וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סמפדוריה ניצחה 2:3 את גנואה בדרבי דלה לנטרנה

הסרייה A חזרה עם דרבי קצבי ולוהט, בו החבורה של מונטלה כמעט איבדה יתרון בן שלושה שערים. קסאנו בישל פעמיים, סוריאנו כבש צמד ואדר השלים. צמד של פאבולטי לא מנע הפסד חמישי רצוף

רוברטו סוריאנו (מימין) חוגג עם לורנצו דה סילבסטרי שחקני סמפדוריה. GettyImages
צמד גדול. רוברטו סוריאנו, מימין, חוגג עם לורנצו דה סילבסטרי/GettyImages

סמפדוריה החזירה הערב (שלישי) בסערה את הליגה האיטלקית מפגרת החורף, אחרי שניצחה 2:3 את גנואה בדרבי דלה לנטרנה הלוהט. וינצ'נזו מונטלה חגג ניצחון שני ברציפות אחרי פתיחת קדנציה גרועה מאוד, כשקבוצתו התרחקה מהתחתית והנחילה לגנואה הפסד ליגה חמישי ברציפות.

אבוקות בדרבי גנואה - סמפדוריה. GettyImages
התחיל עם אבוקות. הדרבי בין גנואה לסמפדוריה/GettyImages

המשחק הופסק כבר בפתיחה בעקבות השלכת אבוקות ורימוני עשן, אבל כשחודש הייתה זו סמפדוריה שחגגה. הכחולים, שניצחו גם בשני המקרים האחרונים בהם שימשו כאורחים במראסי, עלו ליתרון בדקה ה-18 כשהגנת גנואה לא הצליחה למנוע מסירה של אנטוניו קסאנו ואפשרה לרוברטו סוריאנו לבעוט פנימה. בדקה ה-39 היה זה אדר שבעט פנימה אחרי נגיעה קלה של קסאנו, שבדקה ה-49 מסר בין רגליו של כריסטיאן אנסלדי וסידר לקפטן סוריאנו את השני שלו במשחק. הנשיא מאסימו פררו לא ידע נפשו מרוב אושר ביציעים.

למרות זאת, גנואה לא הרימה ידיים. לאונרדו פאבולטי נתן תקווה לג'אן פיירו גאספריני כשנגח פנימה בדקה ה-69, ובחלוף 12 דקות נשלח על ידי הקולומביאני תומאס רינקון, הקפיץ מעל השוער ונגח פנימה את השביעי שלו העונה. אלא שגם כאשר שכבה על שערה של סמפדוריה בדקות הסיום, גנואה לא השכילה להשוות ופתחה גם את 2016 עם הפסד שעלול לדרדר אותה מחר אל מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully