לקחת אחריות על הפיטורים של דיוויד בלאט: "מסריח שאנשים תופסים אותי כמישהו שלא מסתדר עם מאמנים ומנסים ללכלך את השם שלי". ויש גם עקיצה על רענן כץ

מערכת וואלה!

חמישה ימים חלפו מאז פוטר דיוויד בלאט מקליבלנד, אבל התקשורת האמריקאית לא מפסיקה לעסוק בנושא לרגע ובכל פעם בה הכתבים נפגשים עם שחקני הקבוצה, עולות שאלות בנושא.

הלילה (בין רביעי לחמישי, 2:00) הקאבס יארחו את פיניקס במה שיהיה משחקו השלישי של טיירון לו על הקווים במקומו של המאמן הישראלי ולקראת המשחק, לברון ג'יימס, שהואשם על ידי רבים בכך שהוא זה שהוביל לפיטוריו של בלאט, נשאל על היחסים שלו עם מאמנים לאורך השנים: "זה מסריח שאנשים תופסים אותי כמישהו שלא מסתדר עם מאמנים וזה מסריח שאנשים מנסים ללכלך את השם שלי. אף פעם לא המעטתי בערכו של אף מאמן ותמיד כיבדתי את המאמנים שלי. תשאלו את כל המאמנים שלי, מהילדים ועד ל-NBA והם יעידו שתמיד כיבדתי את מה שהם רצו לעשות. אני לא הבעלים של הקבוצה ולא הג'נרל מנג'ר, אני שחקן בסגל של הקאבלירס. אנשים מתבלבלים לחלוטין כי אני שחקן כדורסל חכם ולא היססתי להביע את דעתי אף פעם. עשיתי את זה בתקופה הראשונה שלי פה, עשיתי את זה במיאמי, עשיתי את זה עם בלאט ואמשיך עכשיו עם טיי לו, אבל ההחלטה הסופית תמיד של המאמנים".

ג'יימס המשיך: "מה אתם רוצים, שאכבה את המוח שלי בגלל שיש לי איי קיו כדורסל עצום? אני לא מתכוון לעשות את זה, כי אני יכול לתרום המון למשחק הכדורסל. אם אני מרגיש שיש לי משהו לתרום, דרך לשפר את הקבוצה, אגיד את זה. זכיתי ככה בשתי אליפויות". לברון הוסיף: "אפשר לאמן אותי" (או באנגלית: "I'm coachable".

לברון נשאל גם על הציטוטים של רענן כץ, אחד מבעלי מיאמי היט, שאמר בתכנית הספורט של 102 FM אמש כי קינג ג'יימס דרש מראשי הקבוצה בזמנו לפטר את אריק ספולסטרה: "מעולם לא פגשתי אותו אפילו".

מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
לברון לא מוכן לקחת את האשמה/AP

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully