וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את לאציו ותפגוש את אינטר בחצי גמר הגביע

שער ניצחון של סטפן ליכטשטיינר (66) שקיבל את אישור טכנולוגיית קו השער, הכריע את שחזור הגמר הקודם וקבע דרבי ד'איטליה מסקרן בשלב הבא. השלמה: ססואולו וטורינו נפרדו ב-1:1

שחקני יובנטוס חוגגים. AP
מסע ההגנה על הדאבל נמשך. שחקני יובנטוס חוגגים באולימפיקו/AP

לצד 10 ניצחונות הליגה הרצופים שהחזירו אותה למאבק האליפות, יובנטוס לא מתכוונת לוותר גם על התואר השני בו זכתה בעונה שעברה - הגביע האיטלקי. הערב (רביעי) היא ניצחה ברבע הגמר 0:1 את לאציו באולימפיקו, בשחזור גמר הגביע האחרון, וקבעה מפגש כפול עם אינטר בדרבי ד'איטליה בחצי הגמר (המשחק הראשון ברביעי הבא). בחצי הגמר הנוסף תפגוש מילאן את אלסנדריה, הסינדרלה מהליגה השלישית, שתארח את המשחק הראשון מבין שניים ביום שלישי.

אלברו מוראטה שחקן יובנטוס לפני מילאן בישבאץ שחקן לאציו. GettyImages
בכורה במדי לאציו. מילאן בישבאץ מול אלברו מוראטה/GettyImages

הדאבליסטית האיטלקית הציגה הרכב חלקי באולימפיקו, כשג'יג'י בופון, חואן קואדרדו, מריו מנדז'וקיץ' ופאולו דיבאלה הלוהט ישבו על הספסל. סימונה זאזה קיבל את הקרדיט בחוד ורשם החמצה מזעזעת מול שער חשוף בדקה ה-51 אחרי שאטריט ברישה עצר עם הרגל את הבעיטה הראשונה של אלברו מוראטה. אלא שרבע שעה אחר כך זאזה סובב כדור לקורה ואל הריבאונד הגיע סטפן ליכטשטיינר. ברישה זינק והדף את הכדור של המגן השוויצרי, אבל טכנולוגיית קו השער הוכיחה שעשה זאת קצת מאחורי הקו והשוער אושר.

לאציו, שהעניקה הופעת בכורה לבלם הסרבי מילאן בישבאץ, לא הצליחה לחזור גם בעזרת המחליף אלסנדרו מאטרי, שבעונה שעברה כבש בהארכה את שער הניצחון של יובנטוס בגמר מול הביאנקוצ'לסטי. הקבוצה של סטפנו פיולי נפרדה מהמפעל בו זכתה ב-2013 וסופרת כבר 10 משחקים ללא ניצחון מול האלופה.

* ליגה: ססואולו וטורינו נפרדו ב-1:1 במשחק השלמה מהמחזור ה-16. אנדראה בלוטי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-22 עם שערו השלישי השבוע, אבל הבלם פרנצ'סקו אצ'רבי איזן בדקה ה-40 וקבע חלוקת נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully