וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן הגיע לאימון הפועל תל אביב: "זה תהליך בהתהוות"

המנג'ר החדש צפה באימון שהעביר המאמן גיא לוי. גורם: "אם תחזור עוד תקופה של הפסדים גיא ישלם את המחיר וגוטמן יירד לכר הדשא". ב-18:00 (שידור חי באתר) מסע"ת להצגתו של גוטמן

אתר רשמי

צפו במשדר המיוחד לרגל חזרתו של גוטמן להפועל תל אביב

עידן חדש החל היום (שני) רשמית בהפועל תל אביב עם תחילת עבודתו של אלי גוטמן במועדון. המנג'ר החדש, הגיע הבוקר לאימון הקבוצה ואף נכח בו שהוא מביט מהצד על שחקניו החדשים ועל המאמן גיא לוי. גוטמן, כפי שסוכם בינו לבין המאמן בינתיים, לא התערב במתחרש על הדשא ולא העביר הוראות טקטיות, אלא ישב על ספסל לצידי המגרש בשקט. היום בערב יערוך המנג'ר מסיבת עיתונאים ראשונה שבה ידבר על התכניות המקצעיות שלו באדום.

אלי גוטמן מנג'ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
צופה מהצד. אלי גוטמן/ברני ארדוב

עוד לפני שהגיע היום לאימון, נכח אתמול גוטמן במתחם חודרוב מספר שעות ואף נפגש עם גיא לוי למה שהוגדרה כפגישה חיובית. השניים, לפחות בשלב זה, שוחחו על חולקת הסמכויות ביניהם. נכון לעכשיו, לוי אמור להמשיך להיות המאמן בפועל של הקבוצה ואילו גוטמן הוא הסמכות המקצועית של הבכירה של המועדון. כלומר, לוי אמור להמשיך להעביר את האימונים, לקבוע הרכבים, ואף יעמוד על הקווים במשחקי הקבוצה ואילו גוטמן יהיה אחראי על הרכש של המועדון, הוא ינתב את דרכה המקצועית של הקבוצה וייתן עדיפות לשחקנים כאלה או אחרים לפי ראות עיניו. השינוי המרכזי שמסתמן בעידן גוטמן שנפתח הוא מעמדו של המנהל הטכני, ניר אפרתי, שעד היום היה גורם משפיע מאוד בקבוצה ובעיקר על הבעלים אמיר כבירי והוא יוזז הצידה בשלב זה, ויהיה כפוף לגוטמן ישירות.

אלי גוטמן מנג'ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אלי גוטמן מנג'ר הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"הדברים עדיין לא ברורים", אמר היום גורם בהפועל. "הם מנסים למצוא דרך שתתאים לשניהם וזה תהליך בהתהוות. מדובר בשני אנשים שלפחות נראה כרגע שלא האגו מנחה אותם והם באמת מנסים להוציא את השידוך הזה לפועל, אבל כמו שכולם יודעים שבכדורגל אין משהו שהוא בטוח ואם תחזור עוד תקופה של הפסדים ושל יכולת גרועה, גיא הוא הראשון שישלם את המחיר וגוטמן יירד מהר מאוד לדשא ויחזור לאמן".

גוטמן צופה מהצד/ברני ארדוב
גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
במצב רוח טוב. גיא לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully