וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשחק הפרידה מקורצקי: הפועל פ"ת ניצחה את אחי נצרת וחזרה לפסגה

מנפלאות הכדורגל הישראלי: בהפסקת המשחק שנערך בעפולה (רדיוס) השחקנים התבשרו שמאמנם עובר למכבי נתניה. זה לא מנע מגל מאיו וברנקו מיכאלוביץ לכבוש ולסדר למלאבסים 0:2 קליל

כמה פעמים שמעתם על מאמן שמעלה את קבוצתו למקום הראשון ובמהלך המחצית יוצאת הודעה על כך שהוא סגר במקום אחר? זה בדיוק מה שקרה הערב (שלישי) בעפולה, שם ניצחה הפועל פתח תקוה 0:2 את אחי נצרת וחזרה לפסגה, במשחקו האחרון של מנחם קורצקי שסגר כמאמן מכבי נתניה מתחתית ליגת העל.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
לא התרגשו מהעזיבה של קורצקי. שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה הגיעה למשחק הרדיוס בעפולה בלחץ גדול ועם רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, כולל ההפסד בגביע מול בית"ר תל אביב רמלה. אולם, למרות שאגרה נקודה בלבד בארבעת המחזורים האחרונים, פתח תקוה ידעה שניצחון יחזיר אותה לפסגה ובדקה ה-40 גל מאיו העלה אותה ליתרון כשנגח לקורה ופנימה אחרי כדור חופשי של שגיב כהן. בהפסקת המשחק השחקנים כבר התבשרו על כך שקורצקי עובר למכבי נתניה, אבל לא נתנו לידיעה הזו להשפיע עליהם ובדקה ה-72 ברנקו מיכאלוביץ' שנהנה מעונה מצוינת כבש את השער השני והבטיח לקבוצתו את הניצחון.

כאמור, הפועל פתח תקוה חזרה למקום הראשון כשבאמתחתה 36 נקודות, נקודה יותר ממ.ס אשדוד היורדת השנייה מליגת העל. אחי נצרת, שניצחה את מכבי יבנה במחזור הקודם, ממשיכה להשתרך בתחתית ורחוקה כעת שמונה נקודות מהקו האדום.

לאחר שריקת הסיום נאאל חוטבא מאחי נצרת הורחק בעקבות מחאות נגד השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully