וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן מליגה ג' בעט בשופט והורחק ל-99 שנה

19.12.2015 / 7:30

האלימות במגרשים: אשר אלפסי, שחקנה של בני מעלות תרשיחא, איים על שופט המשחק והוסיף בעיטה לחזהו אחרי שספג צהוב שני. בית הדין הרחיק אותו לצמיתות. וגם: הנער שצעק לשופט "תביא את המשטרה שתוציא אותי מפה", המרדף של נערי אורתודוכסים יפו וקללות בליגה של בני 12

אלימות האוהדים בליגת העל חזרה השבוע לכותרות, אבל הליגות הנמוכות וליגות הנוער מוכיחות כי הבעיה עמוקה הרבה יותר. הנה עוד אירועים חמורים שהגיעו בתקופה האחרונה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, כולל אחד מליגה של ילדים בני 12.

seperator

השופט אוראל בן אבו ניהל את המשחק בין בני מעלות תרשיחא למ.ס. חצור הגלילית ב-4 בדצמבר, במסגרת ליגה ג' גליל עליון.

מי שעמד לדין הוא אשר אלפסי, שחקנה של מעלות תרשיחא, שהואשם באיום, העלבת שופט ופגיעה בשופט משחק. בדו"ח המשחק כתב השופט בן אבו: "בכל המשחק מספר 6 של תרשיחא, אשר אלפסי, לא היה רגוע. לאחר שהוצאתי לו צהוב על עבירה, הוא ענה לי: 'זה מה שאתה יודע לעשות, יא בן זונה'. בעקבות זאת הזהרתי אותו שיקבל צהוב שני ואדום, והוא ענה: 'חתיכת אפס, תן צהוב שני אם אתה גבר'. לאחר ששלפתי את הצהוב השני, הוא תקף אותי, נתן לי בעיטה לבית החזה ומיד שחקני חצור ובני תרשיחא עצרו אותו מלהמשיך. שרקתי מיד לסיום המשחק, אך הוא אינו נרגע ועדיין ניסה לבוא לכיווני ולהרביץ לי, ואף איים: 'אתה לא תצא מפה'. בנוסף, הקוון אופק פרץ ציין בפניי כי לאחר הוצאת הכרטיס האדום למספר 8 של הקבוצה, מחמוד כתאבי, הוא פנה אליו ואמר לו: 'אתה רוצה לקבל בוקס לפנים?'.

בית הדין המשמעתי הרחיק את אלפסי ל-99 שנה, עד 2114. משמע: הרחקה לצמיתות. כתאבי הורחק לשלושה משחקים בפועל.

כרטיס אדום מונף. Alexander Hassenstein, GettyImages
כרטיס אדום מונף/GettyImages, Alexander Hassenstein

השופט שי אליאס ניהל ב-28 בנובמבר משחק בין הפועל בני טובא זנגריה להפועל תרשיחא, במסגרת ליגת הנוער המחוזית צפון 1.

כך הוא כתב בדו"ח השיפוט: "הייב לואי, מספר 9 של בני טובא, קיבל אדום ישיר למרות צהוב שקיבל בדקה ה-73. בדקה ה-87 נשרקה עבירה לטובת תרשיחא על סף הרחבה של טובא זנגריה. מספר 9 צעק לכיווני מכמה מטרים בודדים בטון ותנועות גוף מאיימות: 'סעמק'. כאשר שלחתי את היד אל הכיס האחורי ניגש אליי מספר 9 ונעמד עם ראשו מוצמד אליי באיום. לקחתי כמה צעדים אחורה ומספר 9 התחיל ללכת אל הספסל והוצאתי לכיוונו את הכרטיס האדום. לאחר מכן השחקן התפרץ ורצה להכות אותי. הוא פתח באיומים וחבריו לקבוצה ומאמנו תפסו אותו. הוא סימן לי לשתוק עם היד ואמר לי 'שתוק' ו'סתום', וסינן עוד כמה קללות שלא הבנתי. לאחר מכן ביקשתי שייצא מהמגרש והוא צעק אליי: 'תביא את המשטרה שתוציא אותי מפה'. לאחר דקות ארוכות מאוד יצא מהמגרש. חשוב לי לציין שהרגשתי מאוד מאוים ובנוסף לכך חשוב לי להדגיש שרק מספר 9 לקח חלק באירוע ולא אף אחד אחר מהשחקנים או המאמן".

הייב לואי הורחק ל-10 משחקים בפועל.

התפרעויות של תושבי טובא זנגריה, ספטמבר 2011. ג'יליס
טובא זנגריה/ג'יליס

השופט מאיר אושר ניהל משחק בין צפרירים חולון לאורתודכסים יפו, במסגרת ליגת נערים א' מחוז מרכז.

כך הוא כתב בדו"ח השיפוט: "בדקה ה-80 ,לקראת סיום המשחק, לאחר ששחקן מספר 9 של יפו קיבל אדום, החלה קטטה של מספר שחקנים משתי הקבוצות. מספר 16 של יפו ירק לכיוון של שחקן חולון שלא היו קרובים אחד לשני, הוצא לו כרטיס צהוב והיה ניסיון להרגיע. הבלגן נמשך ושחקן מספר 3 של יפו שהוחלף בדקה ה-62, זרק מהספסל בקבוק מים אל תוך המגרש בניסיון לפגוע בשחקני חולון. הוצא לו כרטיס אדום. פתאום שחקן מספר 9 של חולון רץ לכיוון חדר ההלבשה כי כמה שחקני יפו רדפו אחריו, בעוד שחקני חולון הגנו עליו בגופם. הרוחות נרגעו בתוספת הזמן, אך המשיכו עם סיומו של המשחק. מספר 20, הקפטן של יפו, רץ לכיוון שחקן חולון במטרה לפגוע בו באלימות, ושוב שחקן מספר 3 של יפו זרק בקבוק מים לעבר חדר ההלבשה של חולון. בסופו של דבר שחקני חולון נכנסו לחדר ההלבשה ושחקני יפו לכיוון ספסלם והבלגן נגמר. לסיכום: אלימות מכוערת מילולית ופיזית של שחקני יפו, פשוט באו במטרה לריב. עם כל הדו"ח הזה, יש להתייחס גם לכרטיס האדום שהוצא במהלך המשחק כשהרוחות עוד היו רגועות (שחקן מספר 9 של יפו סטר בחוזקה בפניו של שחקן חולון) - מכוער, מגעיל ומבזה".

אורתודוכסים יפו נקנסה ב-750 שקלים ובהפחתת שתי נקודות על תנאי. ארבעה שחקנים הורחקו ל 2-6 משחקים.

אילוסטרציה. ShutterStock
תיק העזרה הראשונה היה פג תוקף/ShutterStock

השופט עזאם עבדאללה ניהל את המשחק בין בית"ר טוברוק להפועל אום אל פאחם, במסגרת ליגת ילדים א' מחוז שומרון (גילאי 12).

בדו"ח השיפוט שלו כתב: "קבוצת אום אל פאחם הגיעה 10 דקות לפני תחילת המשחק (ב-14:20) והגישה לי את הרשימה ב-14:30. המשחק התחיל באיחור של שבע דקות (14:37). ללא קשר, היה משחק ליגה ג' באותו מגרש שנגמר רק ב-14:15. בנוסף, החובש שנכח במגרש מטעם הקבוצה הביתית טוברוק העיר לי שרוב מה שנמצא בתוך תיק העזרה הראשונה של אום אל פאחם הוא פג תוקף לדבריו וזה כאילו לא נמצא תיק עזרה ראשונה (אני לא ראיתי בעצמי את התיק). מקרה שלישי - אחרי שריקת הסיום שמתי לב ששחקן מספר 3 של אום אל פאחם, ג'בארין רדא, מקלל את שוערה של טוברוק, כשהשני הגיב עם ריצה לעברו עם קללות הפרדתי ביניהם ובסופו של דבר החלטתי להרחיק את שניהם (לא נשלף כרטיס כי נגמר המשחק)".

בית"ר טוברוק נקנסה ב-750 שקלים.

seperator

ליגת נוער צפון: מועדון כדורגל בועיינה נוג'ידאת נגד מועדון כדורגל צעירי טמרה.

דו"ח השופט: "מיד לאחר ששרקתי לסיום המועד החוקי של המשחק החל שחקן בועיינה דלאשה אחמד לקלל את שחקני טמרה, נתן מכה לשחקן צעירי טמרה והחלה מהומה שגיבוריה היו שחקני בועיינה. מאמן צעירי טמרה ניסה להרחיק את שחקניו מזירת האירועים ולפתע הגיע שחקן בועיינה פוקרא זין ונתן למאמן אגרוף בפנים. לבסוף הצליחה הנהלת בועיינה להשתלט על שחקניה ולהרגיע את האווירה".

דלאשה אחמד הורחק ממשחק אחד, נוג'ידאת בילאל הורחק לשלושה משחקים וכמו כן פוקרא זין, ההוא עם הבוקס לפנים, הורחק לשלושה משחקים על סעיף של "התנהגות בלתי הולמת".

seperator

ליגה ג' דרום: מועדון ספורט ירוחם נגד אגודת ספורט אשדוד

דו"ח השופט: "כאשר קראתי למגיש העזרה ראשונה פנחס איפרגן הוא הלך באיטיות כדי לבזבז זמן וגרם לי לא פעם אחת להגיע עד אליו כדי לקרוא לעזרה ראשונה רפואית לשחקנים שנפגעו. בדקה ה-85 של המשחק הצבתי חומה שלא הקשיבה להוראות. הנפתי כרטיס צהוב לאלכסנדר שטאב ובתגובה הוא קילל אותי ברוסית, שהתרגום לעברית הוא "בן זונה, מזדיין". לאחר סיום המשחק ניגד אליי השחקן לחדר השופטים וביקש שאציין את האדום כצהוב שני וסירבתי, בתגובה לכך קילל אותי עוד פעם והלך לחדר ההלבשה שלו. בסיום המשחק מספר שחקני ירוחם בהנהגת איתי רוזוליו ואורן פאריינטה התגרו בקהל אשדוד ועקב כך אוהדי אשדוד החלו לזרוק חפצים לעבר המגרש מכל הבא ליד, כגון: בקבוקי זכוכית, פלסטית ואבנים. החלה קטטה ומהומה ומשטרה הגיעה למקום. הקטטה נמשכה גם מחוץ לאיצטדיון".

שלושת השחקנים המעורבים של אשדוד הורחקו ל-3 ו-4 משחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה ג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully