וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תעמוד לדין: תארח את מכבי ת"א מחוץ לטדי? צפו באוהדי סכנין מבזים את ההמנון

19.1.2016 / 8:05

הקבוצה מהבירה, נגדה עומד על הפחתת נקודות על תנאי, צפויה להיענש בגין קריאות גזעניות מול סכנין. איינבינדר עונה למבקרים, קולה עדיין על הפרק, גבאי יעבור צילום, זיקרי יישאר עד תום העונה? וגם: צפו באוהדי סכנין שרים בזמן ההמנון

one

בית"ר ירושלים צפויה לעמוד לדין בגין קריאות גזעניות שהשמיעו אוהדיה אמש (שני) בניצחון 0:1 על בני סכנין. נגד הקבוצה עומד עונש הפחתת שתי נקודות על תנאי מהעונה שעברה ובכל מקרה היא צפויה להיענש על ידי מוסדות ההתאחדות ועלולה לספוג גם עונש רדיוס במשחק הבא מול מכבי תל אביב.

סלובודאן דראפיץ' מלמל בסיום "אני שמח, אני שמח" וסיכם את התחושות בבית"ר ירושלים לאחר הניצחון 0:1 אמש. לאחר ההפסד לכפר סבא וההדחה מהגביע ביום רביעי בחיפה, בבית"ר חששו שייכנסו למשבר שלא יידעו איך לצאת ממנו.

בשעות שלפני המשחק התברר לצוות המקצועי שדובב גבאי סובל מכאבי גב. השחקן היה על סף דמעות וביקש לקבל זריקה ולשחק, אך הכאבים היו חזקים מדי והוחלט כי הוא יישאר מחוץ לסגל. השחקן יעבור צילום לבירור חומרת הפציעה שלו. אגב, מי שזכה אתמול לדקות ראשונות העונה הוא רועי זיקרי, שבצוות לא פוסלים את האפשרות כי יישאר עד תום העונה ויקבל הזדמנויות.

טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם סלובודאן דראפיץ'. ברני ארדוב
מחפש חיזוק. דראפיץ' חוגג/ברני ארדוב

גם חסוס רואדה סבל בסיום שוב מכאבים בשרירי הבטן. בית"ר לא יכולה לתת לשחקן לנוח בשל איכות היריבות בשבועיים הקרובים, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, אך השחקן יתאמן לכל היותר שני אימונים בשבוע וככל הנראה יזכה למנוחה לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב. בבית"ר ירצו להתחזק בהקדם וסלובודאן דראפיץ' אף התייחס לכך בסיום.

"כדי לשמור על התוצאות האלה נצטרך סגל יותר רחב", אמר המאמן. "אם נתחזק אני מאמין שנישאר במקום השלישי ונילחם עליו עד הסוף. אני לא ממתין ולא בונה שזה יהיה לי נגד באר שבע או מכבי תל אביב וצריך כרגע ללכת עם הסגל הזה ולהתרכז בו. באר שבע קבוצה מצויינת ואנחנו רוצים להגיע לשם ולעשות משחק טוב ולנצח".

כתוצאה מהפציעה של דובב גבאי, הקבוצה חזרה לשחק עם שלושה שחקנים בקישור, מה שהחזיר את דן איינבינדר להרכב. כפי שהורגל במכבי תל אביב, הקשר שמע על הצבתו בהרכב רק כשעתיים לפני המשחק. על השער שבישל אמר איינבינדר: "בורכתי ברגליים ארוכות אז שמתי את הרגל וקיוויתי להגיע לכדור. הכי חשוב שזה הצליח, לידור הבקיע ועשינו שלוש נקודות במשחק מאוד חשוב. לא צריך להסתיר את העובדה שאנחנו לא משחקים טוב כבר חודש וחצי, נוסיף לזה את ההדחה בגביע שכאבה לכולם. מה שטוב שבחודש הזה יש לנו משחקים גדולים עם הרבה רעש, קהל ותקשורת מסביב וזה דוחף אותנו קדימה ולא נותן לנו לחשוב יותר מדי".

איינבינדר התייחס להערכה אליו באופן אישי: "בתקופה האחרונה אנשים קצת שכחו שמרגע שבאתי הוספתי למועדון הרבה שקט, ניסיון, אופי וגם קצת כישרון. לפעמים זה לא כזה נוצץ וקל להמעיט בערכו של שחקן. היום אפילו שלא הייתי צריך לפתוח עשיתי הכול כדי לעזור לקבוצה להביא שלוש נקודות. בדרך כלל שחקני מרכז שדה הם לא נוצצים ופחות מעריכים את זה, אבל יש מי שיודע מה אני נותן. אני מאושר מהקריירה שלי ואני מקווה להמשיך וליהנות יחד עם בית"ר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את בני סכנין

לכתבה המלאה
וואלה! פישלתם פרק 6. ברני ארדוב
"אני מוסיף ניסיון, אופי וקצת כישרון". איינבינדר/ברני ארדוב

היום צפוי המאמן לשוחח עם הבעלים אלי טביב על מנת לקדם לפחות צירוף שחקן אחד בשבוע הקרוב. רוג'רס קולה עדיין עומד על הפרק, אך הפערים הכספיים גדולים וללא הצעה משודרגת קשה מאוד יהיה לראות אותו מגיע. ייתכן כי שחקן זר או שניים יגיעו להתרשמות בימים הקרובים, אך ללא קשר הבעלים אלי טביב נמצא במגעים עם מספר שחקנים זרים בתקוה כי אחד מהם יסכים להצעה הכספית שהוגשה לו ויצטרף.

דושאן מאטוביץ' ישב על הספסל, אך דראפיץ' מאוד מעריך את השחקן ונכון לעכשיו הוא צפוי להישאר עד תום העונה. רק אם חן דילמוני ישתחרר מקרית שמונה עשוי להתבצע מהלך בו הסרבי, בו מעוניינות מספר קבוצות, יעזוב את בית"ר. המשטרה עצרה אתמול ארבעה מאוהדי הקבוצה על התפרעויות מחוץ לאיצטדיון לפני המשחק. גם בסיום כוחות גדולים נאלצו לפזר התקהלויות של אוהדים מחשש למהומות. אוהד נוסף הגיע לבית החולים בילינסון בערב בטענה כי הותקף על ידי אוטובוס בני סכנין ובמשטרה בודקים את התלונה.

אגב, גורם במשטרה התייחס למהומות ואמר: "לא רצינו שבני סכנין ירכשו כרטיסים באיצטדיון הייתה ביקורת. כל הבלאגן החל כי האוטובוסים התעכבו עם מאות אוהדי סכנין מחוץ לאיצטדיון כי הם לא היו מצויידים מכרטיסים במכירה מוקדמת. הם פשוט ביצעו מכירה בתוך האוטובוס, היה שם לחץ גדול וקל מאוד היה לאוהדי בית"ר שהגיעו למקום ליצור עימות".

מרבית מהעצורים בעקבות אירועי המשחק שוחררו בתנאים מגבילים, למעט שני אוהדי בית"ר ירושלים שיובאו הבוקר בפני בימ"ש בחשד שהשליכו אבנים וגרמו להפרת הסדר הציבורי, ובבקשה להרחיקם מהמגרשים עד סיום העונה.

צפו באוהדי סכנין מבזים את ההמנון

#شاهد هتافات مشجعي فريق سخنين في الداخل الفلسطيني المحتل

Posted by Shehab News Agency on Monday, January 18, 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully