וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו ניצחה 1:3 את פיורנטינה, 1:1 בין רומא ומילאן

ניצחון רביעי רצוף לביאנקוצ'לסטי במפגשים מול הוויולה, במשחק בו שלושה שערים הובקעו בתוספת הזמן. בכורה מחודשת לבואטנג אצל הרוסונרי, טוטי חזר לשחק, רודיגר וקוצקה כבשו. פשוטי כבש ב-1:2 של קארפי על אודינזה והפך לראשון שמבקיע בחמש הליגות המקצועניות

קייטה באלדה שחקן לאציו כובש מול פיורנטינה. GettyImages
לאציו אוהבת לכבוש בפירנצה. קייטה באלדה/GettyImages

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית והאחרון של הסיבוב הראשון נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים, כשבמוקד ה-1:1 בין רומא ומילאן. לאציו מנעה מפיורנטינה להעפיל למקום הראשון עם 1:3 בפירנצה, אחרי שקארפי ניצחה 1:2 את אודינזה עם רגע היסטורי של לורנצו פשוטי.

פיורנטינה - לאציו 3:1

מה תגידו על זה? ניצחון רביעי רצוף ללאציו במשחקיה מול פיורנטינה, ובהפרש שערים 1:10. מתוך ארבעה הניצחונות, זו הפעם השלישית שהביאנקוצ'לסטי עושים זאת בארטמיו פרנקי, בו פאולו סוזה ושחקניו הפסידו העונה בליגה רק לרומא. האורחים הגיעו למצבים טובים במתפרצות, דוידה אסטורי הציל פעם אחת מהקו ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה הגיע השער, כשפיליפ ג'ורג'ביץ' השאיר לקייטה באלדה וזה נכנס לרחבה ובעט פנימה. סוזה הכניס גם את ג'וזפה רוסי שכמעט כבש בנגיעתו הראשונה בכדור, אבל אטריט ברישה שמר על התוצאה, עד חגיגת השערים בתוספת הזמן. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' הכפיל בדקה ה-92, פקונדו רונקאגליה צימק מיד אחרי טעות של ברישה והברזילאי פליפה אנדרסון חתם בדקה ה-96.

שחקן מילאן, לואיז אדריאנו, לפני שחקן רומא, דניאלה דה רוסי. רויטרס
תיקו נוסף. לואיז אדריאנו בורח מדה רוסי/רויטרס

רומא - מילאן 1:1

הג'אלורוסי, שפספסו ניצחון נגד קייבו במחזור האחרון, פתחו את המשחק בצורה נפלאה מבחינתם כשעלו ליתרון כבר לאחר ארבע דקות כשאנתוניו רודיגר המשיך כדור חופשי של מיראלם פיאניץ' לרשת. אלא שמילאן לא ויתרה, ובדקה ה-50 יוראי קוצקה הראה שגם הוא יודע לנגוח כשקבע 1:1 מבישול של קייסוקה הונדה. קווין פרינס בואטנג ערך בכורה מחודשת אצל הרוסונרי, פרנצ'סקו טוטי, שלא שיחק מאז ספטמבר, עלה כמחליף.

אמבאי ניאנג שחקן מילאן. AP
מילאן יוצאת למשחק חוץ קשה. אמבאיי ניאנג/AP

קארפי - אודינזה 1:2

העולה החדשה עם ניצחון ביתי שני בסך הכול העונה ופתאום היא רחוקה רק שתי נקודות מחוף מבטחים. אודינזה הגיעה אחרי ניצחון על אטאלנטה, אבל בדקה ה-26 נכנעה לנגיחה של לורנצו פשוטי, שחגג שער ראשון בקריירה בסרייה A ועשה היסטוריה. הקשר בן ה-26 הפך לאיטלקי הראשון אי פעם שכובש בכל חמש הליגות המקצועניות (עשה זאת גם בסרייה D, C2, C1, B). לורנצו לולו הכפיל בדקה ה-70 והקולומביאני דובאן ספאטה רק צימק בחלוף שתי דקות, אך לא מנע ניצחון מקארפי הלפני אחרונה.

לורנצו פשוטי שחקן קארפי חוגג. GettyImages
נכנס לספרי ההיסטוריה. לורנצו פשוטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully