וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות לאינטר, נאפולי, יובה ופיורנטינה, תיקו לרומא

הנראזורי שוב ניצחו 0:1, הפעם את אמפולי. האלופה הביסה 0:3 את ורונה. הוויולה במקום השני אחרי 1:3 מול פאלרמו. 3:3 לרומא מול קייבו, בולוניה גברה על מילאן 0:1, נאפולי ניצחה 1:2 את טורינו

פאולו דיבאלה יובנטוס חוגג שער. GettyImages
שער ענק. דיבאלה חוגג/GettyImages

המחזור ה-18 בליגה האיטלקית נמשך היום (רביעי) עם שאר המשחקים שנותרו. האלופה יובנטוס רשמה ניצחון ליגה שמיני ברציפות כשגברה 0:3 על ורונה, אינטר שמרה על מקומה בפסגה כשניצחה 0:1 את אמפולי, פיורנטינה גברה על פאלרמו 1:3, רומא וקייבו נפרדו ב-3:3 דרמטי ומילאן שוב הפסידה, 1:0 מול בולוניה. נאפולי ניצחה 1:2 את טורינו במשחק שנעל את היום הארוך.

שחקני רומא חוגגים שער. AP
חגגו מוקדם מדי. שחקני רומא/AP

אמפולי - אינטר 1:0

הנראזורי התאוששו מההפסד ללאציו וניצחו בתוצאה האהובה עליהם (בפעם התשיעית העונה) את אחת מהפתעות העונה. מאורו איקרדי כבש מתוך הרחבה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מבישול נהדר של איבן פרישיץ'. מדובר היה בשערו השמיני של החלוץ העונה מתוך 12 בעיטות למסגרת בלבד, והשער החמישי שלו בחמשת המשחקים האחרונים. אינטר שמרה על מקומה בפסגת הסרייה A.

יובנטוס - ורונה 0:3

האלופה המשיכה ביכולת הנפלאה כשרשמה ניצחון שמיני ברציפות על ורונה האיומה, שצברה רק שמונה נקודות מ-54 אפשריות. פאולו דיבאלה כבש את השער הראשון, והיפה במשחק כבר בדקה השמינית, כשסובב כדור חופשי אדיר לרשת. לאונרדו בונוצ'י הבלם הוסיף את השני בנגיחה בדקה ה-45 וסימונה זאזה, שעשוי לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי, הוסיף את השלישי מתוך הרחבה אחרי שפול פוגבה השאירו לבד מול השוער.

פאלרמו - פיורנטינה 3:1

הוויולה רשמו ניצחון חמישי ברצף על היריבה מסיציליה, הרבה בזכות אקס פאלרמו, יוסיפ איליצ'יץ', שכבש צמד נהדר. את הראשון כבש הסלובני בדקה ה-13 מבישול של ניקולה קאליניץ'. איליצ'יץ' קיבל כדור מרחק של 30 מטרים מהשער, עבר שחקן בין הרגליים וחדר לרחבה - משם בעט לפינה הקרובה כדור שנעצר רק ברשת. הסלובני השלים צמד בדקה ה-42, כשקיבל כדור מרחק של 16 מטרים מהשער, עצר באלגנטיות וברגל שמאל שלח כדור נהדר לחיבורים. אלברטו ג'ילרדינו הוותיק נגח את השער היחיד של פאלרמו במשחק וצימק את התוצאה, אך יאקוב בלצ'יקובסקי שנכנס כמחליף כבש שער נוסף עבור פאולו סוזה וחתם את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוסיפ איליצ'יץ' פיורנטינה חוגג שער. GettyImages
צמד נהדר מול האקסית. איליצ'יץ'/GettyImages

קייבו - רומא 3:3

הג'אלורוסי קיוו להמשיך במומנטום לאחר ה-0:2 על גנואה במחזור הקודם - הניצחון היחידי של הקבוצה בחמשת משחקי הליגה האחרונים. אך אף על פי שהוליכו 0:2 ו-2:3, לא הצליחו לצאת עם שלוש נקודות ממשחק החוץ הקשה. סאדיק מאנה הניגרי בן ה-18, שפתח לראשונה בחייו במשחק ליגה, כבש את השער השני שלו העונה כבר בדקה השביעית לאחר שדחק לרשת כדור רוחב של ז'רביניו. אלסנדרו פלורנצי כבש את השישי שלו העונה בדקה ה-37, כשחדר לרחבה וברגל ימין שלח בעיטה חכמה לפינה הרחוקה. אלברטו פלושי הצליח לצמק לפני הירידה להפסקה (44) ודריו דאינלי השווה בדקה ה-58, אך יאגו פאלקה עם בעיטה חכמה החזיר את היתרון לרומא בדקה ה-71. המארחת לא ויתרה, ובדקה ה-85 סימונה פפה קבע 3:3 נהדר עם בעיטה חופשית נפלאה לקורה ופנימה.

מילאן - בולוניה 1:0

מילאן לא הפסידה למעלה מחודש, כשאספה שמונה נקודות מ-12 אפשריות בארבעת משחקיה האחרונים, אך המומנטום של הרוסונרי שוב נעצר, הפעם עם הפסד ביתי מול קבוצת התחתית מבולוניה. מילאן הפסידה בפעם השנייה ברציפות במשחק הראשון של השנה - לראשונה מאז עונת 1942/43. עמנואלה ג'אקריני כבש את השער היחידי במשחק בדקה ה-77 כשבעט לרשת מתוך הרחבה, אנתוני מונייה הצרפתי אמון על הבישול.

סיריל ת'רו שחקן אודינזה חוגג שער. GettyImages
ניצחון חשוב לאודינזה. סיריל ת'רו חוגג/GettyImages

נאפולי - טורינו 1:2

הפרטנופי שמרו על המקום השלישי עם ניצחון לא פשוט בסן פאולו. הם עלו ליתרון כבר בדקה ה-16, כאשר חוסה קאייחון הניח כדור ללורנצו אינסינייה וזה בעט מהאוויר בקשת אדירה מעל השוער ופנימה. אלא שרק חמש דקות חלפו ופאביו קוואלירלה הצליח לאזן עם פנדל מדויק. ארבע דקות להפסקה, היתרון חזר לנאפולי, כאשר הפעם אינסינייה בישל עם כדור עומק נהדר למארק האמשיק והסלובקי הכריע.

משחקים נוספים

אודינזה - אטאלנטה 1:2

לאודינזה: סיריל ת'רו (23), סטיפה פריצה (45), לאטאלנטה: מרקו ד'אלסנדרו (75)

לאציו - קארפי 0:0

ססואולו - פרוזינונה 2:2
לססואולו: ארלינד אייטי (22, עצמי), דייגו פאלקינלי (74). לפרוסינונה: פדריקו דיוניסי (16), ארלינד אייטי (45)

לורנצו אינסינייה מארק האמשיק נאפולי חוגגים שער. GettyImages
אינסינייה והאמשיק חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully