וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אייל לחמן צפה מהיציע בהפסדה של הפועל עפולה

המאמן החדש הגיע לנס ציונה וראה את קבוצתו מנוצחת 2:0 בידי אשקלון. יתרון של שני שערים לא הספיק לרמת השרון, שנפרדה ב-2:2 מבית"ר תל אביב רמלה. מכבי יבנה הביסה 1:4 את הפועל ירושלים

המחזור ה-17 בליגה הלאומית הושלם היום (שני) עם שלושה משחקים. הפועל עפולה, עדיין ללא המאמן החדש אייל לחמן שישב ביציע, הפסידה 2:0 בחוץ להפועל אשקלון. הפועל ניר רמת השרון נפרדה ב-2:2 מבית"ר תל אביב רמלה, בעוד מכבי יבנה הביסה 1:4 את הפועל ירושלים.

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
בשישי יעמוד לראשונה על הקווים. אייל לחמן/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - בית"ר תל אביב רמלה 2:2

רמת השרון הייתה קרובה לניצחון אחרי שלושה משחקים, אך שמטה יתרון של שני שערים ואפשרה לאורחת להמשיך את התקופה הטובה, שכללה ניצחון על הפועל פתח תקוה בגביע באמצע השבוע שעבר. אמקה אוזור כבש צמד מהיר למארחים (4, 18), רוסלן ברסקי (66) ורותם שמול (87) איזנו.

הפועל אשקלון - הפועל עפולה 2:0

אחרי העלייה לסיבוב ח' בגביע המדינה, אשקלון החלה לשפר מעט את התוצאות שלה גם בליגה, אחרי ארבעה מחזורים ללא ניצחון. עפולה, שהקדימה את אשקלון לפני המחזור, נותרה מאחוריה והפסידה במשחק בו המאמן החדש אייל לחמן צפה מהיצייע. עידן שריקי (55) וניראל מחפוד (71) כבשו.

מכבי יבנה - הפועל ירושלים 1:4

המארחת דילגה מהמקום ה-13 למקום השמיני ופתחה פער של שבע נקודות מהפועל ירושלים שנותרה במקום המוליך למבחנים. מירוסלב אנטונוב נהנה בדקה ה-34 מטעות של השוער אמל חאיק והמשיך מקרוב אל הרשת את נגיחת ההכנה של יוסי אופיר כדי לחגוג את התשיעי שלו בליגה במדי יבנה. האורחת נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של ניר מנצור (64) ובדקה ה-70 הגיע השני, כשאנטונוב סידר למחליף רפי עמוס שער קל בדקה הראשונה שלו על המגרש. עוד מחליף, דוד רביבו, כבש את השלישי בפנדל (80) אבל על החגיגה העיבה הרחקתו של השוער ניל אברבנל, שגרם לפנדל אותו ניצל איתמר כהן (86). למרות זאת, אנטונוב עוד הספיק להשלים צמד בתוספת הזמן ולהפוך למלך שערי הליגה עם 10 כיבושים. המארחת קטעה את רצף ארבעת ההפסדים הביתיים וניצחה את הפועל ירושלים בליגה לראשונה מאז עונת 1993/94.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully