וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: שלומי הרוש סיים את דרכו

9.1.2016 / 23:43

הגארד (28, 1.85) שהגיע הקיץ לקבוצה הדרומית אחרי 4 עונות, לא הצליח להתאקלם מקצועית ויעזוב אחרי חצי עונה בלבד. מכבי אשדוד מעוניינת לצרפו, גם בהפועל חולון שוקלים להחזירו

one

גארד הפועל אילת שלומי הרוש הגיע הערב (שבת) לסיום דרכו במועדון אחרי חצי עונה בלבד. השחקן לא התאקלם מבחינה מקצועית תחת עודד קטש, למרות שבמשחקים האחרונים פתח בחמישייה, ובקבוצה מעוניינים לצרף רכז ישראלי שיאזן את הסגל. מה שעוד הוביל את השחקן אל מחוץ לקבוצה הוא הכישלון המתמשך של סגנית האלופה והרצון לבצע שינויים בסגל. בשחקן מעוניינת מכבי אשדוד של צביקה שרף, כשגם הפועל חולון נמצאת בתמונה, אך לאחר צירופו של אדם אריאל, נראה כי הרוש קרוב יותר לאשדוד.

יוגב אוחיון מכבי תל אביב מול שלומי הרוש הפועל אילת. יוסי ציפקיס
שידוך לא מוצלח עם אילת. שלומי הרוש מול יוגב אוחיון/יוסי ציפקיס

הרוש (28, 1.85) הצטרף הקיץ לאילת אחרי 4 עונות בהפועל חולון, אליה הגיע מקבוצת הבית שלו הפועל כפר סבא. עונת השיא שלו במועדון הסגול הייתה עונת 2013/14 כשרשם 9.7 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על הארכת חוזה, עזב השחקן לאילת אך גם בשל פציעה לא הצליח לרשום את יכולתו מהשנים הקודמות וב-11 משחקים קלע רק 3.6 נקודות אליהם הוסיף 1.3 אסיסטים ו-0.9 ריבאונדים ב-17.4 דקות משחק. משחקו הטוב ביותר היה במחזור ה-11 נגד עירוני נס ציונה כשקלע 13 נקודות והוסיף 6 חטיפות.

אילת, שממוקמת כעת במקום התשיעי שלא מוביל בסיום העונה לרבע גמר הפלייאוף, צפויה לבצע שינוי נוסף בסגל בקרוב כשתשחרר את סי ג'יי לסלי המאכזב. במועדון מנהלים מגעים מול סוכנו על מנת להתיר את חוזהו לאחר שצירפו את לקווינטון רוס, שכבר נחת בסוף השבוע בישראל. רוס הוא הזר השני שחותם בתקופה האחרונה בקבוצה אחרי דיאנדרה קיין, שכבר הספיק לשחק בהפסד הביתי לעירוני נהריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully