וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: מכבי הרצליה ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה

שער של ג'ורדן פושה עמוק בתוספת הזמן סידר לחיים שאבו ניצחון חוץ מרשים, מנחם קורצקי עם שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון. מ.ס. אשדוד והפועל רמת גן נפרדו ב-2:2, הפועל קטמון - הפועל נצרת עילית 1:2, הפועל ראשון לציון - אחי נצרת 1:1, קרית גת - בני לוד 0:0

המחזור ה-17 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. הפועל פתח תקוה המשיכה לאכזב כשהפסידה בבית 1:0 למכבי הרצליה, מ.ס. אשדוד סיימה ב-2:2 ביתי מול הפועל רמת גן, עירוני קרית גת ובני לוד נפרדו ב-0:0, הפועל ראשון לציון ואחי נצרת נפרדו ב-1:1, הפועל קטמון ניצחה 1:2 את הפועל נצרת עילית.

מאמן הפועל פתח תקוה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
משבר? קורצקי/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - מכבי הרצליה 1:0

משהו לא טוב עובר על הקבוצה של מנחם קורצקי. המלאבסים עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון אחרי שהפסידו 1:0 למכבי הרצליה, שנהנתה משער של ג'ורדן פושה עמוק בתוספת הזמן. הפועל פתח תקוה, שהפסידה בשבוע שעבר 1:0 להפועל ירושלים והודחה מהגביע במהלך השבוע, נותרה אמנם במקום הראשון, אבל היא עם 32 נקודות ובמאזנה כבר חמישה הפסדים. מכבי הרצליה, ,לעומת זאת, צימקה את הפער מהמקום הראשון לשתי נקודות בלבד והיא כבר עם 30 ומשחק חסר.

בדקה ה-42 נותרה הפועל פתח תקוה ב-10 שחקנים. גל מאיו ביצע עבירה מאחור על סף הרחבה וספג כרטיס צהוב שני ואדום. בדקה ה-63 כבשה הפועל פתח תקוה שער לאחר נגיחה של בן אז'ובל, אבל השער נפסל בטענת נבדל. אז'ובל עצמו לא היה בנבדל בזמן ההגבהה, אלא שחקן אחר שהיה באזור, אבל השפיע על המהלך. עמוק בתוספת הזמן הגיע השער של ג'ורדן פושה שהכריע את המשחק.

מ.ס אשדוד - הפועל רמת גן 2:2

אחרי ה-3:3 מול בני לוד במחזור שעבר, ממשיכה מ.ס. אשדוד להיות הקבוצה האטרקטיבית ביותר בלאומית, אבל זה לא ממש עוזר לה. הקבוצה מהדרום סיימה ב-2:2 ביתי מול הפועל רמת גן והיא במקום השלישי עם 29 נקודות, לעומת האורדונים שנותרו במקום ה-12 עם 20.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-15 אחרי שניב זריהן קיבל כדור עומק ליד הרחבה ובעט יפה לקורה ופנימה, 0:1.
רמת גן הצליחה לאזן תוך שתי דקות בלבד. האורדונים יצאו להתקפה מתפרצת יפה מאוד, כשבסופה דידייה ברוסו קיבל כדור רוחב יפה וסיים כמו שצריך כדי לקבוע 1:1. האורחת השלימה את המהפך בדקה ה-39 כשקרן מצאה את לירון דיאמנט חופשי לחלוטין אחרי הסטה אחת. דיאמנט בעט ונבלם אצל השוער, אך זה חזר אליו והוא דחק מקרוב פנימה, 1:2 להפועל רמת גן. בדקה ה-55 הצליחה אשדוד לאזן לאחר שטום בן זקן הגביה מאגף ימין כדור שעבר את כל ההגנה ומצא את ניב זריהן, שבעט מזווית קשה פנימה את ה-2:2.

שחקן הפועל ראשון לציון, יעקב בריהון. מגד גוזני
איבדו הזדמנות להתקרב לצמרת. בריהון/מגד גוזני

עירוני קרית גת - בני לוד 0:0

שתי הקבוצות לא הרשימו במיוחד, כשהאכזבה הגדולה יותר היא כמובן מבני לוד, שנמצאת בצמרת הטבלה, ונפרדו ב-0:0. קרית גת נותרה עם 15 נקודות מתחת לקו האדום, בני לוד עם 29 נקודות במקום הרביעי.

הפועל קטמון - הפועל נצרת עילית 1:2

קבוצת האוהדים מהבירה במומנטום נהדר. הפועל קטמון רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות עם 1:2 דרמטי מול הפועל נצרת עילית ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-22 כשהיא עם משחק חסר. נצרת עילית נותרה אחרונה עם 14 נקודות בלבד. הפועל נצרת עילית הצליחה לעלות בדקה ה-43 כשיבגני סידורנקו עשה מהלך אישי יפה בתוך הרחבה ובעט פנימה את ה-0:1. השוויון הגיע כעבור שתי דקות, כשעוז צבאג הרשית מקרוב וקבע 1:1. בדקה ה-89 כבש ליעד עובד את שער הניצחון הדרמטי שקבע 1:2.

הפועל ראשון לציון - אחי נצרת 1:1

הכתומים איבדו הזדמנות להצטרף לחבורת הצמרת ולהתקרב עוד מעט אל המקום השני ממנו עולים לליגת העל. הפועל ראשון לציון סיימה ב-1:1 ביתי מול אחי נצרת, ששיפרה את מאזנה ל-21 נקודות, בעוד הראשונים עם 27. אחי נצרת עלתה ליתרון בדקה ה-43 משער של מואמן סאלח שקבע 0:1. ראשון לציון הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-67 בזכות שער של שלומי אביסידריס בכדור חופשי יפה מ-20 מטר וזה 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully