וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.ס אשדוד הפסידה 3:2 להפועל עפולה

אייל לחמן סגר חשבון עם הקבוצה שפיטרה אותו לפני כחודש ומנע ממנה חזרה לפסגה. ניבאלדו פתח (5), זועבי השווה כעבור דקה, אור אליהו הפך (45) ואוגו הוסיף (51), עזריאל רק צימק (53). הפועל רמת גן גברה 1:3 על מכבי הרצליה. הפועל קטמון - הפועל ראשון לציון 2:3

המחזור ה-21 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים שסיפקו לא פחות מ-22 שערים. במוקד עמד המפגש בין הפועל עפולה של אייל לחמן לאקסית שלו מ.ס. אשדוד, שספגה הפסד מאכזב 3:2. מכבי הרצליה התארחה אצל הפועל רמת גן הלוהטת והפסידה לה 3:1, הפועל קטמון גברה 2:3 על הפועל ראשון לציון במשחק מרתק, הפועל אשקלון ניצחה את אחי נצרת 1:3 ובית"ר תל אביב רמלה נכנעה 4:0 להפועל ירושלים.

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
סגר חשבון. אייל לחמן/ברני ארדוב

הפועל עפולה - מ.ס. אשדוד 2:3

קצת יותר מחודש אחרי שפוטר מתפקידו כמאמן מ.ס. אשדוד, אייל לחמן אירח את האקסית עם קבוצתו החדשה, שהפסידה בשלושת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. הפתיחה הייתה נהדרת, כשניבאלדו העלה את אשדוד ליתרון (5), אך דקה בלבד מאוחר יותר ספואן זועבי השווה. אור אליהו (45) ואוגו אזוצ'וקוו (51) הפכו, וחן עזריאל רק צימק (53) אשדוד, שלא ניצחה בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה, פספסה הזדמנות לעלות לפסגה.

דקה 5: גול! כדור חופשי של טום בן זקן הגיע לראש של ניבאלדו, והבלם הברזילאי נגח פנימה. 0:1 לאשדוד.

דקה 6: גול! איזו פתיחה למשחק. כדור רוחב בלבל את הגנת אשדוד, וספואן זועבי בעט מול שער חשוף פנימה. 1:1.

דקה 24: הזדמנות טובה לעפולה לעלות ליתרון, אך אוגו בעט לרגליו של רועי משפתי.

דקה 45: גול! יובל שוואט הכניס כדור לרחבה, אור אליהו השתלט, השאיר את ניבאלדו מאחור ובעט לרשת. 1:2 לעפולה.

דקה 51: גול! כדור שהוכנס לאוגו העמיד אותו לבד מול השוער, והוא בעט פנימה. 1:3 לעפולה.

דקה 53: גול! חן עזריאל צימק לאשדוד אחרי שניצל ערבובייה ברחבה כדי לבעוט לרשת.

דקה 94: אדום! רועי משפתי עלה לכדור הקרן האחרון, אך אשדוד לא הצליחה להוציא ממנו משהו. בהתקפה המתפרצת של עפולה, גדי קינדה עצר את הכדור בידו רחוק מהרחבה לפני שהגיע לרשת וראה את הכרטיס האדום.

seperator

הפועל רמת גן - מכבי הרצליה 1:3

האורדונים, שרוצים פלייאוף עליון, הגיעו עם רצף נהדר של עשרה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות שהקפיץ אותם עד למקום השמיני. גם מול הקבוצה של חיים שאבו, שמצדה קיוותה לחזור לפסגה, רמת גן המשיכה ביכולת הטובה כשלא התקשתה לנצח 1:3. הרצליה, שלא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה ולא כבשה בהם, אמנם השכילה לעשות זאת הפעם, אך שוב הפסידה וממשיכה לאבד נקודות בצמרת.

דקה 33: גול! דידייה ברוסו בעט כדור חופשי מתחת לחומה, הכדור הטעה את אבי איבגי ונכנס לרשת. 0:1 לרמת גן.

דקה 49: גול! התקפה יפה של האורדונים הסתיימה עם עקב של ברוסו ללידור כהן, שמקצה הרחבה בעט נהדר לרשת. 0:2 לרמת גן.

דקה 54: גול! כדור רוחב הגיע ללירון דיאמנט, שהטעה את השחקן שמולו ובעט לרשת. 0:3 לרמת גן.

דקה 82: גול! הרצליה הצליחה רק לצמק משער של ג'ורדן פושה.

עוז צבאג שחקן הפועל קטמון. אדריאן הרבשטיין
ניצחון גדול לקטמון. עוז צבאג/אדריאן הרבשטיין

הפועל קטמון - הפועל ראשון לציון 2:3

אחרי השעייתם של רחמים צ'קול וגיא גרוס בעקבות הצהוב השני שספגו בהפסד לאשדוד במחזור הקודם, הפועל ראשון לציון לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות דווקא באצטדיון שהאיר לה פנים בכל הביקורים האחרונים. המארחת מנגד, שעדיין לא הפסידה בליגה עם פרדי דוד, רצתה להמשיך לשמור על המאזן הטוב. המשחק היה קצבי, שתי הקבוצות תקפו וחיפשו לנצח, אך קטמון קטפה את הנקודות אחרי שהפכה פיגור והשלימה ניצחון נוסף שאיפשר לה לחלוף על פני ראשון לציון בטבלה.

דקה 15: גול! עדן שרם קיבל כדור עומק בפאלש נהדר מבריהון, ומול השוער לא התבלבל ובעט יפה לרשת. 0:1 לראשון לציון.

דקה 52: גול! הגבהה של ברוכיאן יצרה בלאגן ברחבה, מיקו ממן נגח פעם אחת, ועוז צבאג דחק פנימה. 1:1.

דקה 68: גול! כדור עומק נהדר הגיע למיקו ממן, שמול אלמדון החמיץ ברשלנות, אך אבירם ברוכיאן היה על הריבאונד וכבש. 1:2 לקטמון.

דקה 79: גול! התקפה יפה של המארחת הסתיימה עם בעיטה חזקה ויפה של שי חדד לרשת. 1:3 לקטמון.

דקה 82: גול! ראשון לציון חזרה למשחק, כשהרכש החדש יוסף אבו לאבן כבש מקרוב.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ירושלים 4:0

החבורה הצעירה והמלהיבה של פטריסיו סייג שהגיעה עם שני ניצחונות רצופים בליגה וגם הרשימה בגביע, הובסה במפתיע במגרשה. האורחים, שלא ניצחו את יריבתם בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות, הצליחו לעשות זאת ולהתרחק מהאזור המסוכן בתחתית. בר מזרחי כבש בפתיחה (8) אחרי שנגח כדור קרן שהוגבה לרחבה. מזרחי ניצל טעות בהגנת המארחת כדי להשלים צמד (59), ויאצ'סלב סמוילנקו הוסיף את השלישי (66) וגאטן וארן (82) הפך את זה לתבוסה כואבת. אושר אבו הורחק משורות המארחת (73) ויחמיץ את משחק הגביע נגד הפועל רעננה.

הפועל אשקלון - מכבי אחי נצרת 1:3

המארחת הגיעה למשחק ללא מלך שעריה, שי רביבו שעבר למכבי שעריים מליגה א' וללא ברוך דגו המוצהב. על אף שהשחקנים לא קיבלו משכורות והמאמן יובל נעים לא מרוצה מהיעדר הרכש, הקבוצה בכל זאת לא הפסידה בששת משחקיה האחרונים והשיגה עוד ניצחון משכנע. אשקלון עלתה ליתרון כבר אחרי דקה, כשניר נחום דחק עם הראש מקרוב נגיחת רוחב. רודי חדד הכפיל עם בעיטה נהדרת מרחוק (16). עלי חטיב צימק בשער יפה משלו (14), אך במחצית השנייה הזר החדש סייבו קויטה הוסיף את השלישי לקבוצה של יובל נעים (56) וסגר את הסיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully