וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.ס אשדוד הובכה עם הפסד 3:1 לבית"ר תל אביב/רמלה

הקבוצה של רוני אוואט התפרקה במחצית אחת, בה ההגנה שלה אפשרה למארחת לחגוג עם שערים של מתן חוזז (8), רותם שמול (37) ושרון זיסו (45+2). מיכאל אוחנה רק צימק (88). הפועל קטמון ובני לוד סיימו ב-2:2 מרתק, המשחק בין הפועל רמת השרון להפועל ירושלים הופסק

מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
שער יפה שלו לא עזר לאשדוד. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

סיבוב ח' של גביע המדינה נמצא בפתח, ובשל כך התקיים היום (שישי) מחזור משחקים מלא בליגה הלאומית. במחזור ה-19, מכבי הרצליה ומ.ס. אשדוד יצאו למשחקי חוץ לא פשוטים, כשכל אחת מהן רצתה לעקוף את הפועל פתח תקוה, שהמשחק שלה נגד מכבי אחי נצרת נדחה בשל מצב מגרש גרוע. אשדוד התרסקה במשחקה נגד בית"ר תל אביב/רמלה והפסידה 3:1, והרצליה לא הצליחה לנצח את הפועל אשקלון במשחק חלש שהסתיים ב-0:0. הפועל קטמון ובני לוד חילקו את הנקודות ביניהן לאחר תיקו 2:2.

הפועל ראשון לציון הרביעית, קיוותה לנצל את איבוד הנקודות של יריבותיה לצמרת, אך סיימה גם היא בתיקו ללא שערים עם עירוני קרית גת האחרונה. הפועל רמת גן המשיכה את היכולת הטובה והשיגה ניצחון דחוק 0:1 על הפועל עפולה. מכבי יבנה והפועל נצרת עילית סיפקו משחק דרמטי, בו ניצחה לבסוף המארחת 2:3. המשחק בין הפועל רמת השרון והפועל ירושלים הופסק בדקה ה-30 אחרי שהגשם גרם לדשא להיות ספוג מים ואי אפשר היה להמשיך לשחק.

seperator

הפועל אשקלון - מכבי הרצליה 0:0

משחק שהבטיח הרבה ולא קיים. הקבוצה של חיים שאבו סגרה סיבוב שלם ללא הפסד ואמנם שמרה על המאזן גם אחרי הביקור באשקלון, אך סיימה בתיקו משמים שמנע ממנה עלייה למקום הראשון. הקבוצה של יובל נעים סיימה מחזור שני בתיקו ללא שערים ונותרה במקום השמיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אופיר עמרם שחקן מכבי הרצליה. ברני ארדוב
תיקו חלש של מכבי הרצליה מנע ממנה העפלה למקום הראשון. אופיר עמרם/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב רמלה - מ.ס. אשדוד 1:3

עם רצף של תשעה משחקים ללא הפסד (מתוכם שש תוצאות תיקו, כולל שלוש רצופות במשחקי חוץ) מ.ס. אשדוד הגיעה לרמלה במטרה לאסוף שלוש נקודות שיחזירו אותה לפסגה. החלום קיבל מכה חזקה, כשכבר אחרי מחצית אחת היא התפרקה ואפשרה לבית"ר תל אביב/רמלה שערים קלים מטעויות בהגנה. המארחת מבחינתה, לא התחשבה ברצונות של אשדוד ועלתה למקום העשירי בזכות הניצחון.

דקה 8: גול! כדור חופשי לזכות המארחת הגיע לרחבה, ההגנה של אשדוד לא הסתדרה, ומתן חוזז דחק מקרוב פנימה. 0:1 לרמלה.

דקה 37: גול! איבוד כדור של אשדוד במרכז המגרש יצר התקפה של המארחת, בסיומה רותם שמול קיבל כדור מול השוער ובעט לרשת. 0:2 לרמלה.

דקה 45+5: גול! מה קורה להגנת אשדוד? עוד טעות קשה סידרה לשרון זיסו אחד על אחד קל מול יואב ג'רפי והוא בעט לרשת. 0:3 לרמלה.

דקה 88: גול! אשדוד מצמקת. בעיטה יפה מחוץ לרחבה של מיכאל אוחנה מצאה את הרשת.

הפועל קטמון - בני לוד 2:2

פרדי דוד רצה להמשיך במומנטום היובי, אך נעצר אחרי שני ניצחונות רצופים. המשחק היה קצבי ושתי הקבוצות היו טובות, ובסופו של דבר שתיהן חלקו את הנקודות. מיקו ממן העלה את המארחת ליתרון (26), דייגו סליס השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, מיקו ממן השלים צמד (52), אולם תומר אלבז השווה (83) וסידר ללוד תיקו חוץ חשוב.

דקה 26: גול! התקפה יפה של המארחת, בסיומה אבירם ברוכיאן הגביה לרחבה, ומיקו ממן נגח בעצמה לרשת. 0:1 לקטמון.

דקה 45+2: גול! דייגו סליס הארגנטינאי קיבל כדור ברחבה, ובעט בין רגליו של אוהד סיידוף. 1:1 בטדי.

דקה 53: גול! מוחמד אזברגה הדף לא טוב בעיטה אחת, הכדור הגיע למיקו ממן, שהטעה את השוער, בעט לרשת והשלים צמד. 1:2 לקטמון.

דקה 84: גול! לוד הוציאה קרן קצרה, הכדור הוגבה לרחבה, ימפולסקי הלא מכוסה נגד לאמצע, שם עמד תומר אלבז שנגח בעצמו לרשת. 2:2 בטדי.

הפועל ראשון לציון - עירוני קרית גת 0:0

החבורה של אופיר חיים ואיל ברקוביץ' ניצלה עד תום את המעידות של המוליכות וצימקה את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד, אך דווקא מול האחרונה בטבלה היא נעצרה ולא הצליחה לכבוש. שתי הקבוצות היו מסוכנות, אך המשחק הסתיים בתיקו. קרית גת יצאה מהמקום האחרון, ראשון לציון נותרה רביעית.

פרדי דוד מאמן הפועל קטמון. ברני ארדוב
תיקו מאכזב לקטמון. פרדי דוד/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - הפועל ירושלים (הופסק)

אחרי 30 דקות של גשם שוטף בגרונדמן, החליט השופט שמעון אלקבץ להפסיק את המשחק בעצה אחת עם המשקיף ניר ינקלביץ', אחרי שהדשא היה ספוג מים.

הפועל רמת גן - הפועל עפולה 0:1

שתי הקבוצות ציפו להיות בשלב זה של העונה במקום גבוה יותר, אבל עדיין נאבקות על הכרטיסים לפלייאוף העליון ונזקקו לנקודות. האורדונים הגיעו עם רצף של שבעה משחקים ללא הפסד וקיוו לברוח עוד יותר לתחתית. נועם כהן העלה אותם ליתרון מוקדם (12) שנשמר עד הסוף. אייל לחמן, שהשיג ניצחון ראשון כמאמן עפולה בשבוע שעבר, שב להפסיד. הפועל רמת גן עלתה למקום התשיעי ועקפה את עפולה בטבלה.

מכבי יבנה - הפועל נצרת עילית 2:3

חגיגת שערים ביבנה, בסיומה המארחת התרחקה מהתחתית והשאירה את החבורה של עופר טלקר עמוק בקלחת. נצרת עילית עלתה ליתרון בדקה ה-20 משער עצמי של נדב מוניס אחרי השמטה של ניל אברבנל והמשיכה לשלוט, אבל הכול התהפך במחצית השנייה. רון שושן גרם לפנדל ממנו השווה מירוסלב אנטונוב עם ה-11 של העונה (57), תומר ירוחם בישל לגיא חדידה (59) בבכורה של שניהם, וויליאם אווסו מיד הגיב (60), אך המילה האחרונה הייתה של המחליף בר אהרוני, שאחרי 20 שניות על המגרש ירה מהאוויר פנימה בדקה ה-70 וקבע 2:3 ליבנה. גם הרחקתו של מוניס (77) לא סייעה לנצרת עילית, משורותיה הורחק יניב בריק בתוספת הזמן.

הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת (נדחה)

המשחק נדחה עקב תנאי מגרש גרועים ויתקיים ב-19 בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully