וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה איבדה נקודות, בני לוד צימקה את הפער לנקודה

המלאבסים סיימו ב-1:1 מול עירוני קרית גת אחרי שאקסברד כבש (62) ואדרי קבע שוויון (72) בבכורה של צרפתי על הקווים. לוד הביסה את מכבי יבנה 0:3, הפער בין השתיים: נקודה בלבד. 0:1 להפועל רמת השרון על הפועל נצרת עילית

המחזור ה-21 בליגה הלאומית נמשך היום (שני) עם שלושה משחקים, כששתי קבוצות רצו להיצמד לצמרת, ואחת נוספת שוב אכזבה, אבל הצליחה לשמור על הפסגה. הפועל פתח תקוה סיימה ב-1:1 בביתה מול עירוני קרית גת, בני לוד ניצחה את מכבי יבנה 0:3 וצימקה את הפער מהמלאבסים בפסגה לנקודה בלבד. הפועל ניר רמת השרון עלתה למקום הרביעי אחרי ניצחון דחוק 0:1 על האחרונה הפועל נצרת עילית.

מאמן מכבי נתניה, גיא צרפתי. מגד גוזני
בכורה בינונית. צרפתי/מגד גוזני

הפועל פתח תקוה - עירוני קרית גת 1:1

אחרי שרצף ארבעת משחקי הליגה ללא ניצחון נקטע עם ה-0:2 על מכבי אחי נצרת במחזור הקודם, הפועל פתח תקוה חזרה לסורה, כשסיימה את משחקה הביתי מול עירוני קרית גת מהתחתית ב-1:1. במשחקו הראשון של גיא צרפתי על הקווים של המלאבסים. עידו אקסברד כבש ראשון (62) אחרי הכנה של עדי קונסטנטינוס, המחליף אדי אדרי השווה (72) עם נגיחה מצוינת וחגג שער בכורה בלאומית. הפועל פתח תקוה במקום הראשון עם 37 נקודות, נקודה יותר מבני לוד.

מכבי יבנה - בני לוד 3:0

ניצחון חוץ קל ללודאים, שחלפו על פני מ.ס. אשדוד ועלו למקום השני שמוביל בסיום העונה לליגת העל. מכבי יבנה, ללא מלך השערים הפצוע מירוסלב אנטונוב ועדיין נטולת הרכש הטרי הרמוני איקנדה, ספגה כבר בדקה הרביעית אחרי בעיטה נהדרת בסיבוב של דייגו סליס מ-18 מטרים. הגשם הכבד הפריע למהלך המשחק, אך לא מנע מאיציק אבושדיד לעשות 0:2 בדקה ה-55, אחרי טעות קשה של נדב מוניס. המחליף משה בן לולו חתם בתוספת הזמן ולוד עם ניצחון שני ברציפות. יבנה עם הפסד שני ברציפות, בדרך הבטוחה לפלייאוף התחתון.

הפועל רמת השרון - הפועל נצרת עילית 0:1

המארחת המשיכה להשתפר, ואחרי שעצרה יכולת לא טובה עם ניצחון במחזור הקודם, לא הרשימה, אך ניצחה גם הפעם את האחרונה בטבלה בזכות שער בדקה ה-90 של יוסי שבחון. ליאור זדה קיווה להשיג שלוש נקודות, מה שהיה מעלה אותו עד למקום הרביעי בטבלה, ורמת השרון עשתה את העבודה. נצרת עילית מצדה, נותרה בתחתית הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully