וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי אלופת החורף, יובנטוס עם ניצחון תשיעי ברציפות

היגואין כבש צמד ב-1:5 של נאפולי על פרוזינונה, הגיע ל-18 שערים ועלה עם חבריו לפסגה בסיום הסיבוב. האלופה כבר במקום השני אחרי 1:2 על סמפדוריה. אינטר הפסידה 1:0 לססואולו

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
אלופי החורף. שחקני נאפולי חוגגים/רויטרס

הסיבוב הראשון בליגה האיטלקית ננעל היום (ראשון) עם מהפך בפסגה. אינטר הפסידה במפתיע 1:0 לססואולו מפנדל בדקה ה-95, ונאפולי ניצלה זאת כדי לכבוש את המקום הראשון עם 1:5 מרשים על פרוזינונה ולזכות בתואר הבלתי רשמי: אלופת החורף. יובנטוס עלתה למקום השני עם 1:2 בחוץ על סמפדוריה והשלימה יום של שבעה ניצחונות חוץ.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי חוגג שער. רויטרס
18 שערים בסיבוב. גונסאלו היגואין/רויטרס

פרוזינונה - נאפולי 5:1

לכבוד יום הולדתו ה-57, מאוריציו סארי קיבל משחקניו במתנה את אליפות החורף, לראשונה מאז 1989/90. נאפולי ניצלה עד תום את המעידה של אינטר והשתלטה על הפסגה בסיום הסיבוב הראשון בזכות ניצחון קל במגרשה של המדורגת 18. ראול אלביול כבש לראשונה זה שנתיים והעלה את נאפולי ליתרון בדקה ה-20 וגונסאלו היגואין הכפיל בפנדל בדקה ה-30 כדי להפוך את המחצית השנייה לגארבג' טיים. המחצית השנייה לא הייתה שונה, כשמארק האמשיק דהר מאמצע המגרש ובעט כדור שטוח אל הרשת מ-16 מטרים בדקה ה-59, ובחלוף דקה מלך השערים היגואין כבש את ה-18 שלו העונה (ב-19 מחזורים). את הדובדבן על הקצפת הניח המחליף מנולו גביאדיני, שחמש דקות אחרי שהחליף את היגואין סובב באומנות לחיבורים בדקה ה-71. פאולו סמארקו צימק עבור פרוזינונה בדקה ה-81, אך לא קלקל את מסיבת יום ההולדת של סארי. 11 אלופות החורף האחרונות באיטליה, זכו גם באליפות בסופו של דבר. נאפולי תשמור על המסורת?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאוריציו סארי מאמן נאפולי. GettyImages
יום הולדת שמח. מאוריציו סארי/GettyImages

סמפדוריה - יובנטוס 2:1

ניצחון ליגה תשיעי ברציפות לאלופה, שממשיכה לסגור פערים והיא כבר במקום השני, מרחק שתי נקודות בלבד מנאפולי המוליכה. יובנטוס ניצחה בשני ביקוריה האחרונים במראסי, ועשתה זאת גם הפעם. פול פוגבה כבש את הראשון בדקה ה-17, אחרי שהשתלט על הכדור, הקפיץ על הראש ומהאוויר בעט כדור חלש ומדויק בשמאל אל הרשת, לפני שהתפנה לריקוד מלהיב. סמי חדירה כבש את השני שלו העונה בדקה ה-46 הודות לכדור עומק חכם של פאולו דיבאלה, ומנגד אנטוניו קסאנו הצליח רק לצמק בדקה ה-64, עם שערו הראשון מאז אוקטובר 2014.

פול פוגבה שחקן יובנטוס (מימין) עם סמי חדירה. GettyImages
הרצף נמשך. פול פוגבה עם סמי חדירה/GettyImages

אינטר - ססואולו 1:0

מעידה מפתיעה של הנראזורי. אחרי שכבר היה נראה שהמשחק הולך לכיוון של תיקו מאופס, בעיקר בזכות יכולת מצוינת של השוערים סמיר הנדנוביץ' ואנדראה קונסילי, עבירה ברחבה עמוק בתוך תוספת הזמן הביאה לפנדל לטובת ססואולו. דומניקו ברארדי לקח אחריות ובעט למרכז ופנימה. אינטר איבדה את הפסגה בדיוק לפני סיום הסיבוב הראשון.

דומניקו ברארדי שחקן ססואולו. GettyImages
פנדל מוצלח שלו הביא לססואולו את הניצחון. ברארדי/GettyImages

משחקים נוספים

ורונה - פאלרמו 1:0
לפאלרמו: פרנקו ואסקס (27)

טורינו - אמפולי 1:0
לאמפולי: מאסימו מקארונה (56)

אטאלנטה - גנואה 2:0
לגנואה: בלרים דז'מאילי (79), לאונרדו פאבולטי (81)

בולוניה - קייבו 1:0
לקייבו: סימונה פפה (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully