וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "התנהגות אוהדי בני סכנין היא בלתי נסבלת"

שרת הספורט גינתה את הקריאות של אוהדי הקבוצה בזמן שירת ההמנון. בית"ר תעמוד לדין על קריאות גזעניות, התפרצות לשדה המשחק והתפרעות אוהדים. האדומים לדין על התפרעות אוהדים. איגוד השופטים: "המשחק כמעט פוצץ"

one

המשחק אתמול (שני) בין בית"ר ירושלים לבני סכנין היה קרוב לפיצוץ. אחת האבוקות שנזרקה לכר הדשא בדקה השביעית מיציע אוהדי בני סכנין במושבה נחתה במרחק סנטימטרים מעוזר השופט דני קרסניקוב. זו הייתה אחת משתי אבוקות שזרקו אוהדי סכנין לתחומי המגרש כשאת האבוקה השלישית הם השאירו פתוחה ביציע. במידה שהאבוקה הייתה פוגעת בקרסניקוב, קרוב לוודאי ששופט המשחק זיו אדלר היה מורה על סיום המשחק כבר בדקה השביעית.

באיגוד השופטים אמרו הבוקר: "זה היה נראה כאילו ניסו לפגוע בעוזר השופט. למזלם הגדול האבוקה לא פגעה בו והמשחק לא פוצץ". בעקבות זריקת האבוקות הופסק המשחק לדקה וכל האירועים צויינו הבוקר בדו"ח שהגיש אדלר למנהלת ולהתאחדות לכדורגל.

אוהדי בני סכנין. ברני ארדוב
אירוע חמור. יציע סכנין/ברני ארדוב

גם משקיף המשחק מטעם ההתאחדות משה עגייב ציין את זריקת האבוקות. גם אדלר וגם עגייב כתבו בדו"חות שלהם על שריקות הבוז של אוהדי סכנין בזמן נגינת ההמנון ועל השירים שהם שרו כהתרסה בזמן שהשחקנים עמדו על כר הדשא בהמנון.

בית"ר ירושלים תעמוד אף היא לדין בגין שני מקרים שצויינו על ידי המשקיף ובהם קראו אוהדיה 'מוחמד מת' ו'מוחמד חזיר' לעבר אוהדי סכנין.

בית"ר תעמוד לדין גם על זריקת כוס שתייה במחצית השנייה שפיספסה במעט את מגן בני סכנין.

צפו בתקציר: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את בני סכנין

בית"ר ירושלים תעמוד לדין: האם תארח את מכבי תל אביב מחוץ לטדי?

בני סכנין: מחלוקת עם דייויד אדי על החוזה, אכזבה מההפסד לבית"ר: "קליימן לא התאמץ"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צפו: אוהדי סכנין צועקים במהלך ההמנון

#شاهد هتافات مشجعي فريق سخنين في الداخل الفلسطيني المحتل

Posted by Shehab News Agency on Monday, January 18, 2016

שרת הספורט והתרבות מירי רגב אמרה בעקבות האירועים במשחק: "התנהגות אוהדי סכנין היא בלתי נסבלת ולא ניתן לעבור עליה לסדר היום. אף מדינה בעולם לא הייתה מאפשרת לאוהדים של קבוצת כדורגל לבזות את המנון המדינה וסמליה מבלי שתיענש על כך בחומרה. מאחר שהסמכות הבלעדית לטיפול בארועים מסוג זה היא בידי ההתאחדות לכדורגל, אני מצפה מעופר עיני, יו"ר ההתאחדות, ומבית הדין של ההתאחדות לוודא שהקבוצה תיענש באופן שירתיע וימנע הישנות של אירועים חמורים אלו בעתיד. אירוע זה מצטרף למקרים נוספים שהתרחשו ומלמדים על הצורך לנקוט יד קשה ולשים סוף לאנרכיה במגרשים.

"באותה מידה אני מגנה את התנהגותם החמורה אמש של מספר אוהדי בית"ר, שהתפרעו ונקטו באלימות בלתי נסבלת. יש למצות עימם את מלוא חומרת הדין. אני מאמינה ומצפה שהטיפול המערכתי שאני מובילה למיגור האלימות בספורט, לרבות ההחלטה המשותפת לי ולשר ארדן על הקמת יחידת שיטור מיוחדת, תביא את השינוי המיוחל לאור אוזלת היד הקיימת היום".

בתוך כך, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד לדין משמעתי את קבוצות בני סכנין (התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות והתנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים) ואת בית"ר ירושלים (התפרצות לשדה המשחק, קריאות גזעניות והתפרעות אוהדים). הדיונים יתקיימו ביום רביעי הקרוב.

מירי רגב בדיון בועדת החינוך בנושא גלגל"צ. נועם מושקוביץ
"אני מגנה את התנהגותם החמורה אמש של מספר אוהדי בית"ר". רגב/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully