וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי הרוש מתקרב לחולון, שתארח את ראשון לציון למשחק השלמה

10.1.2016 / 22:00

הסגולים צפויים לצרף את הגארד ששיחק בשורותיהם בארבע העונות האחרונות, אחרי ששוחרר מהפועל אילת. בינתיים ינסה דן שמיר לצאת מהמקום האחרון, לפחות באופן זמני, כשיארח את הקבוצה המצוינת של דרוקר (שני, 21:05, ספורט 5). בכורה לאדם אריאל בחולון

שלומי הרוש הפועל חולון תקציר הפועל חולן - בני הרצליה. one
שוב סגול? שלומי הרוש/one

המחזור השישי בליגת העל, שנערך ברובו לפני כחודשיים, יגיע לסיומו מחר (שני) במשחק בו תארח הפועל חולון את מכבי ראשון לציון (21:05, ספורט 5, שופטים: גילי כהן, דוד רומנו ואלעד לייבוביץ'). שתי הקבוצות נפגשו שבע פעמים בעונה שעברה, כשהכתומים מנצחים בשישה משחקים וחולון, שהחזיקה ביתרון ביתיות בסדרת הפלייאוף נגד ראשון לציון, משיגה ניצחון אחד בלבד. בינתיים בקבוצה של דן שמיר מנסים לצרף את שלומי הרוש, שקיבל הודעה על סיום דרכו בהפועל אילת אמש, ובחולון ינסו לסגור את העסקה מבחינה כלכלית במהלך הלילה. מכבי אשדוד/באר טוביה, שהייתה מעוניינת בשחקן, לא תצרפו בגלל הדרישות הכלכליות של אילת, שרוצה לשלם רק חלק קטן משכרו עד לסיום העונה.

חולון מגיעה למשחק עם 10 הפסדים ב-11 המשחקים האחרונים, כולל שישה הפסדים רצופים. הסגולים יודעים שגם אם יצליחו לעצור את הרצף הנורא נגד ראשון לציון, הם ישארו במקום האחרון אחרי שקרית גת תשלים את המשחק החסר שלה נגד מכבי חיפה ביום שני. חולון תופיע למשחק עם שלושה זרים בלבד אחרי שדיונטה כריסמס שאכזב שוחרר לא.א.ק אתונה, ובהעדרו יצטרכו וויל קלייבורן ומייק מוסר לקחת יותר עליהם. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו הוא אדם אריאל שהצטרף לקבוצה בהשאלה מהפועל ירושלים אחרי חצי עונה בברמברהאבן הגרמנית. המפתח של חולון במשחק הוא היכולת ההתקפית, כשהצהובים סגולים קולעים 13.7 נקודות יותר בניצחונות מאשר בהפסדים.

מנגד מכבי ראשון לציון קרובה לסיים את רצף המשחקים הרצחני שלה, כשביום רביעי הקרוב תסגור ארבעה משחקים בשבוע. הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה להתמודדות אחרי ניצחון דרמטי על בני הרצליה ברבע גמר הגביע אתמול, במשחק בו איבדו הכתומים יתרון 15 במחצית, ויצאו עם ניצחון רק בזכות סל ניצחון וירטואוזי של מארק ליונס. בעיר היין יגיעו למשחק בסגל חסר לאור הפציעה של אבי בן שימול שעבר היום ניתוח בברך וייעדר בין שבועיים לשלושה, ובהעדרו עיקר המעמסה נופלת על ליונס וניצן חנוכי, כשגם גולן גוט מקבל יותר הזדמנויות. קווין פאלמר, שקבר שלשת מאני טיים אמש, צפוי לקבל יותר דקות משרון דרוקר. ראשון אמנם ניצחה את שני משחקיהם האחרונים, אך בליגה הם מחזיקים ברצף של שני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully