וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגרוף של בן מוחה, המועדון שמזייף כרטיסים של שחקני נוער

26.12.2015 / 12:00

בלם הנבחרת הצעירה ומכבי נתניה לשעבר, גרם למהומה במשחקה של מכבי דליית אל כרמל כשפגע בשוער בקה. היו"ר הצטרף ותקף את השופטים. וגם: מה העונש על זיוף כרטיסי שחקן? אופיר סער עם דו"חות השיפוט המסעירים של השבוע

יוסי ציפקיס

בווידאו: התגרה ביציע במשחק הנוער בין בית"ר ירושלים להפועל רעננה

בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והפועל באר שבע עמדו השבוע לדין, אבל האירועים הללו הם כאין וכאפס לעומת המתרחש בליגות הנמוכות ובליגות הנוער. אגרוף המחץ של אסף בן מוחה, קללות במשחק נערים ומה העונש הניתן על זיוף כרטיסי שחקן? היישר מבית הדין, הנה כמה מדו"חות השבוע.

דו"חות קודמים:

כדורגלן מליגה ג' בעט בשופט והורחק ל-99 שנה

שחקן הורחק, עלה ליציע והחל לזרוק חפצים למגרש

"ניסו לבצע פוגרום": אלימות קשה במשחק נוער באילת

seperator

הפועל בקה אל גרבייה אירחה את מכבי דליית אל כרמל, במסגרת ליגה א' צפון.

להלן דו"ח השופט: "בדקה ה-81, בעת ביצוע קרן, קיבלתי זמזום מהקוון על אירוע שהתרחש לידו. נאלצתי להשהות את ביצוע הקרן וניגשתי אליו. הוא הסב את תשומת לבי כי מספר 4 של דליית אל כרמל, אסי בן מוחה, הקניט את קהל הקבוצה הביתית והתסיס אותם וזה ראוי היה לכרטיס צהוב שני ואדום. הנפתי לעברו את האדום. מכאן השחקן הלך אל עבר שוער בקה ונכנס עמו לדין ודברים שבסופו הוא נתן גם בוקס לשוער לתוך הראש, דבר שגרם להתלהמות גדולה במגרש.

"בסיום המשחק יו"ר הקבוצה המארחת מר עאמר חלבי נכנס לחדר השופטים וביקש את שמותינו. הבאנו לו את השמות וביקשנו ממנו לעזוב את החדר. הוא לא עזב והחל לצעוק: 'אתם בושה של שופטים, אתם הורסים קבוצה של מיליון שקל, לכו תשפטו בליגה ג', אתם לא ראויים למעמד הזה'. בסיום המשחק לא היו מים חמים לצוות השיפוט ונאלצנו לחזור הביתה רטובים ומלאי זיעה. כשנשאל איש המשק היכן מנהל הקבוצה, הוא טען כי כולם כבר הלכו הביתה. מנהל הקבוצה הביתית מר איהלוב נדיף קיבל הוראה מתחילת המשחק כי אנו דורשים מים חמים בסיום המשחק".

אסף בן מוחא, בעברו שחקן הנבחרת הצעירה ומכבי נתניה, הורחק לארבעה משחקים, כמו גם יו"ר דליית אל כרמל עאמר חלבי.

אסף בן מוחה שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
אגרוף שגרם למהומה גדולה. אסף בן מוחה/ברני ארדוב

הפועל בני ראמה נגד הפועל איחוד בני סמיע, ליגה נערים א' צפון.

דו"ח השופט: "בדקה ה-56, לאחר שמספר 10 של כפר סמיע ברכאת איימן קילל אותי 'כוס אוחתק, שרמוטה של שופט', הוא הורחק בכרטיס אדום. השחקן לא הפסיק והמשיך בשלו: 'יש לך בכלל תעודת שופט יא אפס? אתה שופט אפס וחרא'. לאחר שעזב את תחומי המגרש, השחקן החליף חולצה וחזר לשבת על כר הדשא. לאחר שביקשתי ממנו שוב לעזוב הוא סירב והמשיך בקללות 'אפס, אין לך בכלל תעודת שופט, תראה תעודה'. הוא עזב את המגרש לאחר מספר דקות, רק בהתערבות מאמנו".

ברכאת איימן הורחק לשישה משחקים בפועל.

seperator

מכבי אחי איכסל נגד הפועל רמות מנשה מגידו, ליגה ב' צפון ב',

דו"ח השופט: "מיד לאחר שריקת הסיום שחקנה של רמות מנשה עליסאת מוחמד נתן אגרוף לפנים של שחקן מכבי איכסל מול עיני צוות השיפוט ומיד נתתי לו כרטיס אדום. השחקן התקרב אליי בצורה מאיימת עם תנועת אגרוף ואמר לי 'אני סיימתי לשחק כדורגל'. מיד הגיעו אנשי האבטחה ותפסו אותו למרות שהוא ניסה להגיע אליי, אך לא הצליח. כמו כן, ישי אברהם מרמות מנשה הגיע אליי ואמר לי: 'אתה ערבי מסריח. יא בן זונה, אני רוצה את הפרטים שלך'. באותו רגע הגיע המאמן של רמות מנשה כדי לתפוס אותו, השחקן התחיל להתעמת עם מאמנו ונתן לו אגרוף מול עיני והם התחילו בעימות אלים על הדשא עד שאנשי האבטחה תפסו את השחקן.

עליסאת מוחמד הורחק לשלושה משחקים בפועל, ישי אברהם הורחק לארבעה משחקים בפועל.

seperator

מי שעוד עמד לדין השבוע הוא מועדון כדורגל מג'דל כרום שאגור. המועדון הואשם כי שיתף במהלך חודש אוקטובר, בשני משחקים שונים בהפרש של שבועיים במסגרת נערים א', שחקנים השייכים לקבוצת הנוער עם כרטיס שחקן מזויף על חשבון שחקן אחר. הפרטים הגיעו לאחר הפעלת חברת חקירות על ידי ההתאחדות.

מי שעמד לדין ראשון הוא חלילה מאמון, שמשמש כמנהל הקבוצה, בעל זכות חתימה, חבר הנהלה, אחראי מחלקת נוער, איש קשר, חובש ומאמן. בעקבות העובדה כי הקבוצה הועמדה לדין פעמיים בעבור האירועים הללו, הוא הורחק ל-16 חודשים מכל פעילות וכמו כן נקנס המועדון ב-4,000 שקלים וממאזן הקבוצה הופחתו ארבע נקודות. הקבוצה גם הוענשה בהפסקת פעילות אם מקרה כזה יחזור. חמוד מוחמד, שחקן הנוער ששותף שלא כחוק, הורחק לחמישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully