וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול בהפועל תל אביב: "לאף אחד לא ברור מי עושה מה ולמה"

עידן אלי גוטמן רק נפתח, וכבר בהפועל תל אביב החלה מלחמת גרסאות על הגדרות התפקיד של גיא לוי והמנג'ר: "כולם מבולבלים, איך זה יעבוד?". גוטמן השתלט על ענייני הרכש, בקבוצה ממתינים למרכוס רודן ואלפסבורג

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים להצגתו של אלי גוטמן

עידן אלי גוטמן אומנם החל אתמול (שני) רשמית בהפועל תל אביב, אך מה שבטוח זה שבמערכת האדומה עדיין לא ממש מבינים את חלוקת התפקידים בין גיא לוי לגוטמן. גם אתמול, לאחר שניסה להסביר המנג'ר החדש את הגדרות התפקיד שלו ואת חלוקת הסמכויות, נותרו לא מעט אנשים בהפועל מבולבלים מהעניין. בשורה התחתונה, השאלה שנשאלת בהפועל תל אביב - גם בקרב השחקנים וגם בקרב אנשים במועדון - היא פשוטה ובסיסית: מי קובע מה?

אלי גוטמן הגיע לאימון הפועל תל אביב: "זה תהליך בהתהוות"

האם גוטמן לא מעבר לשיא? האם בואו להפועל תל אביב לא רק מבוסס על געגוע?

אלי גוטמן הבהיר: "גיא יודע שהגעתי כסמכות המקצועית", "מדיניות הרכש היא רק שלי"

אלי גוטמן מנג'ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לאט לאט. גוטמן והשחקנים מסתגלים/ברני ארדוב

גוטמן הצהיר אתמול כי הוא זה שקובע הכל בצד המקצועי, מאחרון השחקנים ועד המפית, ואף אמר כי הוא זה שיחליט מתי הוא יורד לדשא ומצטרף לאימון, ובאופן כללי הבהיר שהמאמן גיא לוי אמור להתייעץ עמו בכל הנושאים. עם זאת, בקבוצה היו כאלה שטענו אתמול כי ההפך הוא הנכון. "לפני הסיכום בין אלי לגיא, כל סמכויות האימון נשארו אצל גיא", טען אחד הגורמים בהפועל. "אלי הוא זה שאחראי על הרכש, והוא אמור להתייעץ עם גיא בנושאים הללו. אם הוא רוצה להגיע עם טרנינג לאימון זה יהיה רק בתיאום עם גיא. על הרכב, סגל וכל הדברים השוטפים, גיא הוא זה שאמור להחליט. כל הדבר הזה לא ממש ברור עדיין לאף אחד".

קשה בשלב זה כבר להעריך האם מתחיל מאבק כוחות מאחורי הקלעים, זאת בשל העובדה שכרגע מצב הרוח תקין בקבוצה ויש כוונה של כל הגורמים לשיתוף פעולה מלא. עם זאת, מלחמת גרסאות על הגדרות התפקידים כבר בעיצומה. יתרה מכך, הדברים בעיקר עדיין לא ברורים אצל השחקנים, והתחושה היא שהם די מבולבלים. "לא ברור מי עושה מה ולמה", טען אתמול אחד השחקנים. "כולם יודעים מה גוטמן שווה ומה הוא יכול להביא, אבל כשיש יותר מדי אנשים שאמורים לקבל החלטות, זה לא תמיד טוב. בטח אצלנו, שכל כמה שבועות צריכים להתרגל למישהו אחר בחדר ההלבשה. כולם פה מבולבלים עדיין, נקווה שהדברים יסתדרו במהירות כי אף אחד לא הצליח עדיין להבין איך השילוב הזה אמור לעבוד".

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מי מחליט על מה? לוי/ברני ארדוב

אם בצד המקצועי עדיין לא ברור איך הדברים אמורים להיראות, נראה שבכל מה שקשור לרכש, גוטמן כבר השתלט על העניינים. המנג'ר מחפש כבר שני זרים (קשר וחלוץ) לקבוצה. בהפועל עדיין ממתינים למרכוס רודן ולקבוצתו אלפסבורג השבדית שתוריד משמעותית במחירו. בנוסף, אצל האדומים עובדים על שחרור שחקנים מהסגל. בהפועל התחילו לחפש קבוצות שיהיו מוכנות לקלוט את דודו ביטון ואוסי לינגאנה, כשלפחות עוד שני שחקנים נוספים אמורים לעזוב את הקבוצה עד סגירת החלון.

במקביל, לצד רעש ההחתמה של גוטמן, הפועל מתכוננת לקראת משחק הגביע מחר מול נצרת עילית (19:00, חמש פלוס לייב). כרגע נראה כי לוי לא מתכוון לבצע שינויים במערך, והקבוצה צפויה לעלות מחר עם הרכב הזה לזה שפתח מול בני יהודה. שגיב יחזקאל, שנפצע באפו במשחק בשבת, מתאמן כרגיל וגם הוא אמור לפתוח בהרכב הקבוצה.

הרכב משוער: צליל חתוכה, עופר ורטה, לוקאס וינטרה, אדי גוטליב, איאד אבו עביד, ניר לקס, אביחי ידין, סיראז' נסאר, עומרי אלטמן, שגיב יחזקאל, אלון תורג'מן.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully