וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס: "כואב לי שאומרים שאני שמן". צפו: רונאלדו בועט בשחקן ללא כדור

ריאל מדריד איבדה נקודות ב-1:1 מול בטיס, זידאן "לא מאוכזב, ניקח את הדברים החיוביים. מרוצה מחאמס, הוא הקשיב לי". חאמס: "התקשורת מנפחת". וגם: בספרד עוסקים במחלוקות. צפו: רונאלדו בועט בשחקן בטיס בלי כדור

one

בווידאו: ריאל מדריד ובטיס נפרדות ב-1:1

ריאל מדריד איבדה אמש (ראשון) שתי נקודות חשובות במירוץ לאליפות כשסיימה ב-1:1 מול ריאל בטיס מהתחתית במשחק חוץ שהיה אמור להיות פשוט באופן יחסי. כרגע לברצלונה יש משחק חסר, והיא עדיין במקום הראשון, ארבע נקודות מעל ריאל שבמקום השלישי.

הבלאנקוס ספגו שער אדיר מרגליו של אלבארו סחודו בדקה השביעית ואף קיבלו מתנה כששער השוויון של קארים בנזמה בדקה ה-71 לא נפסל למרות שהמבשל, חאמס רודריגס, קיבל את הכדור בנבדל ברור. בספרד התעסקו בעיקר במספר רגעי מחלוקת במשחק, כמו השער של בנזמה וכן שני פנדלים שלא נשרקו לטובת ריאל.

מאמן ריאל, זינדין זידאן, אמר לאחר המשחק: "ידעתי שההתחלה תהיה קשה, ולקח לנו זמן להיכנס למשחק. הגיע לנו יותר בסופו של דבר, אני מאוד גאה בשחקנים שלי. זה הכדורגל, לא כבשנו ולא היה לנו מזל. אני לא מאוכזב, נמשיך לעבוד קשה כי אנחנו בדרך נכונה. ניקח את הדברים החיוביים, איבדנו שתי נקודות, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה".

פפה שחקן ריאל מדריד. AP
"לא מאוכזב". פפה/AP

"אני מרוצה מאוד מההופעה של חאמס רודריגס, הוא הקשיב להוראות שלי ושיחק טוב. לא ציפיתי לאבד פה שתי נקודות, אבל זה קורה. אני מרוצה מהשחקנים ולא אעביר עליהם ביקורת".

חאמס עצמו הגיב לשמועות עליו בספרד, וענה בצורה גלויה: "מעצבן אותי שאומרים שאני מזלזל, שמפקפקים בי, כואב לי שאומרים שלא אכפת לי, שאני שמן. זה מעצבן מאוד. מי שמכיר אותי יודע שזה לא נכון. אני חייב הרבה מאוד לכדורגל. בלעדיו לא יכולתי להגיע למקום שבו אני נמצא. אני תמיד מתאמן עד הקצה, אני מקצוען שנותן הכל. כל מה שאמרו על חיי הלילה שלי והבליינות זה שקר מוחלט". על הדיווחים שנתפס נוהג במהירות מופרזת: "גם זה שקר, לא נהגתי מהר כפי שדווח, לא עם מוזיקה רועשת, בתקשורת תמיד מנפחים".

פפה הוסיף ואמר על המשחק: "אני לא מאוכזב, חסר מפיגור וזה בסדר. רצינו לנצח, אבל הגול בפתיחה הקשה עלינו. עבדנו קשה והשגנו את השוויון. אני חושב שהגיע לנו לנצח, אבל זה הכדורגל. כרגע האליפות נראית רחוקה מאוד".

עוד באותו נושא

גן אדאן: אנטוניו אדאן, שנפגע מריאל מדריד, נקם בה עם בטיס

לכתבה המלאה

האירוע המכוער של המשחק: רונאלדו בועט בלי כדור בשחקן בטיס, פרנסיסקו מולינרו ויוצא ללא כרטיס. בשבוע שעבר הוא עשה אותו דבר נגד חיחון

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully