וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי הרוש חתם עד סוף העונה בהפועל חולון: "שמח לחזור הביתה"

11.1.2016 / 14:13

הגארד הישראלי (28, 1.85) ישוב לקבוצתו ב-4 העונות אחרונות אחרי חצי עונה באילת, ויצטרף לאימונים אחרי המשחק נגד מכבי ראשון לציון הערב (21:05, ספורט 5). שמריז עשוי להיות מושאל

one

שלומי הרוש חוזר הביתה. הגארד (28, 1.85) שפרח בהפועל חולון, חתם היום (שני) בקבוצה עד תום העונה לאחר חצי עונה בלבד בהפועל אילת. הגארד שוחרר שלשום (שבת) משורות האילתים והיה קרוב למכבי אשדוד שרצתה בו מאוד, אלא שפערים כספיים בין מה שהקבוצה של צביקה שרף הייתה מוכנה לקחת מחוזהו לבין מה שאילת דרשה מנעו את הגעתו לעיר הנמל. בשלב הזה נכנסה הפועל חולון לתמונה, ניהלה עמו מגעים קצרים והחליטה לצרפו. הרוש יצטרף לאימונים לאחר המשחק הערב (שני, 21:05, ספורט 5) של חולון נגד מכבי ראשון לציון.

לאחר החתימה אמר הרוש: "אני שמח לחזור הביתה ומקווה שביחד נצליח לשמח את הקהל שכל כך מגיע לו לשמוח. אני רוצה להודות למיקי דורסמן, להנהלת הקבוצה ולאוהדים על המאמץ הגדול שהם עשו על מנת שאחזור לקבוצה".

שלומי הרוש הפועל חולון. ברני ארדוב
שוב סגול. שלומי הרוש/ברני ארדוב

הרוש (28, 1.85) הצטרף הקיץ לאילת אחרי 4 עונות בהפועל חולון, אליה הגיע מקבוצת הבית שלו הפועל כפר סבא. עונת השיא שלו במועדון הסגול הייתה עונת 2013/14 כשרשם 9.7 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על הארכת חוזה, עזב השחקן לאילת אך גם בשל פציעה לא הצליח לרשום את יכולתו מהשנים הקודמות וב-11 משחקים קלע רק 3.6 נקודות אליהם הוסיף 1.3 אסיסטים ו-0.9 ריבאונדים ב-17.4 דקות משחק. משחקו הטוב ביותר היה במחזור ה-11 נגד עירוני נס ציונה כשקלע 13 נקודות והוסיף 6 חטיפות.

הסגולים, שממוקמים במקום האחרון בטבלה אחרי שהפסידו ב-10 מתוך 11 משחקיהם האחרונים, עדיין מחפשים גבוה במקומו של ג'רמיס סמית' ששבר את היד. אחרי שחולון תצרף גבוה זר, הסגל שלה יעמוד על 14 שחקנים, כשגם אדם אריאל צורף השבוע. בקבוצה צפויים להפרד לפחות משחקן אחד, כשאחד האפשרויות לשחרור הוא השאלתו של דודו שמריז שחתום על חוזה ל-3 עונות בסגול צהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully