וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס השיגה ניצחון 11 ברציפות - 0:1 על רומא

פאולו דיבאלה (77) הכריע עבור האלופה עם ה-12 שלו העונה וצימק את הפער מנאפולי לשתי נקודות, אחרי שהמוליכה ניצחה לפני כן 2:4 את סמפדוריה. אינטר ספגה 1:1 בתוספת הזמן מול קארפי

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית הסתיים הערב (ראשון) עם ניצחונה ה-11 ברציפות של יובנטוס, שגברה 0:1 בביתה על רומא וצימקה את הפער מהמוליכה נאפולי בחזרה לשתי נקודות בלבד, אחרי שזו ניצחה קודם לכן 2:4 בחוץ את סמפדוריה. אינטר ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 ביתי מתסכל מול קארפי.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
מי אם לא הוא. פאולו דיבאלה חוגג/רויטרס

יובנטוס - רומא 0:1

האלופה ממשיכה לנשוף בעורפה של נאפולי והיא סופרת 11 ניצחונות ליגה רצופים. לוצ'יאנו ספאלטי קיווה להיות חתום על ניצחון ליגה ראשון של רומא בטורינו מאז ינואר 2010, אבל נותר עם נקודה אחת מתוך שש אפשריות מאז חזרתו לתפקיד מאמן הג'אלורוסי. רומא נראתה טוב במחצית הראשונה כשסגרה את יובנטוס ויצאה למתפרצות, אבל בדקה ה-77 היה זה כמובן פאולו דיבאלה שהכריע. הארגנטינאי קיבל כדור עומק נהדר מפול פוגבה וסיים באלגנטיות בשמאל כדי לחגוג את ה-12 שלו העונה. הדהירה של האלופה נמשכת, רומא החמישית ממשיכה לראות את הכרטיסים לליגת האלופות מתרחקים ממנה.

שחקני נאפולי חוגגים. Getty Images, GettyImages
חזרו לנצח. שחקני נאפולי/GettyImages, Getty Images

סמפדוריה - נאפולי 4:2

ההפסד לאינטר בגביע קטע את רצף ארבעת הניצחונות של נאפולי בליגה, אך המוליכה התעשתה, וחזרה לנצח במשחק חוץ לא פשוט. גונסאלו היגואין כבש את שער הליגה ה-21 שלו העונה כבר אחרי תשע דקות כשבעט לרשת מתוך הרחבה בסיומה של מתפרצת, לפני שלורנצו אינסינייה הכפיל את התוצאה בפנדל מדויק בדקה ה-18. חואקין קוריאה קבע שוויון בדקה ה-45 לפני שמארק האמשיק, עם סלאלום נאה ברחבה, קבע 1:3 בדקה ה-60. אדר הצליח לצמק ל-3:2 בדקה ה-73, אך דריס מרטנס כבש שוב עבור התכולים (79) מבישול של חוסה מריה קאייחון וקבע את תוצאת המשחק.

שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. AP
המשיך להפציץ. היגואין/AP

אינטר - קארפי 1:1

אינטר המידרדרת עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בליגה ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים, הפעם כשאיבדה נקודות מול העולה החדשה שנמצאת מתחת לקו האדום. רודריגו פלאסיו כבש בדקה ה-39 כשבעט חזק לרשת מתוך הרחבה, אך קווין לזניה קבע שוויון דרמטי עבור קארפי בדקה ה-92, למרות הרחקתו של חברו לורנצו פשוטי בדקה ה-83.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר חוגג. רויטרס
שער מוקדם שלא הספיק. פלאסיו/רויטרס

פיורנטינה - טורינו 0:2

הוויולה רצו להשיג ניצחון אחרי שני הפסדים מאכזבים בליגה, והצליחו לעשות זאת, לעלות למקום השלישי ולחזור לעניינים במאבק הצמוד בצמרת. יוסיפ איליצ'יץ' המשיך ביכולת הטובה וכבש את הרביעי שלו בחמשת המשחקים האחרונים בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-24. גונסאלו רודריגס הכפיל בנגיחה לאחר בישול של מנואל פסקואל (83). טינו קוסטה ערך בכורה במדים הסגולים כשנכנס בדקה ה-67.

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. AP
במקום השלישי. סוזה/AP

משחקים נוספים:

ורונה - גנואה 1:1
לוורונה: ג'אמפאולו פאציני (39), פרדיננדו קופולה (עצמי, 19)

לאציו - קייבו 1:4
ללאציו: אנטוניו קנדרבה (63 בפנדל, 81), דנילו קטאלדי (72), באלדה קייטה (96). לקייבו: בושטיאן צסאר (5)

פאלרמו - אודינזה 1:4
לפאלרמו: רובין קוואיסון (35), אוסקר היליימרק (56), אשרף לזאר (77), אלכסנדר טרייקובסקי (87)

ססואולו - בולוניה 2:0
לבולוניה: עמנואלה ג'אקריני (68), סרג'יו פלוקארי (93)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully