וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מחלוקת עם דייויד אדי על החוזה, צפו באוהדים מבזים את ההמנון

19.1.2016 / 9:00

בקבוצה רוצים להחתים את המגן לעונה וחצי, הגנאי מעוניין לחתום עד סוף העונה בלבד. דיוגו קאצ'ובה צפוי לעזוב. בקבוצה התאכזבו מההפסד לבית"ר: "קליימן לא התאמץ". צפו בהתנהגות האוהדים באצטדיון

one

בבני סכנין מתעקשים שהמגן הגנאי דייויד אדי יגיע להתרשמות כדי לבחון את כושרו לפני שיחתום בקבוצה, וכעת מחכים לתשובה ממנו. עוד נודע לוואלה! ספורט שבשלב זה קיימת מחלוקת בין הצדדים גם על תנאי החוזה שיסוכמו בכל מקרה לפני שהשחקן ינחת בארץ. אם אדי ירשים את הצוות המקצועי בכושרו, יחתום מיידית.

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
מודאגים. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

המחלוקת העיקרית בין הצדדים היא על אורך החוזה. המגן הגנאי רוצה לחתום לחצי עונה בלבד, בעוד המועדון מתעקש על חוזה לעונה וחצי לפחות. בקבוצה הסבירו שלא ייתכן ששחקן שלא שיחק תקופה ארוכה כל כך יגיע רק לחצי עונה ועד שייכנס לעניינים כבר יצטרך לעזוב. לכן הרצון וההתעקשות על חוזה לעונה וחצי. בסכנין מקווים לפתור את המחלוקות בימים הקרובים כדי להבטיח את נחיתתו של אדי בארץ. זאת על מנת לראות באיזה כושר הוא נמצא אחרי שלא שיחק תקופה ארוכה. במקביל, בקבוצה ימשיכו לבחון את אדריאן הורדוביי הרומני, שהשאיר רושם טוב בימים הבודדים בהם התאמן, אך בקבוצה רוצים לראות אותו במהלך משחקונים פנימיים ואולי במשחק אימון כדי להחליט לגביו.

מי שאמור לעשות את הדרך החוצה הוא דיוגו קאצ'ובה, שהוחלף במחצית מול בית"ר. הברזילאי ואנשי הקבוצה מבינים שהוא ככל הנראה לא יישאר בחלון ההעברות הקרוב ובסכנין כבר הבהירו שרק אם ימצאו שחקנים חלופיים הם ישחררו את אלו הקיימים. עוד לפני נושא הרכש, בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת במשחק אתמול מול בית"ר ירושלים. בסיום נראו אנשי המועדון וגם השחקנים עצבניים מאוד. "לא יכול להיות שבוריס קליימן לא התאמץ במשך משחק שלם", אמר גורם בהנהלה, "נראינו כבויים מאוד. גם נגד בית"ר כפר סבא לא הייתה לנו את הפעולה האחרונה ואנחנו חייבים לשפר את זה ומהר. המצב שלנו מדאיג מאוד".

גם בקרב השחקנים הייתה אכזבה. "בית"ר לא הייתה גדולה ולא הגיעה אפילו למצב אחד ועדיין הפסדנו", אמר שחקן בקבוצה, "וזה מה שהכי מאכזב. גם ביום לא גדול שלהם הם היו עדיפים עלינו ואסור שזה יקרה". המאמן יוסי אבוקסיס היה מאוכזב גם הוא, ובסיום המשחק הבהיר שחש שמרוב שהשחקנים רצו להציג יכולת טובה דווקא במשחק מול בית"ר, הקבוצה נראתה לא טוב.

השוער רן קדוש, שסובל מקרע קטן בשריר האחורי, ייעדר מהמשחק מול הפועל תל אביב וגם ממשחק הגביע מול סקציה נס ציונה באמצע השבוע הבא. קדוש בספק גם למשחק מול מכבי נתניה בעוד שני מחזורים. בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מכך שמיציע האוהדים שלהם נזרקו שתי אבוקות במהלך המחצית הראשונה. במועדון מבינים שהקבוצה ככל הנראה תעמוד לדין, מה שאמור לעלות לקבוצה בקנס כספי ואולי בעונש נוסף. "חבל שהאוהדים לא חושבים על כך שזה יעלה כסף למועדון", אמר אותו גורם בהנהלה, "נקווה שבית הדין יתחשב בכל העבודה שאנחנו עושים למגר דברים כאלה שגם לא קורים אצלנו במגרש הביתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו: אוהדי סכנין מבזים את שירת ההמנון באצטדיון

#شاهد هتافات مشجعي فريق سخنين في الداخل الفلسطيني المحتل

Posted by Shehab News Agency on Monday, January 18, 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully