וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס מחצה את אודינזה 0:4, מילאן ניצחה 0:2 את פיורנטינה

דיבאלה כבש צמד ובישל לחדירה ואלכס סנדרו, כשהאלופה נקמה בזברטה כבר במחצית הראשונה ורשמה ניצחון ליגה עשירי ברציפות. 1:1 מאכזב לרומא וספאלטי בבית מול ורונה, הרוסונרי חזרו למקום השישי

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. Dino Panato, GettyImages
הדהירה נמשכת. פאולו דיבאלה/GettyImages, Dino Panato

הדהירה של יובנטוס לא עוצרת. היום (ראשון) סגרה האלופה חשבון עם אודינזה שגברה עליה במחזור הפתיחה, כשמחצה אותה בפריולי 0:4 עם עוד הצגה של פאולו דיבאלה וצימקה את הפער מהפסגה בחזרה לשתי נקודות. רומא מעדה בבכורה המחודשת של לוצ'יאנו ספאלטי עם 1:1 מאכזב בבית מול ורונה האחרונה. מילאן עלתה למקום השישי עם 0:2 על פיורנטינה, לאציו נחלצה מפיגור 2:0 וסיימה ב-2:2 בבולוניה, בעוד פאלרמו הובסה 4:0 בידי גנואה, בבכורה של המאמן השלישי העונה פאביו ויויאני.

אודינזה - יובנטוס 4:0

ניצחון ליגה עשירי ברציפות לאלופה, שלא נותנת לאף אחת לעמוד בדרכה ושוב מרוחקת רק שתי נקודות מנאפולי המוליכה. פאולו דיבאלה, השחקן המוביל של יובנטוס העונה, שוב כיכב עם צמד ושני בישולים. הארגנטינאי הקטן כבש בכדור חופשי בדקה ה-15 בישל בנגיחה לסמי חדירה והשלים צמד עם פנדל בדקה ה-26, אחרי הרחקתו של דנילו המארח בעקבות עבירה ברחבה על מריו מנדז'וקיץ'. עוד לפני סיום המחצית, בדקה ה-42, דיבאלה השאיר לאלכס סנדרו, שהתקדם מצד שמאל וסובב באומנות לפינה הרחוקה כדי לחגוג את שער הבכורה שלו במדי יובנטוס, שסגרה חשבון עם אודינזה על ההפסד הביתי במחזור הפתיחה.

דנילו שחקן אודינזה מורחק. Dino Panato, GettyImages
ההרחקה של דנילו לא הותירה סיכוי לאודינזה/GettyImages, Dino Panato

רומא - ורונה 1:1

קאמבק מאכזב ללוצ'יאנו ספאלטי, שלא הצליח לנצח את נועלת הטבלה באולימפיקו. המאמן החדש החזיר את אלסנדרו פלורנצי לתפקיד התקפי ופתח גם עם אדין דז'קו ומוחמד סלאח, אבל את שער היתרון קיבל דווקא מהבלגי ראג'ה נאינגולן, אחרי עבודת הכנה נהדרת של דניאלה דה רוסי, שהקפיץ ברחבה והשאיר עם העקב בדקה ה-41. אלא שבדקה ה-61 לאנדרו קסטאן ביצע עבירה ברחבה וג'אמפאולו פאציני השווה עבור האורחת. ורונה, שעדיין לא ניצחה העונה, משיגה תיקו תשיעי. רומא עם תיקו חמישי בששת המחזורים האחרונים.

דניאלה דה רוסי שחקן רומא לפני מתאו ביאנקטי שחקן ורונה. AP
בישול יפה, תוצאה מאכזבת. דניאלה דה רוסי/AP

מילאן - פיורנטינה 0:2

אחרי התיקו החשוב נגד רומא בחוץ, הרוסונרי השיגו עוד תוצאה מעודדת כשניצחו את הקבוצה של פאולו סוזה. קרלוס באקה המשיך את היכולת הטובה, כבש כבר בדקה הרביעית וחגג את החמישי שלו בשבעת המשחקים האחרונים. קווין פרינס בואטנג הוסיף את השני בחזרה המחודשת שלו לסן סירו (88). הוויולה, שהפסידו במחזור הקודם ללאציו, רושמים עוד הפסד מאכזב שמרחיק אותם מהצמרת. מילאן שבה למקום השישי עם 32 נקודות, פיורטינה נותרה רביעית עם 38.

קרלוס באקה שחקן מילאן חוגג. GettyImages
המשיך ביכולת הכיבוש הטובה. באקה/GettyImages

משחקים נוספים

בולוניה - לאציו 2:2
לבולוניה: עמנואלה ג'אקריני (2), מתיאה דסטרו (18). ללאציו: אנטוניו קנדרבה (71), סנאד לוליץ' (76)

גנואה - פאלרמו 0:4
לגנואה: סוסו (3), לאונרדו פאבולטי (71 ו-88), תומאס רינקון (75)

קארפי - סמפדוריה 1:2
לקארפי: לורנצו לולו (27), ג'רי אמבקוגו (55 בפנדל). לסמפדוריה: חואקין קוראה (33)

קייבו - אמפולי 1:1
לקייבו: אלברטו פאלוסקי (7). לאמפולי: לורנצו טונלי (47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully